Dominator einddempers

Mijn ervaring is dat de huls van de dempers héél erg dun is. Als je niet uitkijkt duw je er met je duim zo een deuk in!

En er zit geen e-keur op de dempers wat absoluut een nadeel is als je een keer in Duitsland wilt gaan rijden oid.

Persoonlijk zou ik net even iets meer uittrekken en er een set van b.v. GPR op zetten. Dan heb je een stuk betere kwaliteit, e-keur en de prijs valt echt wel mee.
 
Als ik even op hun site kijk dan vind ik dat ze erg karig zijn met informatie over hun producten. Bij de uitlaten krijg je de naam, de prijs en een foto te zien. Staat niks over e-keur, afmetingen of gewicht vermeld. Zijn toch dingen die ik graag zou weten. Ook bij andere producten die ze aanbieden is de informatie erg basic.
Ik zou dan ook eens voor een Delkevic demper/uitlaat kijken. Heb ik onder mijn er-5 zitten. Erg betaalbaar en ik ben er heel tevreden van.
 
Laatst bewerkt:
Voor op het circuit en in Duitsland wil ik wel graag met db-killers rijden. Momenteel zit de standaard uitlaat onder de R1 maar heeft de vorige eigenaar de dempers eruit gehaald. Uit deze standaard uitlaat komt momenteel dus een best kabaal.
 
Heb dominators onder de blackbird. Geen E keur inderdaad en ze zijn vrij luid. Kwalitatief zijn de mijne best oké, zitten er nu 2 jaar onder en met weer en wind en pekel mee gereden.
 
Laatst bewerkt:
Heb onder mijn ktm superduke ook de carbon HP1 zitten, zonder db killers zijn ze vrij asociaal, maar met vind ik het goed te doen (zit nog wel stuk boven toegelaten aantal db's). zitten er bij mij ook dik jaar onder, denk ik en ben er zeer tevreden van, veel kilos minder gewicht tegenover de standaard uitlaat, heb wel de mapping moeten laten aanpassen, maar dit kostte niet veel. Hebben mij wel 1 keer van circuit gehaald wegens te veel lawaai, maar dit was vooral omdat ik een killer was kwijtgespeeld, denk ik, borgboutje losgetrild |(
 
Kan er ook wel bijzetten, dat van de site waar ik de mijne heb besteld (vind niet direct waar dit was :/) was de klantenservice top, heb, voor ik besteld heb, eerst via mail veel vragen gesteld en altijd snel en duidelijk antwoord gekregen, werd goed geholpen
 
Ik neem aan dat je de db killers bedoeld? Die kun je gewoon los krijgen.
Heeft een originele R1 uitlaat uitneembare db-killers? Lijkt me eerder dat een vorige eigenaar de haakse slijper in de dempers gezet heeft.

@TS, hou er rekening mee dat in D niet naar geluid wordt gekeken maar vooral naar het e-keurmerkje. Dempers kunnen nog zo stil zijn, als ze niet zijn gehomologeerd voor jouw motor mag je alsnog aftikken.
 
Heeft een originele R1 uitlaat uitneembare db-killers? Lijkt me eerder dat een vorige eigenaar de haakse slijper in de dempers gezet heeft.

@TS, hou er rekening mee dat in D niet naar geluid wordt gekeken maar vooral naar het e-keurmerkje. Dempers kunnen nog zo stil zijn, als ze niet zijn gehomologeerd voor jouw motor mag je alsnog aftikken.

Dit dus, vorige eigenaar heeft de haakse slijper erin gezet haha. Dat worden dus geen dominators voor mij :o
 
Heeft een originele R1 uitlaat uitneembare db-killers? Lijkt me eerder dat een vorige eigenaar de haakse slijper in de dempers gezet heeft.

@TS, hou er rekening mee dat in D niet naar geluid wordt gekeken maar vooral naar het e-keurmerkje. Dempers kunnen nog zo stil zijn, als ze niet zijn gehomologeerd voor jouw motor mag je alsnog aftikken.
ik moet nog steeds zo'n slagletter ding van e keur laten prutsen ergens O-)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan