BMW R1100RS/R1150RS / R1200ST/R1200RS/R1250RS

- Thijs & Noortje
- Mark (R1200RT)
- Roelof (zonder Janny bij T<15 grd.C....)
- PeterD
- Ab (R1200RT, zonder Rina)

Kan helaas niet mee, heb een voetbalwedstrijd van onze zoon en een turnwedstrijd van onze dochter. Veel plezier met de eerste rit👌
 
- Thijs & Noortje
- Mark (R1200RT)
- Roelof (zonder Janny bij T<15 grd.C....)
- PeterD
- Ab (R1200RT, zonder Rina)


In theorie zou ik mee kunnen, maar m'n RS is nog steeds niet geleverd. Sterker nog, deze is nog steeds niet in NL aangekomen ondanks dat deze in week 5 in productie is gegaan.

En dat is tot dusverre ook het enige wat ik er van weet. Antwoorden op de vraag hoe e.e.a. zit blijven uit.
 
- Thijs & Noortje
- Mark (R1200RT)
- Roelof (zonder Janny bij T<15 grd.C....)
- PeterD
- Ab (R1200RT, zonder Rina)


In theorie zou ik mee kunnen, maar m'n RS is nog steeds niet geleverd. Sterker nog, deze is nog steeds niet in NL aangekomen ondanks dat deze in week 5 in productie is gegaan.

En dat is tot dusverre ook het enige wat ik er van weet. Antwoorden op de vraag hoe e.e.a. zit blijven uit.

Ook zonder RS mag je wel meerijden! Ik neem aan dat je nog een andere motor bezit nu.
 
Ook zonder RS mag je wel meerijden! Ik neem aan dat je nog een andere motor bezit nu.

Dank je, maar ik heb nu alleen nog een 96-er Funduro voor de deur staan, en die is in de verkoop. Onze beide GSsen zijn al bij de dealer ingeleverd zodat we die dure jongens uit de verzekering konden halen. Soms zijn we zuinig.

Ach, we hebben nog 3 weken, wie weet...
 
Ik zal het nog een keer voordoen:

Wie gaat er mee?

- Thijs & Noortje
- Mark (R1200RT)
- Roelof (zonder Janny bij T<15 grd.C....)
- PeterD
- Ab (R1200RT, zonder Rina)
- Ikke
 
Laatst bewerkt:
Ik zal ook :+ nog een keer voordoen:

Wie gaat er mee?

- Thijs & Noortje
- Mark (R1200RT)
- Roelof (zonder Janny bij T<15 grd.C....)
- PeterD
- Ab (R1200RT, zonder Rina)
- Ikke
- Jan (Marian ovb.)
 
Re: Wie gaat er mee?

- Thijs & Noortje
- Mark (R1200RT)
- Roelof (zonder Janny bij T<15 grd.C....)
- PeterD
- Ab (R1200RT, zonder Rina)
- Ikke (= Gé.eS.Aake)
- Jan (Marian ovb.
- Boxertall + Petra
 
Laatst bewerkt:
Re: Wie gaat er mee?

- Thijs & Noortje
- Mark (R1200RT)
- Roelof (zonder Janny bij T<15 grd.C....)
- PeterD
- Ab (R1200RT, zonder Rina)
- Ikke (= Gé.Es.Aake)
- Jan (Marian ovb.
- Boxertall + Petra
- Jeroen haakt bij de lunch aan (tot 11:30 op Schiphol-Oost voor de baas bezig..) of Karin mee gaat weet ik niet, zo ja, Karin op RooS en ik op Sidney, anders kom ik zelf met Sidney aanwaaien.
 
Laatst bewerkt:
Re: Wie gaat er mee?

- Thijs & Noortje
- Mark (R1200RT)
- Roelof (zonder Janny bij T<15 grd.C....)
- PeterD
- Ab (R1200RT, zonder Rina)
- Ikke (= Gé.Es.Aake)
- Jan (Marian ovb.
- Boxertall + Petra
- Jeroen haakt bij de lunch aan
- Henk (hv121456) onder voorbehoud voortgang verbouwing keuken... en akkoord van de organisatie natuurlijk :P
 
Laatst bewerkt:
Mijn rooster is net veranderd, in plaats van in de simulator zitten op een belachelijk vroeg tijdstip, ben ik oproepbaar voor een vliegdienst vanaf een belachelijk vroeg tijdstip. Ik zorg voor een volgeladen iPhone, zal een deel van het uniform aan hebben en de rest in de topkoffer prutsen. Kan zijn dat ik dus plotsklaps de colonne verlaat, dan heb ik een oproep van mijn broodheer ontvangen en wordt ik geacht binnen het uur aan te treden. Dat kan eigenlijk wel zo goed als vanaf elk punt van de route. Karin heeft mij deze dag de RS gegund, heeft zelf al om 18:00 ergens een etentje. Kans dat ik opgeroepen wordt acht ik overigens niet al te groot omdat ik op zondag om 07:50 me moet melden voor het afnemen van een z.g.n. "Line Check", examinatoren zijn niet al te dik bezaaid bij KLM dus ik denk dat ik gewoon het hele ritje mee kan! *O* *O* *O*
 
PPvandeP heeft zee benen:
Ik was graag mee gegaan, maar ik zit 's ochtends in een roeiboot op zee...

Veel plezier en tot snel, grt Peter

"Roeiboot" en "zee". Niet een heel voor de hand liggende combi Peter....

"Zeewaardig 14 meter jacht" en "zee" klinkt al logischer..

"Roeiboot" en "De Vecht" in die zin ook... of "Loosdrechtse Plassen"...

Evengoed: veel plezier!

maar ik hoef niet hard met je te ruilen....
 
Re: Wie gaat er mee?

- Thijs & Noortje
- Mark (R1200RT)
- Roelof (zonder Janny bij T<15 grd.C....)
- PeterD
- Ab (R1200RT, zonder Rina)
- Ikke (= Gé.Es.Aake)
- Jan (Marian ovb.
- Boxertall + Petra
- Jeroen haakt bij de lunch aan
- Henk (hv121456) onder voorbehoud voortgang verbouwing keuken... en akkoord van de organisatie natuurlijk :P
Ach Henk, die keuken kan wel een paar uurtjes wachten, toch? :+
 
Mijn rooster is net veranderd, ........ Karin heeft mij deze dag de RS gegund, heeft zelf al om 18:00 ergens een etentje. *O* *O* *O*
Dat is lekker! Gezellig ook... enne, Karin kan gewoon mee hoor, we zijn rond 16:00 op het eindadres, en dan kunnen jullie al om 16:30 thuis zijn..... })
 
Gister en vandaag is er al een leuk bakkie water over het asfalt gekieperd, meer hemelwater is in aantocht.... Koude zie ik niet zo gauw meer komen voor eind van dit jaar. Kortom, ik denk dat het wel goed komt!

Voorruit van het blik sloeg vandaag nog aardig dicht van de pekel....
 
Terug
Bovenaan Onderaan