Motorrijles: kletsen over lessen #15 Kijk waar je heen wil

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb mijn ID kaart maar vast in de binnenzak van m'n motorjas gestopt... dit overkomt me niet nog een keer! Whahaha :P

...

Zebrapad heb ik geen idee. Als je maar tussen de strepen door rijdt in een zo vloeiend mogelijke lijn. Dus niet moeilijk doen om per se tussen de middelste twee door te rijden als je vanuit de rotonde aan de zijkant uit komt bijvoorbeeld.

Tenminste, zo heb ik het geleerd :P

Hey man, wat balen!!! :( Je lijkt het nogal laconiek op te pakken. Als dat echt zo is, hulde :} Ik hoop dat je snel weer op mag.

Jouw antwoord richting PatrickS lijkt mij het enige juiste antwoord. Vloeiende lijnen rijden, niet moeilijk doen.

En Zerol, gefeliciteerd! De lente komt er aan :]
 
Laatst bewerkt:
Vandaag stond m'n examen gepland. Van te voren even warm gedraaid, bij aankomst bij het cbr zei m'n instructeur nog: "dat wordt 2 vingers in de neus". We gaan naar binnen, en ineens realiseer ik mij... mijn ID kaart en rijbewijs zitten allebei in m'n poremonnee... En die ligt in het dashboardkastje van m'n auto... shit...

O... M... F... G... Ik zou heel medelevend kunnen reageren, maar dat zou niet eerlijk zijn. Wat een oerstomme actie _O-

Ik bedoel ehm...



Maar serieus, shit happens. Zo heb ik een keer op vakantie de autosleutels IN de benzinetank laten vallen.
 
Maar serieus, shit happens. Zo heb ik een keer op vakantie de autosleutels IN de benzinetank laten vallen.

_O- _O- _O- _O- _O-

Nu ben ik wel benieuwd hoe je de sleutels er weer uit hebt gekregen...? Maar dat is wellicht té offtopic en kan ik me voorstellen dat je hier niet op ingaat O-)
 
Laatst bewerkt:
Je lijkt het nogal lakoniek op te pakken.

Tja ik kan heel chagrijnig worden en hoog en laag springen maar ik kan er toch niks meer aan veranderen. Ik kan er beter maar gewoon om lachen met in het achterhoofd dat het niet het einde van de wereld is ;)

Inmiddels nieuw examen gepland voor aanstaande maandag. Kon gelukkig lekker snel. Wel weer 180 euro armer |(

Maarja, nogmaals, heb het zelf gedaan :P

Zo heb ik een keer op vakantie de autosleutels IN de benzinetank laten vallen.

Ach iedereen doet wel eens iets doms! Ik ben ook wel benieuwd hoe je dát opgelost hebt _O-

Succes morgen Puretos!! *D
 
Laatst bewerkt:
Tja ik kan heel chagrijnig worden en hoog en laag springen maar ik kan er toch niks meer aan veranderen. Ik kan er beter maar gewoon om lachen met in het achterhoofd dat het niet het einde van de wereld is ;)

Inmiddels nieuw examen gepland voor aanstaande maandag. Kon gelukkig lekker snel. Wel weer 180 euro armer |(

Maarja, nogmaals, heb het zelf gedaan :P

Nogmaals, petje af. FF een tijdelijk krantenbaantje erbij en de 180 euries zo weer in de pocket. Fijn dat je zo snel weer op mag!
 
Ach iedereen doet wel eens iets doms! Ik ben ook wel benieuwd hoe je dát opgelost hebt _O-
Ik was iets van 10 en ik mocht altijd tanken (vond ik leuk en lekker ruiken... nu nog steeds :9 ). Nou hadden wij vroeger zo'n Ford Taunus, en daar zat zo'n grote vulopening in zonder klepje of zo, gewoon dop eraf en volgieten, desnoods uit een kannetje. En daar vielen die sleutels toen dus in. En dan moet je dat aan je familie gaan uitleggen |(

Maar goed, gelukkig waren we nog niet heel ver van huis en kwamen de buren de reservesleutels brengen. Nou dat ik erover nadenk weet ik niet of die sleutels ooit nog uit die tank zijn gekomen. Ik zal het eens vragen :?
 
FF een tijdelijk krantenbaantje erbij en de 180 euries zo weer in de pocket

Gelukkig draait m'n onderneming goed, dus financieel kon ik het nog wel hebben. Maar het blijft jammer van het geld natuurlijk! |(

En ik heb zo'n vermoeden dat die sleutels er nog steeds in zitten. Lijkt me een behoorlijke uitdaging om die er uit te krijgen hahaha :P
 
Die sleutels zijn vast pas bij de sloop van de auto ontdekt. Wel zonde van het examen. Maar inderdaad, zoiets kan echt iedereen overkomen.
 
Succes Puteros!!
En dat is wel lekker snel Reliku. Weinig tijd om te balen, maar dat deed je toch al niet :-)
 
Bedankt allemaal nog voor jullie tips! Heb ze allemaal nog ff doorgenomen voor m’n examen. Binnenkort nieuw rijbewijs aanvragen en de begrenzer eruit halen, want ik ben geslaagd! *D
 
Dankjewel allemaal en gefeliciteerd patricksoler!

Ik mag om 16.10uur vandaag :] , de gezonde spanning begint zich wel te melden inmiddels :+
 
Gefeliciteerd!! En succes Puretos!

Ik word gewoon plaatsvervangend zenuwachtig van dit topic... Ik hou niet van examens :')
 
Bedankt allemaal nog voor jullie tips! Heb ze allemaal nog ff doorgenomen voor m’n examen. Binnenkort nieuw rijbewijs aanvragen en de begrenzer eruit halen, want ik ben geslaagd! *D

En je hebt ons niet eens verteld van te voren dat je examen moest doen? :?

Maarre, van harte!!! *O*
 
Succes Puteros!!
En dat is wel lekker snel Reliku. Weinig tijd om te balen, maar dat deed je toch al niet :-)

Oh make no mistake, ik baal wel degelijk, hahaha :P

Maar gelukkig mag ik lekker snel weer inderdaad. En ik heb maar meteen een nieuwe afspraak gemaakt om een rijbewijs aan te vragen, dus die is alsnog volgende week klaar (is de bedoeling hahaha)

Gefeliciteerd @Patrick! :)

Nog een paar uurtjes Puretos, zet 'm op!
 
Bedankt iedereen :)

Dankjewel allemaal en gefeliciteerd patricksoler!

Ik mag om 16.10uur vandaag :] , de gezonde spanning begint zich wel te melden inmiddels :+

En succes alvast, gaat lukken! :]

Bedankt allemaal nog voor jullie tips! Heb ze allemaal nog ff doorgenomen voor m’n examen. Binnenkort nieuw rijbewijs aanvragen en de begrenzer eruit halen, want ik ben geslaagd! *D

En je hebt ons niet eens verteld van te voren dat je examen moest doen? :?

Maarre, van harte!!! *O*

Ik dacht mocht ik zakken hoef ik ook niks te zeggen ;p maar gelukkig in een keer gehaald :Y
 
https://www.nu.nl/algemeen/r1cKR01l/motorrijdster-verdwijnt-tijdens-examen.html
16:55: Een Nederlandse motorrijdster is vandaag tijdens haar rijexamen spoorloos verdwenen. "Ze remde af, en toen ik naast haar reed en wilde vragen wat het probleem was trok ze haar vizier open en riep iets over de Noordkaap en spoot ze er op haar achterwiel vandoor", aldus de stomverbaasde examinator. De vrouw kan haar rijbewijs ophalen als ze zich weer in Nederland meldt, maar volgens de de directe omgeving is "de kans klein dat ze voor de rest van haar leven ooit nog van de motor afkomt".
 
Ik heb mijn AVB helaas niet gehaald.
Volgens de examinator heb ik 2 x de verkeerde pionnen gepakt (wat volgens mij echt niet zo is, ik weet zeker dat ik netjes om de blauwe pionnen reed). :( :?

De 21e maart ga ik het wel halen!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan