Yamaha MT-10

Aantal Nm kan nooit kloppen. De snelste motor van dit moment, de Kawasaki H2R, haalt deze waarden niet eens. Die komt op 165 Nm bij 12.500 tpm en die heeft toch maar liefst 326 PK, Ik zou toch eens navragen wat de werkelijke waarde is.
 
Ik stel er ook niet heel veel belang in hoor, er schijnt nogal wat verschil te zitten in de verschillende banken.

Wat wel opvalt en heel goed merkbaar is, is dat de cat er onder vandaan echt wel heel veel verschil maakt (en niet alleen geluid) ;)

je merkt echt wel dat er een vermogenstoename is, wat op zich ook weer niet gek is uiteraard.
 
Ik stel er ook niet heel veel belang in hoor, er schijnt nogal wat verschil te zitten in de verschillende banken.

Wat wel opvalt en heel goed merkbaar is, is dat de cat er onder vandaan echt wel heel veel verschil maakt (en niet alleen geluid) ;)

je merkt echt wel dat er een vermogenstoename is, wat op zich ook weer niet gek is uiteraard.

Post dan ff de gehele uitdraai, staat meer info op dan alleen deze waardes. ;)
Dat er tussen de diverse testbanken een behoorlijk verschil kan zitten is een bekend fenomeen idd.
Vooral benieuwd waarom de koppelwaarde zo uitschiet?
 
Laatst bewerkt:
Ik zal hem wel weer even opzoeken tussen de puinhopen van papier (net een scheiding achter de rug, een papierberg waar Greanpeace errug chagrijnig van wordt zeg maar) :(

En verder zoals gezegd, leuk, maar niet echt leidend hoor, wat ik wil weten is de globale instelling, lucht/brandstof, de algehele curve.

De technicus vond het mooie uitdraai, er kon nog een kleine correctie aangebracht worden, maar dat was veel geld voor weinig (op straat merkbaar) resultaat.

Dan hou ik dat geld liever nog even in mijn zak en geef dat uit aan de wrapper :Y
 
Ik zal hem wel weer even opzoeken tussen de puinhopen van papier (net een scheiding achter de rug, een papierberg waar Greanpeace errug chagrijnig van wordt zeg maar) :(

:Y

Dat is sowieso ruk. '(

En verder zoals gezegd, leuk, maar niet echt leidend hoor, wat ik wil weten is de globale instelling, lucht/brandstof, de algehele curve.

:Y

Kijk, en net daarin ben ik ook geïnteresseerd. Totaalplaatje dus.
Ff papierwerk uitsorteren dus. :t
 
Zal wel even zoeken, pak ik de uitdraai van de MT met cat er ook bij
 
[afbeelding]

Ik heb een Hermann Mechatronik steun (plaatje geleend van hun website). Goedkoop, superstrak design, zelfde kleur als het stuur, mooi vlak: navi zit niet zo lomp hoog, en mee te nemen op de volgende motor.

Ziet er inderdaad superstrak uit. Kon hem niet laten liggen en heb er ook een besteld.
 
Heel verstandig :)

Ik liep er toevallig op eBay tegenaan, en ik kan hem iedereen aanbevelen. Echt duur is ie niet, afwerking is prachtig en hij is lekker basic. Veel mooier dan een RAMmount.
 
2jcg8hw.jpg


Dit is hem op de MT10 :)
 
Wat leuk, als VIP uitgenodigd om naar het MT event te komen op de motorbeurs, kaarten geregeld door Yamaha :}
 
Ah, ik ben er van 20.00 tot 21.00, zal wel wat drankjes voor je overlaten ;)
 
By the way, nog geen foto's van de tussentijd, maar Zaterdag kan ik de gewrapte MT weer ophalen!

Ik ben zo benieuwd! :Y
 
Praat me er niet van,

Ziet er al supermooi uit, maar de luchtinlaten zijn verkeerd om gemaakt, geel beneden en wit boven, kwamen ze achter bij het monteren.

Zal proberen die foto even te posten.

Kortom, dinsdagavond de dag des oordeel (weer twee nachten niet kunnen slapen....)

Maar het komt goed! :o)
 
Terug
Bovenaan Onderaan