(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

woensdag middag.. MotoPort Uithoorn.

geparkeerd BMW K1200RS.
*dacht dat ik een foto had gemaakt , maar toch niet B|

zo 1 dus , ook in deze kleurstelling ;)
33477477_d.jpg
 
Laatst bewerkt:
64-MG-GF gespot. Twee keer zelfs. Artemicion?

1e keer voor de Wijkertunnel 2e keer naast de Shell in Heemskerk. Ik was op vier wielen. Met een dak boven mijn hoofd.
 
Ik gok zo'n 45 minuten geleden. Ik spotte je toen ik achter je reed, kort, door de file. Even later nam jij de afslag. Ik dacht dat dit ergens net ná Schiphol was, komend vanuit richting Amsterdam.

Je reed een zwarte motort, naked achtig ding. Ik ben je kenteken vergeten, eigenlijk niet eens de moeite gedaan om te onthouden want 'ach, mijn GoPro pikt het wel op, check ik later wel'. Thuis kwam ik er, al vloekend, achter dat ik het SD kaartje er niet in had gedaan. :')

Desalniettemin: gespot. :W Ik reed op een grijze/zilveren Honda CBR. Aber naturlich ook mét sticker. *O*
 
Net op nederland 3, telefilm "Gewone vrienden", hoofdrolspeler rijdt motor, en zo te zien een MotorForummer.... ;-)
 
Vandaag bij v.d Heerdt in Hilversum een blauwe triumph explorer gezien. Met topkoffer en sportuitlaat.

Ikzelf reed net weg en heb het kenteken niet goed gezien maar de mf-sticker uiteraard wel.

:W
 
Vanmiddag op de Veerweg in Beusichem: zwarte Versys met duo.

Jullie moesten wachten op het verkeer dat stilstond omdat er een hond ontsnapt was vanuit de groep bloedhonden van de slipjacht waar wij naar stonden te kijken. Uiteindelijk draaide je maar om ;)
 
:X hahaha als je me volgende keer kunt horen aankomen telefoon erbij voor foto he :W
 
Soms ben je nogal eens wat traag, vandaag rond een uur of 12 bij de afrit Sloterdjik vanaf de A10 zuid. Jullie stonden naast mij en riepen nog "gespot"(denk ik), maar ik verstond "Verstopt". kon er al geen brei van maken.. tot ongeveer 10 minuten geleden.

Dus nog even een zwaai naar een duitse en een nederlandse motorrijder!
 
Vandaag voor het stoplicht op de N207 daar waar hij kruist met de A4. Een oranje/zwarte KTM net voor 6uur, je kwam vanaf Amsterdam en stond in de file voor het rode stoplicht.

:W
 
Dat was ik met mijn vriendin, ze wilde even kijken bij de paarden. Tot de volgende :W
Vanmiddag op de Veerweg in Beusichem: zwarte Versys met duo.

Jullie moesten wachten op het verkeer dat stilstond omdat er een hond ontsnapt was vanuit de groep bloedhonden van de slipjacht waar wij naar stonden te kijken. Uiteindelijk draaide je maar om ;)
 
Een Yamaha FJR onder het gebouw waar ik werk in Apeldoorn, 98-**-PF.
Zie hem wel vaker staan, maar het nog niet gezien dat er een stickertje op zat.
:W
 
gisteravond rond 18, A4 thv knooppunt ypenburg (A4/A12)

Blauwe triumph Tiger met grijze topkoffer ri. amsterdam

kan me herinneren dat ik je vaker heb gespit en as usual.. in de koekblik
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan