46e Batavierenrace 20-21 april 2018

FlorisAPH

Rookie
18 jan 2017
27
0
Hoi allemaal,

De 46e batavierenrace komt er weer aan. Dit is een studenten estafetteloop van Nijmegen naar Enschede (175) km. Ik ben al een aantal jaar actief als ploegleider en dit jaar voor het eerst als reserverijder.

Voor de race zijn we nog hard op zoek naar verkeersregelaars om al het verkeer in goede banen te leiden. Hiervoor heb je geen ervaring nodig. Vind je het mooi om verkeer te regelen, een nacht op de motor te zitten en een uniek evenement mee te maken meld je dan vooral aan.

Motorrijders

De race gaat zoals ik meldde van Nijmegen naar Enschede. Het wordt door studenten georganiseerd en er doen ook vooral studenten aan mee. De estafetterace heeft 25 etappes en duurt ongeveer 17 uur. Langs de etappes staan wij als motorrijders om het verkeer te regelen. Natuurlijk word je uitstekend verzorgd met zoveel koffie/thee als je kan drinken, pannekoeken, broodjes ei, broodjes knakworst enz.

We beginnen op vrijdag 20 april om 12 uur snachts in Nijmegen en finishen 21 april in de middag in Enschede. Je kan in de blokhutten blijven slapen en eventueel nog tot 4 uur snachts op het feest blijven hangen. (eigenlijk is dat onmogelijk aangezien je net een nacht niet hebt geslapen ;) ). Je bagage wordt van Nijmegen netjes naar Enschede gebracht. Hier hoef je dus niet zelf mee te slepen.

De volgende ochtend is er een gezellig ontbijt en kan je lekker uitbrakken in een studentenhuis op de campus.

Het is echt een aanrader om mee te doen aan dit unieke evenement. :Y . Je krijgt een compensatie voor je verbruikte benzine en je houd er een mooie trui aan over.

full
 
Laatst bewerkt:
Top! Wist niet dat je ook als motorrijder kon bijdragen. Helaas(?) loop ik dit jaar zelf mee, wie weet in de toekomst als motorrijder!
 
Top! Wist niet dat je ook als motorrijder kon bijdragen. Helaas(?) loop ik dit jaar zelf mee, wie weet in de toekomst als motorrijder!

Jazeker kan je meedoen als motorrijder. Mooie is ook dat je als motorrijder een veel groter deel van de race meekrijgt. graag zien we je volgend jaar meedoen als verkeersregelaar *O* .
 
Hmm, klinkt erg interessant.. Ik zal eens nadenken.
Ik neem aan dat alleen de tijdens het evenement verbruikte brandstof word vergoed? ;)
 
Laatst bewerkt:
Ja heb me al weer opgegeven.
Dit is toch wel 1 van de dingen waar ik een gaatje vrij laat in me agenda.
doe al van af 2008 mee als verkeersregelaar.

:] :]
 
Hmm, klinkt erg interessant.. Ik zal eens nadenken.
Ik neem aan dat alleen de tijdens het evenement verbruikte brandstof word vergoed? ;)

jazeker. Je krijgt een vaste vergoeding voor de verbruikte benzine. 25 euro uit mn hoofd...
 
Terug
Bovenaan Onderaan