€500 Challenge 2019: Alpenstrudel!

aan 2 kanten schade tov de foto waar hij compleet op de kat staat.
die is er onderweg afgevallen ?...
 
zelf bijhouden is fraude gevoelig misschien ?

er is maar 1 ding niet waterdicht qua fraude bij de challenge , dat is het reglement ;)

ik had even over je reactie heengelezen door het lange verhaal van Martelmo ...
 
Laatst bewerkt:
:^

gezien het ruitje wat naast de kar ligt vermoed ik een 180 graden flick flack flaflip met dubbele schroef.
 
en nemen ze het ruitje mee om bij de foto's het weer naast de kar neer te leggen.

$_86.JPG


full
 
Vandaag de challengebike aan de praat gemaakt en even later ook nog de eerste meters gereden!!!!!

 
volgens MartElmo is een pan heel makkelijk om zelf aan te sleutelen maar ik wacht eerst af wat hij niet goedt vindt aan een zzr wandt dat kan gewoon niet natuurlijk ....

full
 
Een ZZR600 :/

Net 1 trede boven de XJ, echter Kawa. Dus rammelbak. En nog steeds compleet emotieloos, maar dan met wat kuipwerk.

Ook diverse upgrades van geweest, met minimale verschillen, waardoor de motor nog steeds emotieloos is, maar sommige onderdelen onderling niet uit te wisselen zijn.

Erg slap aftreksel van de ZZR1100, waar wel de handjes voor op elkaar gingen.

Maar ja, 1 voordeel weet ik wel: marktwaarde is zeer laag :t


Zoiets?

Pan is ook leuk, jammer van die eerste generatie dynamo's...
 
Eerste generatie dynamo's? Laat me raden: gingen snel stuk, krukas ligt in de lengte? Blok dus demonteren en openhalen.
Altijd een leuk en arbeidsintensief klusje!
 
Idd kutklus! De achterbrug moet los om een paar mm ruimte te geven om de dynamo eruit te halen.

Mijn buurman heeft twee st1100 met beide inmiddels dynamo vervangen. Kwam echter bij de ene al bij 270.000km en de ander bij 320.000km.

Op de tweedehands markt is bijna geen goede te vinden. Van bijna allen is één bevestigingsoor (af)gebroken.
 
Idd kutklus! De achterbrug moet los om een paar mm ruimte te geven om de dynamo eruit te halen.

Mijn buurman heeft twee st1100 met beide inmiddels dynamo vervangen. Kwam echter bij de ene al bij 270.000km en de ander bij 320.000km.

Op de tweedehands markt is bijna geen goede te vinden. Van bijna allen is één bevestigingsoor (af)gebroken.
Idd mm werk.

En doorgaans zijn ze al voor de 80k stuk.
Te zwak en slechte connectoren. 1 fase gaat er aan, de andere twee overbelast, waardoor 2e fase doorfikt.

Eenzelfde plaatsen in uitstel. Een revisie van Sevior is het meest gunstig, en ombouw naar de modernere en zwaardere ST1300 dynamo kan, maar prijzig.

Blijft t puist werk, voor n dynamootje. Lijkt een beetje op een dynamo vervangen bij een GL1200, ook zo over nagedacht... :')
 
Och ja, die connectoren zijn een ramp. Bij goldwimgs zo gemonteerd dat al het vocht erin blijft staan.
 
Och ja, die connectoren zijn een ramp. Bij goldwimgs zo gemonteerd dat al het vocht erin blijft staan.
Idd. En het is de oorzaak vanhet later falen van de dynamo.
Bij GL1200 moet t blok er echt onderuit, scheelt 1,5 mm, om het deksel er af te kunnen halen waar de dynamo achter zit.
 
Staat hier op ME een leuke GSX600f voor € 200

Het is dat ik al ruim voorzien ben met 2 brikken :+ , anders was het een exemplaar dat zeker door de basischeck heen zou komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan