Het is er doorheen. Geen motoren meer lekdijk bij Lopik

Bij de meesten ontbreekt relativeren. Eerst in de spiegel kijken wat je zelf misschien voor overlast veroorzaakt ontbreekt volledig.
Dus ook bij een gedeelte van die dijkbewoners. De dijk is ongeveer van hun. Die mogen wel gasgeven.
Als het met mooi weer te druk is, dan word alles geprojekteerd op de motorrijders.
Nee, gewoon auto's ook weren als je een verbod instelt. Die zijn net zo erg als motors.
 
Laatst bewerkt:
Dat lijkt leuk tot je alle wateroverlast en verzakkingen meemaakt. Om nog maar niet te spreken over de hordes ratten.
Ook trekken dijken om één of andere reden zure oude mensen aan die dan vervolgens je buren worden.

Ik heb 2 rattenvangers in de vorm van cairn terriers in de rondte lopen.
Vanaf 3;30
https://www.youtube.com/watch?v=3byEnFSuQjo
En langs een dijk wonen 2 buren meestal een stuk verder op .
 
Ga nu niet heel kinderachtig als represaille een oude auto-accu met claxon en timer gezet op 4u 's nachts daar ergens verstoppen... Niet doen :+

foei
 
Is het voor eeuwig definitief?

Niet dat ik er last van heb want ik hoef niet zonodig druk bevolkte wegen in het weekend te rijden.
 
Is het voor eeuwig definitief?

Niet dat ik er last van heb want ik hoef niet zonodig druk bevolkte wegen in het weekend te rijden.
Parallel aan de dijk loopt de N210, die is drukker als de dijk, en die moet je nou juist wel nemen ;)
 
Parallel aan de dijk loopt de N210, die is drukker als de dijk, en die moet je nou juist wel nemen ;)


Oke, dus ik neem aan dat je dan als motorrijder gevarentoeslag krijgt van de gemeente, omdat je van de dijk op de drukkere Nweg gejaagd word? :+
 
Laatst bewerkt:
Of je rijd gewoon lekker op de dijk,wie kijkt er nou naar borden als je met 150 km over een dijk rijd, goed excuus O-)
 
Laatst bewerkt:
zo iets denk ik
Frozen-rider.jpg
 
Laatst bewerkt:
er staan -nog- geen verbodsborden

all is quiet on the Lekdijk-Oost...

full


Op het "afgesloten"stuk waren aan de kant van Schoonhoven wat voetgangers onderweg en een paar leken te denken "hij mag hier toch niet rijden????"


Leven en laten leven, maar -en dat moet ook gezegd worden- ik zag een S1000R naderen die dacht op Assen te rijden. Qua snelheid en hanging off....... Misschien heeft ie mijn "doe es kalm"gebaar gezien en ter harte genomen.... misschien....
 
Misschien hebben ze zich onze kritiek toch ter harte genomen.
Nog auto's gezien trouwens?
 
Laatst bewerkt:
Misschien hebben ze zich onze kritiek toch ter harte genomen.
Nog auto's gezien trouwens?

Yep! Inclusief een paar local boy racers in hun SEAT en VWtjes die bochten aan het afsnijden waren. Maar ja, zonder handhaven.....
 
Ik was vorig jaar weer met m'n vriendin met de motoren een weekje in de Duitse Eifel.
We hadden een jaar eerder n fantastische weg door n bos gevonden, met wel n stuk ongekend slecht wegdek.

Wellicht nu beter maar wat denk je? Motorverbod...WTF.

Eh ik heb een motorscooter die echt een stuk stiller is als een auto!
M'n vriendin mocht er wel overheen want die heeft n MP3.

We hebben t toch maar gewaagd en de weg was fantastisch, maar je voelt je toch niet op je gemak.

Ikzelf snap omwonenden best, maar je kunt toch geen hele groep weggebruikers uitsluiten??

Ik doe niks fout en rij beheerst (en beter als die koekblikken die daar scheuren).
 
De borden stonden er wel maar zijn gejat. De protest tocht ,met 5 man, ging op zich wel door maar zonder bord geen verbod.
Cookies op AD.nl | AD.nl

Ik was 1 van die 5. Het was wat fris, maar ondanks de wellicht lage opkomst hebben we ons statement kunnen maken. De gemeente zegt idd dat de borden gestolen zijn. Dat lijkt me heel sterk. Ik denk dat de gemeente het eigenlijk niet aandurft omdat ze niet weten of ze in hun recht staan. Over 2 weken is de gerechtelijke uitspraak. Als de beslissing in ons nadeel is gevallen zullen de borden geplaatst worden. En anders komen er geen verbodsborden.
 
Laatst bewerkt:
Eigenlijk zou iemand die verbodsborden moeten vervangen met een verbodsbord motor + auto.
Dan snappen ze de bedoeling, dat je ons niet kan gaan discrimineren.
Motorrijders niet erin, niemand erin.
 
Eigenlijk zou iemand die verbodsborden moeten vervangen met een verbodsbord motor + auto.
Dan snappen ze de bedoeling, dat je ons niet kan gaan discrimineren.
Motorrijders niet erin, niemand erin.

Ja, en dan meteen een vliegtuig erop, dat die niet mag over vliegen, en doe ook maar meteen een wandelaar ;)
 
nog gemakkelijker alleen voor bewoners en leveranciers,bezoek aan bewoners,
 
Terug
Bovenaan Onderaan