ZX10R deel 39 "The one Ninja to rule them all"

Iemand interesse in een nieuwe gipro gear indicator voor de 2004-2005 zx10? Is plug en play in de diagnosestekker te pluggen en werkt meteen. Zit 2 weken gemonteerd maar gaat weg wegens aanschaf gearindicator met TRE.

Past deze niet op een 2006?

En wat doet die TRE eigenlijk?
 
Laatst bewerkt:
Past deze niet op een 2006?

En wat doet die TRE eigenlijk?

Zou zomaar op 2006 kunnen passen, ff checken of de stekker hetzelfde is?
TRE gear indicator laat de ecu denken dat hij in 6 staat en dus wat begrenzingen/timing aanpast. Maar laat wel de juiste versnelling zien. Als je losse tre (timing retard eliminator) plaats met een gear indicator zou die continu 6 laten zien

Ding is nieuw, maar wil toch tre en de juiste versnelling zien dus daarom toch weg
 
Had het gevonden uiteindelijk gisteren nog .
Maar komt nog flink BPM bij keuringskosten ,en kenteken .

Wordt hij nog aan de dure kant , ben bezig met een Hollandse zx10r
 
Zou zomaar op 2006 kunnen passen, ff checken of de stekker hetzelfde is?
TRE gear indicator laat de ecu denken dat hij in 6 staat en dus wat begrenzingen/timing aanpast. Maar laat wel de juiste versnelling zien. Als je losse tre (timing retard eliminator) plaats met een gear indicator zou die continu 6 laten zien

Ding is nieuw, maar wil toch tre en de juiste versnelling zien dus daarom toch weg


Welke begrenzingen gaan er uit dan?

Heb me er nog niet verder in verdiept hoor😂
 
Nog een vraagje! Welke banden rijden jullie?

Ik ga binnenkort namelijk weer naar Tsjechië op de 10 en wil deze keer banden die wat langer mee gaan.. Heb nu supersport Evo er op en die zijn na 3k gewoon op..

Zit te denken aan road 5 maar die zijn weer niet zo rond dat ik bang ben dat t niet zo lekker gaat sturen zoals t nu doet..

Heb ook zitten kijken naar metzler roadtec 01 maar die zijn helemaal "vlak".

En weet niet of ze geschikt zijn voor een supersport..

Iemand tips of meningen?
 
Nog een vraagje! Welke banden rijden jullie?

Ik ga binnenkort namelijk weer naar Tsjechië op de 10 en wil deze keer banden die wat langer mee gaan.. Heb nu supersport Evo er op en die zijn na 3k gewoon op..

Zit te denken aan road 5 maar die zijn weer niet zo rond dat ik bang ben dat t niet zo lekker gaat sturen zoals t nu doet..

Heb ook zitten kijken naar metzler roadtec 01 maar die zijn helemaal "vlak".

En weet niet of ze geschikt zijn voor een supersport..

Iemand tips of meningen?

Dunlop Roadsmart2 max nemen. Gaan qua kilometers langer mee en de grip is ook prima
 
Beste 10-maten,

ik wil binnenkort m'n remschijven vervangen aan de voorkant en ook nieuwe ketting en tandwielen.
Iemand hier tips voor shops/merken?
 
Galespeed
full
 
Even een vraagje, moet er bij montage van een PCIII op een ZX10R 2009 ook een O2 optimizer van dynojet gemonteerd worden of volstaat een doodgewone O2 eliminator?
 
Terug
Bovenaan Onderaan