Kawasaki Versys 1000

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi, een vraagje voor jullie. Heb mijn vorige tanktas weg gedaan omdat de magneten kleine krasjes op mijn mooie versys-tank maakte. Maar er moet wel weer een nieuwe komen. Heb zondag bij Goedhart een mooie gezien, de SW-Motec trial. Op de site zag ik ook de SW-Motec sport, die rechter is aan de onderkant, de trial is meer naar beneden gebogen aan de bestuurderskant. Welke past er bij onze motoren beter?

Groetjes, Dick
 
Hoi, een vraagje voor jullie. Heb mijn vorige tanktas weg gedaan omdat de magneten kleine krasjes op mijn mooie versys-tank maakte. Maar er moet wel weer een nieuwe komen. Heb zondag bij Goedhart een mooie gezien, de SW-Motec trial. Op de site zag ik ook de SW-Motec sport, die rechter is aan de onderkant, de trial is meer naar beneden gebogen aan de bestuurderskant. Welke past er bij onze motoren beter?

Groetjes, Dick


Ik haat tanktassen om de reden die je al aangaf. Ik gebruik al jaren een humpbag van Oxford en die zet ik niet op het zadel maar op de basisplaat van de topkoffer, werkt prima :t
 
Nou zeker weten, het was vanmiddag +3 maar het voelde als -5, die droge lucht is vreselijk.
 
Heb een besluit genomen. Mijn Pan European ST1300 op de motorbeurs ingeruild voor een Versys 1000. Woensdag 7 maart ophalen. De vele tips en gebruiksgemakken op dit forum hebben mij over de streep gehaald. Ook de testresultaten op het internet en mijn dochter die mij besmet heeft met het versysvirus (zij heeft erg veel interesse in een Versys 650 omgebouwd naar A2) heeft mij over de streep getrokken.
Ik ga het meemaken!!
 
Zwart met rode accenten. Tourerversie. Originele topkoffer bij besteld. Alleen nog ff mijn Garmin Zumo overbouwen. Het is echt een superfijne motor. Heb ook nog even een proefrit gemaakt op de Tracer 900. Ik vind dat een iets mindere motor. Rijdt ook fijn maar heeft een harde zit. Stuurt wel scherp vanwege een kortere wielbasis. Maar....... de Versys it is! (ben alleen benieuwd of mijn dochter nog steeds enthousiast is over de Versys nu ik er ook één aangeschaft heb :)
 
Op de beurs had Kawasaki ook een erg mooie stand staan! Alle kleuren en modellen aanwezig!! Ik was behoorlijk Honda-minded maar gezien de ontwikkelingen bij Honda die juist achter blijven is dat aardig geslonken. Ook waren ze de grote afwezigen! Gemiste kans omdat nagenoeg alle merken aanwezig waren.
 
Gefeliciteerd Erik! Daar ga je zeker geen spijt van hebben. Mooi, onverwoestbaar en razendsnel als je het nodig hebt - of er gewoon zin in hebt. En zeker met al die koffers zat ruimte.

Enjoy the ride!

(oh, en de zwarte met rode accenten zijn veruit de snelste!) :-P
 
Heb een besluit genomen. Mijn Pan European ST1300 op de motorbeurs ingeruild voor een Versys 1000. Woensdag 7 maart ophalen. De vele tips en gebruiksgemakken op dit forum hebben mij over de streep gehaald.

Gefeliciteerd! *O*

Ook de testresultaten op het internet en mijn dochter die mij besmet heeft met het versysvirus (zij heeft erg veel interesse in een Versys 650 omgebouwd naar A2) heeft mij over de streep getrokken.
Ik ga het meemaken!!

Ik neem dan ook aan dat ze A2 heeft of bezig is.
Pas op dat deze echt ook op kenteken A2 / 35KW moet zijn.

Bij het op kenteken zetten van 35KW is een vermogensuitdraai niet meer genoeg.
Als een aanbieder van een A2 motor meer dan twee woorden nodig heeft om verklaren waarom het een A2 is, gauw weglopen.
 
Heb een besluit genomen. Mijn Pan European ST1300 op de motorbeurs ingeruild voor een Versys 1000. Woensdag 7 maart ophalen. De vele tips en gebruiksgemakken op dit forum hebben mij over de streep gehaald. Ook de testresultaten op het internet en mijn dochter die mij besmet heeft met het versysvirus (zij heeft erg veel interesse in een Versys 650 omgebouwd naar A2) heeft mij over de streep getrokken.
Ik ga het meemaken!!

*O* *O* *O*
Gefeliciteerd met je aankoop, veel veilige kilometers en plezier met de Versys. :W
 
Heb een besluit genomen. Mijn Pan European ST1300 op de motorbeurs ingeruild voor een Versys 1000. Woensdag 7 maart ophalen. De vele tips en gebruiksgemakken op dit forum hebben mij over de streep gehaald. Ook de testresultaten op het internet en mijn dochter die mij besmet heeft met het versysvirus (zij heeft erg veel interesse in een Versys 650 omgebouwd naar A2) heeft mij over de streep getrokken.
Ik ga het meemaken!!

Gefeliciteerd! Veel miles of smiles toegewenst!
 
April dit jaar wordt mijn Versys 2 jaar, wat gaat de tijd snel. :+
Maar dan loopt de fabrieksgarantie ook ten einde. Ik denk er wel eens aan om de garantie te verlengen met zgn K-care.
Iemand hier ervaring mee? Wat denken jullie, heeft zoiets nut?
Heb nog even geen beeld wat de kosten zijn.
Misschien dat kawa vóór het verstrijken van de fabrieksgarantie mij al op de hoogte brengt. :?
 
Heb ooit een Versys 650 met extra garantie K-Care gehad. Was achteraf niet nodig, Kawa's zijn behoorlijk betrouwbaar. Ik zou het niet doen.
 
Ik ben al ff aan het mee lezen op het topic en heb nog een vraagje;
Hoe breed is het stuur van het nieuwe type Versys 1000 ('15/'16), incl. en excl. spiegels uitgeklapt.
En met de originele zijkoffers ?

Het is nl.gemakkelijk als ik weet of hij ook door de deur van mijn schuurtje gaat, buiten laten slapen is geen optie :N -O-

Ik ben, zoals ze het netjes omschrijven, boven gemiddeld geïnteresseerd in de Versys1000.
Hij is 1 v/d 2 opties om in de plaats komen van de huidige Tiger 1050 '09 :], de andere optie is Tiger Sport :]
 
Ik ben al ff aan het mee lezen op het topic en heb nog een vraagje;
Hoe breed is het stuur van het nieuwe type Versys 1000 ('15/'16), incl. en excl. spiegels uitgeklapt.
En met de originele zijkoffers ?

Het is nl.gemakkelijk als ik weet of hij ook door de deur van mijn schuurtje gaat, buiten laten slapen is geen optie :N -O-

Ik ben, zoals ze het netjes omschrijven, boven gemiddeld geïnteresseerd in de Versys1000.
Hij is 1 v/d 2 opties om in de plaats komen van de huidige Tiger 1050 '09 :], de andere optie is Tiger Sport :]


Het stuur is 96cm en met de spiegels uitgeklapt 98cm. Stuur is zo breed vanwege de handkappen.

Keuze Tiger Sport / Kawasaki Versys heb ik ook een tijdje over lopen denken. Ik had een Sport (2013 nieuw gekocht) en dat is echt een hele fijne motor met standaard een veel mooier geluid dan de Kawa. Drie- of viercilinder rijdt ook echt wel anders. Daarnaast is de afwerking van de Sport ook mooier (vind ik) met o.a. een enkelzijdige achtervork. Het is een lastige keuze :Y

Voor je centen heb je met de Kawa gewoon meer motor met zijn standaard kofferset en beter af te stellen achtervering. Dus ja: nu heb een Versys 1000.

Je moet gewoon gaan proefrijden, op je bankaccount kijken en dan een keuze maken :t

Nu nog de vorst weg en dan kan de Versys weer van stal............... :]
 
April dit jaar wordt mijn Versys 2 jaar, wat gaat de tijd snel. :+
Maar dan loopt de fabrieksgarantie ook ten einde. Ik denk er wel eens aan om de garantie te verlengen met zgn K-care.
Iemand hier ervaring mee? Wat denken jullie, heeft zoiets nut?
Heb nog even geen beeld wat de kosten zijn.
Misschien dat kawa vóór het verstrijken van de fabrieksgarantie mij al op de hoogte brengt. :?

Hoi Rob,

Wil je nog bedanken voor de tip van het Mothers polijstmiddel. Werkt erg goed op o.a. uitlaatbochten, maar ook alu :).

Gr. Kees
 
Hoi Rob,

Wil je nog bedanken voor de tip van het Mothers polijstmiddel. Werkt erg goed op o.a. uitlaatbochten, maar ook alu :).

Gr. Kees

Hey Kees, leuk dat je hier nog even over bericht. :t
Is inderdaad een super poetsmiddel. Vaak kom je middeltjes tegen die wonderen beloven maar dit spul doet het echt goed. *O* Kan het iedereen aanraden. Wellicht ten overvloede maar kijk anders even op pagina 42 van dit topic :Y
 
Hey Kees, leuk dat je hier nog even over bericht. :t
Is inderdaad een super poetsmiddel. Vaak kom je middeltjes tegen die wonderen beloven maar dit spul doet het echt goed. *O* Kan het iedereen aanraden. Wellicht ten overvloede maar kijk anders even op pagina 42 van dit topic :Y


Doe maar pagina 43
 
Het is 7 maart een kort blijdschap verslag graag. :+


Zal ik dan maar? :P

Vandaag voor het eerst een serieus stuk gereden. Ik ben een eindje wezen rijden in noordelijk NH. Was weer heerlijk met 9 graden buitentemperatuur. :]

En kleine trilling zo rond de 5000 toeren maar we zullen maar zeggen dat dat karakter is O-) Voldoende power en ik ben een beetje met de veerafstelling bezig geweest. Achter heb ik hem wel goed, nu nog aan de voorkant wat prutsen daar vind ik hem nog wat slapjes.

Nog steeds geen spijt :t

full
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan