Kofferset Vulcan S650, welke zijn er?

Vooghden

Rookie
2 okt 2015
24
0
Wouw
Hoi hoi,

Vandaag is eindelijk mijn Vulcan S afgeleverd.
Man man......Fijne machine hoor.

Als het eindelijk beter weer is zal ik wat foto's opladen.
Echter waar ik naar op zoek ben is zijkoffers plus bevestiging...iemand tips welke merken beschikbaar zijn???
 
Koffers zijn doorgaans universeel.
Je moet kijken welke bevestigingsbeugels beschikbaar zijn voor jouw model motor. Want die zijn juist wel model specifiek.

Als je beugels kunt vinden van GIVI monokey, dan kun je elke koffer van GIVI, uit de monokey serie, op die beugels plaatsen.
 
'Kofferset Vulcan s' > 'Kofferset Vulcan S650, welke zijn er?'
 
SET TASCHEN KOFFER GIVI DLM30A DOLOMITEN KAWASAKI VULCAN S 650 15 + PL4115 DLM30 | eBay

s-l500.jpg


s-l500.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hey! Proficiat :-)
Ik haal morgen mijn nieuwe (en eerste :-)) Vulcan Se op.

Ik volg effe mee, vind bovenstaande koffers wel leuk :-)

grjts,

Sandra
 
Klopt! Alleen ken ik er echt niets van, en kies ik dus op wat ik mooi vind. En dan heb ik jullie kennis nodig om te weten of het kan of niet :-)
Zoeken op wat beschikbaar is, en daar keuze uit maken.
 
Wij hebben givi koffers + rek bij www.rad.eu/nl gekocht. Het monteren was goed zelf te doen.
 
Ik ben aan het kijken of ik de volgende koffers in nederland kan krijgen. Worden waarschijnlijk verstuurd vanuit amerika, maar oh boy wat zien ze er gaaf uit:

https://cdn3.bigcommerce.com/s-dual...076/VW31P__49627.1492117209.1280.1280.jpg?c=2

Source: Kawasaki Vulcan S Warrior Saddle Motorcycle Saddlebags
Kosten: 210 euro per set, incl. bevestigingsmateriaal. Nu alleen nog de beugels en transportkosten.

Ik hou je op de hoogte if wanted?
+ invoerheffing
+ btw
 
Laatst bewerkt:
Hey, ik heb ondertussen Givi's gekocht, omdat het me toch meer aangewezen leek om harde koffers te hebben. (met het oog op wat ik moet vervoeren :-)Valt echt ontzettend goed mee!
 
Terug
Bovenaan Onderaan