MF-Oost # 162 - Oost West, .... Zucht..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb al een tijd een Airoh GP500 die ik eens voor de lol heb gepast, (''leuke kleur! even passen!''..) en die zit tot op heden (voor mij) echt het beste. Na een Shoei en HJC :? :)

Dan heb je gewoon een raar hoofd... bij een airoh zit ik met mijn neus tegen het vizier :+
 
Laatst bewerkt:
Shoei helmen passen mij het beste, alleen degene die ik mooi vond was me veel te duur....ga geen 800 en nog wat euro voor uitgeven.

En shark was toentertijd een stuk vriendelijker geprijsd.... ;)
 
Laatst bewerkt:
:N met heel veel pijn in mijn hart, de opvolger van de XR1100, de NXR zat te ruim(M) of te krap (S). Mede ingegeven door de wens weer een ingebouwde zonnedinges te willen en een dubbel D sluiting arriveert vanmiddag deze:

[afbeelding]

Een HJC RPHA 70 Garland Grey...

De Mrs heeft natuurlijk wel een nieuwe NXR gescoord...

[afbeelding]

Een Shoei NXR Seduction Tc-7 Zwart/Wit/Roze

Nu nog een motor... _O-
Ingebouwde zonnedinges is wel een must voor mij sinds ik het heb. Ideaal!
 
mijn helm is meestal aan vervanging toe als er geen acties zijn -O-

ik draag het liefst Schuberth helmen heb nu een C3 Pro ,, kost wat maar dan heb je toch wat ,, het valt me op dat de kwaliteit toch erg goed is, blijft mooi.

een helm met ingebouwd zonnevizier is geweldig , wat ik doe als ik de zonnebril al op heb , als het echt heel fel is dat vizier zakken dan echt geen last meer , zo kan ik de mate van licht aanpassen,, ben er namelijk gevoelig voor, maar ook voor geluid,, zo'n goedkope 250 helm die ik geprobeerd hebben zijn lawaai dingen ,, dan maar wat meer en het goed voor elkaar.

ben toch bang dat we nog ff moeten wachten eer het zout word weg gespoeld door de regen, maar het zou ook helpen als ze niet meer zouden strooien als het ruim 10 c is dan koelt het niet snel genoeg af dat het wel aanvriest.

van de week de 850 uit de stalling
 
idd spoelt die rommel mooi weg en zolang het regent strooien ze ook niet.

toch een keer blij dat het regent

morgen de 850 halen !
 
mijn helm is meestal aan vervanging toe als er geen acties zijn -O-
Er zijn meerder acties per jaar, zowel bij Ten Kate(afgelopen week 10-15%) als bij Louis.de (regelmatig forse kortingen tot 25%) kwestie van inschrijven/registreren als klant en je wordt op de hoogte gehouden :P
 
Vooruitzicht voor a.s. zaterdag is best goed... 14 graden, 's middags droog... duimen dat het ook echt zo is dan kan ik eindelijk eens echt effe een stuk KTM-en *O* *O* *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan