€500 Challenge 2019: Alpenstrudel!

HÖNDÄ NIGHTHÄWK ( IN IKEA STYLE VERDANA FONT NATUURLIJK )EN IN GEEL BLAUW HAHAHA ipv cbx 650
en ik mis mubble master nog onder mn roadname
 
Laatst bewerkt:
NATT = Night
HÖK = Hawk
full
 
Hey Sanger,

de basisregels staan in de OP en hieronder kun je ze nogmaals lezen. Dit zijn de regels voor de aanschaf van de motorfiets. Het complete reglement omtrent de puntentoekenning tijdens de challenge volgt op een later tijdstip. Elke keer zijn er kleine aanpassingen op de regels.

De regels zijn vrij simpel:
  • aanschafprijs is max. €500,.
  • De motorfiets moet in 2019 minimaal 20 jaar oud zijn
  • standaard sleutelbudget is €150,-
  • Sleutelbudget kun je uitbreiden door een goedkopere motor te kopen. Het verschil met de max aanschaf van €500,- mag je dan bij je budget optellen. Dus als je een motor koopvan €150,- euro dan heb je €350,- extra sleutelbudget!!!
  • Banden en remmen gaan buiten het sleutelbudget om
  • Bewijs dmv een screenshot van advertentie/mailwisseling/appverkeer is verplicht
  • kosten moeten worden gedocumenteerd
  • je maakt van je motorfiets een topic aan in de rubriek "Brikken en Klassiekers"
 
Laatst bewerkt:
Zo, aangepast Jottum. Ook meteen de OP aangepast, daar stond namelijk ook 2018 ipv 2019!
 
Laatst bewerkt:
Nu maar hopen dat de winter weer snel weg is. Ik ben er wel weer klaar mee. Is het bijna 1 maart zodat ik weer op mijn brikken kan rijden, gaat het hier straks richting de -10grC!!!!! :( :( :( :(
 
Laatst bewerkt:
Nu maar hopen dat de winter weer snel weg is. Ik ben er wel weer klaar mee. Is het bijna 1 maart zodat ik weer op mijn brikken kan rijden, gaat het hier straks richting de -10grC!!!!! :( :( :( :(
Het sneeuwt hier weer, alles wit. En morgen krijgen we de sleutels van het nieuwe huis - dus dat wordt in de kou de hele zooi verhuizen. -O-
 
Ow ja, voor aanpassingen aan het reglement trap ik hier alvast af.

  • Het verbruiksklassement gaat op de schop. Voor de challenge van '19 gaan we slechts een paar etappes het verbruik meten. Ik zat zo te denken om het verbruik nog maar op een paar dagen te meten. Bijvoorbeeld 1 snelwegdag, 1 passendag en 1 dag door redelijk vlak gebied zonder snelweg. Scheelt een boel rompslomp.


Als jullie nog iets weten dan hoor ik het graag!
Meer input=meer beter!!
 
Laatst bewerkt:
men moet zelf het aantal verbruikte liters bijhouden, dan eindstand - beginstand en dan delen door totaal aantal liters.

snapte al niet zo goed waarom dat elke dag bijgehouden moest worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan