Suzuki gsxr 750 1996 welke waren de beschikbare kleuren?

oldskoolgsxr

MF veteraan
3 jun 2013
1.318
1.981
Beste,

Ik zoek een bewijs dat onderstaande kleuren verkocht zijn geweest in 1996 (niet voor 1997) voor een gsxr 750. Niet voor een 600cc.
Heb je hierover een brochure waar je mij een link van kunt sturen ?
Een oude catalogus waar het jaartal en de kleuren te vinden zijn?

Het gaat over deze motor :

or3urq.jpg
 
Hoezo bewijs,er zijn genoeg foto,s op internet te vinden van het 1996 model in die kleur,bewijs genoeg lijkt mij,maar daar had je zelf ook al naar gekeken aan de foto te zien.
Ook komt die striping op de kuip alleen maar op de 1996 voor.
Bijvoorbeeld, Kennisgeving voor omleiding
 
Laatst bewerkt:
Hier de enige echte suzuki site : All Suzuki Motorcycles Ever Built
.

Deze is vrij accuraat dusch.....

Verder vraag ik me af.
Veel mensen denken dat de GSXRW 750 ooit door suzuki in de lucky strike kleueren is uitgebracht,terwijl dit helemaal niet het geval was :N

Het kwam wel vaker voor dat een importeur zelf een special uitbracht,zo heeft hier in Nederland oa Hoegee een aantal specials gebouwd met ondersteuning van de importeur.
 
Beste mensen : ik ken die kleur en striping, maar vind het gek dat ik ze niet in brochures terugvind van 1996!!

Een gsxr wordt zeer vaak verknutseld. Zou het een kuip zijn van 1997?
Ik wens een originele 1996 te kopen en er staat er 1 in de buurt voor weinig.

Helaas is er op suzukicycles.org niets te vinden over de leverbare kleuren.

Ik vind ze in het klassiek witblauw of zwartgeel, maar niet in die combinatie.

Ik zoek nog wat verder....
 
Beste mensen : ik ken die kleur en striping, maar vind het gek dat ik ze niet in brochures terugvind van 1996!!

Een gsxr wordt zeer vaak verknutseld. Zou het een kuip zijn van 1997?
Ik wens een originele 1996 te kopen en er staat er 1 in de buurt voor weinig.

Helaas is er op suzukicycles.org niets te vinden over de leverbare kleuren.

Ik vind ze in het klassiek witblauw of zwartgeel, maar niet in die combinatie.

Ik zoek nog wat verder....
Controleer het adhv VIN: Suzuki Model Identification
 
Beste mensen : ik ken die kleur en striping, maar vind het gek dat ik ze niet in brochures terugvind van 1996!!

Een gsxr wordt zeer vaak verknutseld. Zou het een kuip zijn van 1997?
Ik wens een originele 1996 te kopen en er staat er 1 in de buurt voor weinig.

Helaas is er op suzukicycles.org niets te vinden over de leverbare kleuren.

Ik vind ze in het klassiek witblauw of zwartgeel, maar niet in die combinatie.

Ik zoek nog wat verder....

Die staat wel in de brochure uit die tijd,alleen geen grote foto,maar wel bij de beschikbare kleurcombinaties,het is echt een originele 1996 kleur.
R750_1996.jpg
 
Laatst bewerkt:
Goh, voor enkele niet zo belangrijke redenen.

1/ Om zeker te zijn, want ik twijfelde met al die gsxr's die constant worden verbouwd.

2/ Er staat er ééntje te koop. Chassisn° zal ik checken, maar ook de kuip wenste ik dus zekerheid.

3/ In een middellang verleden heb ik zeer veel geraced met 750cc 85-86-87'ers. De 85'er was toch wat verschillend en nu meer waard dan de 86-87.
Ik vind het steeds leuk om de eerste jaargangen van een reeks te bezitten.
Zie de eerste R1 in witrood, moeilijk te vinden
Ducati monster M900, eerste jaar zeer moeilijk te vinden
Kawa GPZ1100 carburator, zeer moeilijk te vinden.
Yamaha RDLC350 4L0, eerste reeks moeilijk te vinden
...
En zo kan ik nog een poos doorgaan.
Ik denk niet dat het met de srad zo'n vaart gaat lopen, maar het kan nu nog eenvoudig.

4/ Heb vandaag gebeld met een (oude) vriend en hij had dezelfde staan. Ik wens hem de kuipen door te verkopen, want heb nog een setje mooie blauw/wit op de toonbank staan van '96.

5/Ik ben al een hele poos uit de gsxr wereld en na een omzwerving via yamaha rdlc's, suz rgv's, kawa zxr's kom ik terug, maar mijn geheugen is wat stoffig over die evoluties.

Als jullie wat oude race gsxr foto's wensen te bekijken moet je me maar zeggen in welke post ik ze moet gooien.
 
Ja 4L0 heb ik er 3 van gehad,heel leuk spul,zou er zo weer 1 willen hebben,maar niet voor die achterlijke bedragen wat er tegenwoordig voor gevraagd word,ik kocht ze toen voor rond de 1200,- gulden,en heb dus een natuurlijke weerstand om er een veelvoud aan uit te gaan geven :Y
Wat betreft de GSX-R een eerste model uit de jaren 80 is nog veel moeilijker aan te komen
in een nette staat.
Verder heb ik wel meer fietsen gehad die nu een veelvoud waard zijn,zoals de CBX1000,
Suzuki Katana 1100 en 750,RG500,s,RD500,s,RD350YPVS,RGV250,NS400R,Z1900,Z1000,
CB750 K1en K2,CB500F,XT500,nu allemaal zeldzaam tot redelijk zeldzame motoren.
Maar heb er mooie herinneringen aan dus dat is ook wat waard. :Y :)
Tegenwoordig heb ik toch liever het moderne spul,het rijd gewoon veel beter dan al die oudere motoren. :]
 
Laatst bewerkt:
De helft van de motoren die u opsomt heb ik ook gehad.
Meestal om te racen. We racen nu nog met een zware classic racer gsx 1100 van 1982. Een bol d'or, een aprilia RS 250.

Ik rij liever met ouder spul. Dat rauwe, minder nauwkeuriger rijden vind ik leuk.(zwabber-plooi-tors)

Het nieuwe kan/wil ik niet betalen. Dus geen ervaring.
De Srad is al lekker modern voor mij.

Dank nogmaals voor de informatie!!
 
Ik heb de GSXR 750 L gehad,de eerste met USD vond ik een fijne fiets,de SRAD 750 uit 98 injectie :t
Een 750 K2 maar dat was niet geheel mijn ding.
nu geen suzuki's meer

Een 1989 RR zou ik niet versmaden :P
 
Laatst bewerkt:
De helft van de motoren die u opsomt heb ik ook gehad.
Meestal om te racen. We racen nu nog met een zware classic racer gsx 1100 van 1982. Een bol d'or, een aprilia RS 250.

Ik rij liever met ouder spul. Dat rauwe, minder nauwkeuriger rijden vind ik leuk.(zwabber-plooi-tors)

Het nieuwe kan/wil ik niet betalen. Dus geen ervaring.
De Srad is al lekker modern voor mij.

Dank nogmaals voor de informatie!!
Een RS250 heb ik ook gehad,een heel fijn motortje,verder vind ik klassiekers rijden ook nog steeds leuk,ik had er 14 in mijn garage staan,bijna allemaal 2takt,maar helaas was die garage nogal vochtig en zag ze achteruit gaan,dus alles maar verkocht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan