€500 challenge 2019: Jottum on V-power

Vanavond met de VX weggeweest. Heb een reparatie kunnen vinden! Het lampje van de snelheidsmeter doet het niet!!!
Voel een grote tegenslag :+ :+

P.s. hij rijdt ook met (lichte) vorst! :]
 
Vanavond met de VX weggeweest. Heb een reparatie kunnen vinden! Het lampje van de snelheidsmeter doet het niet!!!
Voel een grote tegenslag :+ :+

P.s. hij rijdt ook met (lichte) vorst! :]
Zo, das weer 4 euro sleutelbudget naar de gallemiezen :(

Kun je niet kijken op chinese sites? Daar is het lampje wellicht goedkoper!
 
Zo, das weer 4 euro sleutelbudget naar de gallemiezen :(

Kun je niet kijken op chinese sites? Daar is het lampje wellicht goedkoper!
Da's wel een goede tip! hoef in mijn sleutelbudget niet zo zwaar te belasten...

of zonder lampie. hoe belangrijk is dat nu eigenlijk?
Daar heb jij weer een punt.

Ik kijk wel of een Honda lampje er in past.
 
Fits: Suzuki
Product Number: 0947112028
CMS Product Number: SU0003.8239

09471-12028-lcp-bulb12v34wt10_medium0947112028-01_4a90.jpg


12V
3.4W
T10
 
Nog gereden met de VX de laatste tijd?
Weinig. Moest met de andere motoren rijden om accu's op te laden en carburateurs door te spoelen. Heb nu het rondje weer gedaan en de VX is weer aan de beurt.
Ook zijn de temperaturen weer wat normaler en kan ik mijn gereedschap weer normaal in mijn handen vasthouden. Op de tafel staat nog steeds de NX250 waar ik vanmiddag weer mee verder gegaan ben. Ik schiet al lekker op. Nog de koelvloeistof vervangen en de balhoofdagers vervangen. 12V/5V aansluiting en we kunnen ermee op vakantie dit jaar. Dit is overigens ook de fiets waarmee ik naar het MF testweekend kom.
full
 
Vandaag het één en ander aan de VX moeten doen:
Lucht in de banden;
Olie bijgevuld;
Benzine getankt.

Zo, het moet niet gekker worden!
 
Ik an el vragen wat de voortgang is, maar ja :')

Ik kan beter vragen of er niet per ongeluk iets stuk is gegaan...

Ga je er nog iets creatiefs mee doen?
 
Ik an el vragen wat de voortgang is, maar ja :')

Ik kan beter vragen of er niet per ongeluk iets stuk is gegaan...

Ga je er nog iets creatiefs mee doen?
Het is heel saai maar geen reet aan te doen.

Ik ben nu druk met mijn Dominator om die weer op de weg te krijgen. Net de balhoofdlagers vervangen en heb nu ruzie met een gaskabel. Dacht de buitenmantel netjes in te korten en voorzichtig door te slijpen met een dremel. Helaas ook voorzichtig de helft van de staalkabel meegeslepen... Toen ik het voorwiel weghaalde zag ik een dotcode die me vertelde dat de band van 2004 was. Oeps! Verklaarde meteen de droogtescheuren.

Maar terug naar de VX.
Ik vind het geluid nogal braaf. Van een ratbike in ruste heb ik de brulpijpen afgehaald. Ik denk dat die wel lekker zullen klinken. Als dit gedaan is dan ben ik de drempel van originaliteit over en dan zou het weleens snel kunnen gaan. Ik zit in ieder geval wel te denken aan een sissybar waar ik een rugzak oid aan vast kan maken. En een wat hoger stuur. Je ziet ze wel eens op bobbers. Verhoogd en een rechte dwarspijp waar de handvatten op zitten. Volg je het nog?

Straks in juli ga ik met een groep een paar dagen kamperen op een motorcamping in de vogezen (zin om ook mee te gaan, andere challengers?). Ik denk er zwaar aan om dan met de VX te gaan. Denk niet dat de sissybar er dan al opzit. Zijn meer winterklusjes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan