Bo Bendsneyder deel 2

"Dat stond op Facebook!" :t

Staat letterlijk in het artikel, nu is Racesport toch vandaag de dag hoop ik wel wat verder met hun contacten in plaats van dat ze nog steeds de artikeltjes van andere sites vertalen?

Gezien de vraag klinkt het aannemelijk.
En ik heb geen feestboek.
 
OMA even afstoffen voor het '18 seizoen... Bo zette vandaag in Jerez de 20e tijd neer. Niks wereldschokkends. Wel interessant is het volgende: het gerucht gaat dat Tech3 ein-de-lijk hun eigen Mistral-frame opzij schuift, in ruil voor KTM-frames. De ontwikkeling van hun eigen frame was altijd een stokpaardje van het team, omdat het ze scherp hield, omdat ze er veel van leerden. Maar nu Tech3 een "Junior KTM" team wordt met fabrieksmotoren, lijkt het logisch dat ze ook in de Moto2 een KTM-team worden.

In ruil voor techniek in de Moto2 krijgen ze er techniek in de MotoGP voor terug (fabrieksfietsen ipv motoren van vorig seizoen).

Nog niks bevestigd, maar waar rook is, is vuur?
 
Laatst bewerkt:
OMA even afstoffen voor het '18 seizoen... Bo zette vandaag in Jerez de 20e tijd neer. Niks wereldschokkends. Wel interessant is het volgende: het gerucht gaat dat Tech3 ein-de-lijk hun eigen Mistral-frame opzij schuift, in ruil voor Tech3-frames. De ontwikkeling van hun eigen frame was altijd een stokpaardje van het team, omdat het ze scherp hield, omdat ze er veel van leerden. Maar nu Tech3 een "Junior KTM" team wordt met fabrieksmotoren, lijkt het logisch dat ze ook in de Moto2 een KTM-team worden.

In ruil voor techniek in de Moto2 krijgen ze er techniek in de MotoGP voor terug (fabrieksfietsen ipv motoren van vorig seizoen).

Nog niks bevestigd, maar waar rook is, is vuur?
Mistral en Tech 3 frames zijn hetzelfde volgens mij. Inruilen voor KTM frames zul je bedoelen.
 
Vind het wel grappig hoe het kan lopen: Je neemt afscheid van KTM omdat je een aanbieding krijgt bij Tech3 (-Yamaha). En vervolgens kom je weer in aanraking met KTM :)
 
OMA even afstoffen voor het '18 seizoen... Bo zette vandaag in Jerez de 20e tijd neer. Niks wereldschokkends. Wel interessant is het volgende: het gerucht gaat dat Tech3 ein-de-lijk hun eigen Mistral-frame opzij schuift, in ruil voor KTM-frames. De ontwikkeling van hun eigen frame was altijd een stokpaardje van het team, omdat het ze scherp hield, omdat ze er veel van leerden. Maar nu Tech3 een "Junior KTM" team wordt met fabrieksmotoren, lijkt het logisch dat ze ook in de Moto2 een KTM-team worden.

In ruil voor techniek in de Moto2 krijgen ze er techniek in de MotoGP voor terug (fabrieksfietsen ipv motoren van vorig seizoen).

Nog niks bevestigd, maar waar rook is, is vuur?

Dan praten we over 2019 neem ik aan. Samen met de nieuwe blokken.. hopen dat Bo mag verlengen
 
OMA even afstoffen voor het '18 seizoen... Bo zette vandaag in Jerez de 20e tijd neer. Niks wereldschokkends. Wel interessant is het volgende: het gerucht gaat dat Tech3 ein-de-lijk hun eigen Mistral-frame opzij schuift, in ruil voor KTM-frames. De ontwikkeling van hun eigen frame was altijd een stokpaardje van het team, omdat het ze scherp hield, omdat ze er veel van leerden. Maar nu Tech3 een "Junior KTM" team wordt met fabrieksmotoren, lijkt het logisch dat ze ook in de Moto2 een KTM-team worden.

In ruil voor techniek in de Moto2 krijgen ze er techniek in de MotoGP voor terug (fabrieksfietsen ipv motoren van vorig seizoen).

Nog niks bevestigd, maar waar rook is, is vuur?

Alleen zette Bo de snelste tijd volgens Racesport neer op een voorband van 39 ronden oud en achterband van 29 ronden oud...
 
Alleen zette Bo de snelste tijd volgens Racesport neer op een voorband van 39 ronden oud en achterband van 29 ronden oud...
Dag later ging het ook een stuk rapper ;)

Overigens zie ik de stap van Tech3 naar KTM niet als positieve stap voor Bo. KTM heeft een heel leger aan talenten klaar staan. Bij Yamaha was dat een stuk minder en is het maar de vraag hoe het verder gaat met Folger.
 
Dag later ging het ook een stuk rapper ;)

Overigens zie ik de stap van Tech3 naar KTM niet als positieve stap voor Bo. KTM heeft een heel leger aan talenten klaar staan. Bij Yamaha was dat een stuk minder en is het maar de vraag hoe het verder gaat met Folger.
Ik denk dat Bo nog steeds in het vizier is van KTM. Dus ik zie het wel als positief.
 
Terug
Bovenaan Onderaan