Yamaha MT 09 2016 Dark Side deel 2

Gisteren m'n SP opgehaald en lekker bezig geweest met het monteren van accessoires *O*

[afbeelding]

Nu nog wachten op de akrapovic uitlaat, hopelijk over een week of 2/3 dat deze binnen komt.


Heerlijk die eerste kms maken weer na een lange tijd :]


Zit al een poosje te twijfelen over de handkappen maar weer het nu zeker, wat staat dat super dik!! En ik heb de Racing Line Carbon, met db killer lekker geluid en zonder super lekker geluid
 
Zit al een poosje te twijfelen over de handkappen maar weer het nu zeker, wat staat dat super dik!! En ik heb de Racing Line Carbon, met db killer lekker geluid en zonder super lekker geluid

Inderdaad vond ze zelf ook erg gaaf staan, en ben benieuwd naar de uitlaat. Van filmpjes die ik gezien hebt belooft het veel in ieder geval :)


Indd tof die handkappen, ziet er goed uit!

Mooie handkappen. Ben even gaan zoeken, zijn volgens mij de originele? Wel prijzig... €281 voor een setje

Inderdaad ook erg tevreden mee, zijn inderdaad de originele handkappen. Heb nog gekeken naar andere merken maar die kwamen niet in de buurt qua looks zoals deze vond ik. Zijn aardig prijzig inderdaad, maar toen dacht ik bij mezelf die 280 euro op 12.000 voor de motor maakt ook niks meer uit :P
 
Hier nog mensen die ook bericht hadden van het MT vip event tijdens de motorbeurs?
 
Nee, maar met een motor van net een maand oud had ik dit wel verwacht! Heb je het per mail of post gekregen? Ik zit trouwens ook al een maand te wachten op mijn 'speciale t-shirt'. Morgen maar eens een belletje doen naar Schiphol-Rijk!
 
Nee, maar met een motor van net een maand oud had ik dit wel verwacht! Heb je het per mail of post gekregen? Ik zit trouwens ook al een maand te wachten op mijn 'speciale t-shirt'. Morgen maar eens een belletje doen naar Schiphol-Rijk!

Ik had post hiervan en daarna uitgeloot.
Alleen heb ik tijdsblok 22-2 18.30. Maar vanwege veranderde thuissituatie kan ik niet zo lang blijven.

Weet niet hoe streng ze op naam controleren. Maar hier dan of een mede MT rijder die naar vip event wil op doe datum en tijd? Mail ik ticket hiervoor wel door. De toegangskaart voor beurs zelf gebruik ik wel dus die doe ik niet weg. Alleen eventticket.
 
Ik had post hiervan en daarna uitgeloot.
Alleen heb ik tijdsblok 22-2 18.30. Maar vanwege veranderde thuissituatie kan ik niet zo lang blijven.

Weet niet hoe streng ze op naam controleren. Maar hier dan of een mede MT rijder die naar vip event wil op doe datum en tijd? Mail ik ticket hiervoor wel door. De toegangskaart voor beurs zelf gebruik ik wel dus die doe ik niet weg. Alleen eventticket.

Ik ben hier wel geïnteresseerd in! Ik ben morgen aanwezig op de beurs :)
 
De VIP ingang is op de Yamaha stand tegenover de Niken (3-wieler). Voor de liefhebbers, de SP is te zien op de beurs met de nodige accessoires erop. Mooie kleurstelling in het echt!
 
Ik vond het beetje een flop die VIP Event. Je krijgt een bakkie sushi, wat er overigens goed in ging, je moest het spelletje zoek het verschillen tussen de standaard 09 en sp met accesoires. Waarbij je na invulling een paraplu krijgt! *O* wat dus de goodie bag was.. had er meer van verwacht, had ik niet moeten doen denk ik :/

Wel altijd handig op de motor :P

Even nog bij SW Motech geweest omdat ze die kleine valbeugels hadden voor de 09 2017 die ze ook als voorbeeld hadden staan. Vind ze echt heel tof staan. Vragen, in het engels, of ze de valbeugels hadden liggen.

Nope, ik moest naar hal 12 en daar bij een andere stand kon ik het bestellen..... |(

Kortom, leuk get even te zien in het echt. Maar heeeeeuuuuul jammer dat niemand iets op voorraad heeft. Gewoon k..

Dat dus :W
 
Laatst bewerkt:
Ik vond het beetje een flop die VIP Event. Je krijgt een bakkie sushi, wat er overigens goed in ging, je moest het spelletje zoek het verschillen tussen de standaard 09 en sp met accesoires. Waarbij je na invulling een paraplu krijgt! *O* wat dus de goodie bag was.. had er meer van verwacht, had ik niet moeten doen denk ik :/

Wel altijd handig op de motor :P

Even nog bij SW Motech geweest omdat ze die kleine valbeugels hadden voor de 09 2017 die ze ook als voorbeeld hadden staan. Vind ze echt heel tof staan. Vragen, in het engels, of ze de valbeugels hadden liggen.

Nope, ik moest naar hal 12 en daar bij een andere stand kon ik het bestellen..... |(

Kortom, leuk get even te zien in het echt. Maar heeeeeuuuuul jammer dat niemand iets op voorraad heeft. Gewoon k..

Dat dus :W

Wees blij, ik heb de laatste 3 jaar 3 MT's gekocht, ik was niet eens VIP -O- :+

Dat is toch de hele motorbeurs de laatste jaren? Steeds minder interessant
Preach. Milaan is waar je moet zijn als je voor een spannende motorbeurs wilt komen als je het mij vraagt.
 
Afgelopen zaterdag de Gilles tooling levers gekocht voor de mt, toch wel een stuk fijner vooral met ontkoppelen inplaats van die enorme stok die er standaard op zit
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan