De nieuwe cbr 250 r van Honda gezien?

Ik zou maar niet te snel weer gaan rijden, als niet zeker is of je kop in orde is.
Jij weet dat ik wel iets eigenwijs ben. :$
Alsof een dronkenlap zegt: ik kan wel autorijden met een slok op. :+

Maar moet nu ook alles met één hand doen, mijn eerste bericht bedenken en plaatsen koste mij van de week nog twee uur.
Ik kan het dan wel onderdrukken om volledige onzin te plaatsen.
Maar het duurde even om de post 25 keer aan te passen voor het plaatsen.

Dinsdag kon ik onder begeleiding naar Motoport, en moest toch even als een klein jongetje aan diverse gashandles draaien in de showroom. _O-
Maar mijn rechterhand en arm is nog niet sterk genoeg om mijn jas dicht te ritsen of een deken in bed op te tillen.

Rijden kan ik natuurlijk wel. :+ ;)
 
Thanks, leuk om te zien dat er (bekende) mensen meelezen in dit stille topic. :tHij heeft 2.200 kilometer en fabrieksgarantie tot april 2019.
Voor mij wel even iets om naar uit te kijken weer wat nieuwers. Alsof ik er beter van kan worden.
Maar moet nog wel naar een letseladvocaat.

Ik was een half uur bij kennis vorige week maandagavond en gelijk op Marktplaats aan het browsen. :)

Vandaag wilde ik hem ophalen, maar het thuisfront die zorgverlof heeft werkte even niet mee. _O-
De pijlen zijn op volgende week gericht.

Morgen nog even een hersenscan maken, het gratis vuurwerk (sterrren) is nog niet zo snel uit beeld.
Meer om familie gerust te stellen, ik zie het zelf niet zwaar in. :P

(Uitgaande dat het niet jouw schuld is)

Als ik naar mijn eigen ongeluk kijk moet je hier toch wel flink wat geld uit kunnen halen. Via de DAS hoog ingezet en een eis gesteld. Voet bij stuk gehouden en na 1,5 jaar 95% van de eis gekregen. Zolang je het geld niet nodig hebt gewoon zielig blijven doen. Dat is mijn ervaring iig ;)

En alles maar dan ook alles opgeven. Kosten telefoneren, parkeerbonnetjes ziekenhuis, benzinekosten ga maar door.

Sterkte :t en als je vragen hebt over mijn proces kan je altijd een PBtje sturen.
 
(Uitgaande dat het niet jouw schuld is)

Als ik naar mijn eigen ongeluk kijk moet je hier toch wel flink wat geld uit kunnen halen. Via de DAS hoog ingezet en een eis gesteld. Voet bij stuk gehouden en na 1,5 jaar 95% van de eis gekregen. Zolang je het geld niet nodig hebt gewoon zielig blijven doen. Dat is mijn ervaring iig ;)

En alles maar dan ook alles opgeven. Kosten telefoneren, parkeerbonnetjes ziekenhuis, benzinekosten ga maar door.

Sterkte :t en als je vragen hebt over mijn proces kan je altijd een PBtje sturen.
Bedankt voor je reactie. :}
Dit heeft zeker mede geholpen aan mijn overtuiging om een afspraak met een letsel advocaat te maken.
Slachtofferhulp belde ook al drie keer met mijn partner om dit kracht bij te zetten.
Maar ik ben meer van leven en laten leven, alles lost zichzelf wel op.. O-) :X en het lichaam heelt wel.

Maar inmiddels is het besef binnengekomen en gisterochtend de afspraak gemaakt.
Ze hadden in de middag al een gaatje.
De verwerking komt toch harder binnen dan ik dacht, want al na een uur praten brak ik en toen moesten we nog een uur door om concreet afspraken maken.
Ik heb er wel een goed gevoel bij. (Mens Advocaten Rotterdam)

Ben net om drie uur begonnen met alle correspondentie op te pakken.
Slapen kwam er toch even niet van. Nu lekker klaar met alles. *O* :+ ;)
 
Laatst bewerkt:
full


Van de week nog bij Motoport geweest.
Iemand anders reed hem even naar buiten en daardoor kon ik nu de andere kant van de motor zien.
Helaas had ik geen camera mee, maar die kant was nog iets slechter.

De linkervoorpoot is geknikt en een framebuisje naar het balhoofd loopt in een bochtje.
Volgens zeggen dus definitief totall loss. Blokje is nog wel erg mooi..
:)

Op de foto mist trouwens ook de stift naar de remcilinder.
Het remhandle kan je nu naar voren klappen. :?
 
Laatst bewerkt:
Haha ja ;) zelf +-500 meer betaald voor een die op de banden na wel in orde was
 
Laatst bewerkt:
Even aan het opruimen geslagen.
Wie heeft er belang bij een radiator cover, oliefilter, remblokken voor, luchtfilter en boekjes?

full

full


Mag weg voor 30 euro. :P (Alleen de radiator cover zie je rond de >20-25 euro)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb na 3 jaar mijn CBR 250 R verkocht (nu op een Z750) en heb nog een rechter zijkap in zwart liggen en een carbon exhaust cover. Ligt nu in de weg, dus je hoeft alleen de verzendkosten te betalen...

url


Mailen naar mjbsvankan@mail.com
 
Laatst bewerkt:
Dat is mooi voor de volgende eigenaar ;) :t ik ben in januari aangereden buiten mijn schuld en wacht nu nog op de verzekering.

Ondertussen kan ik alles voorfinancieren, dus elke cent is nodig. :(
(Nationale Nederlanden is de tegenpartij en de schuld staat vast
:X )

full
 
Hoi allen. :W

Alweer een tijdje verder en heb ondertussen de CBR250R weg gedaan, na het behalen van het A rijbewijs. Had de 250 er liever bijgehouden als tweede motor, maar twee motoren verzekerd te hebben zie ik momenteel niet zitten.

De motor is ingeruild met iets maar dan 91.000 km op de teller. (gekocht met ~41000 op de teller)
 

Bijlagen

  • IMG_20201019_124044.jpg
    IMG_20201019_124044.jpg
    788,9 KB · Weergaven: 28
  • IMG_20201023_123122.jpg
    IMG_20201023_123122.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 29
Laatst bewerkt:
Scorp,

Er is niet heel veel om je in te lezen, denk ik.
het is volgens mij zo'n simpel motortje, er kan praktisch niks mis mee zijn. Ik heb er in ieder geval nooit problemen meegehad. Dit blok kan heel wat kilometers mee, zolang je maar netjes onderhoud uitvoert. Ik reed zelf altijd veel snelweg, lees dus hoge toeren, en probeerde dan ook tijdig de olie en filter te verversen. Om de 10k een kleine beurt eigenlijk. De olie was dan ook wel donker, al zou je het kunnen rekken. Ik geloof dat in het boekje iets van 12k voor olie staat. Zal erbij zeggen dat ik zo veel mogelijk de motor eerst warm reed, voordat ik de snelweg op ging. 5km binnendoor ofzo.
Tja.. de boutjes willen nog wel eens roesten na contact met zout, bijv. die glimmende die het voorspatbord vasthouden. En de teller wijkt best flink af, ruim 10%. 110=100 km/h. Oh, en als je de motor zwaar belaadt, bijv. bij kamperen, wordt de motor snel topzwaar en kan die gauw de neiging krijgen om om te vallen haha.
1660471715447.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan