Algemeen TT Assen verzameltopic

Ach ja, Rob was mijn broer en is idd 50 maal op de TT geweest.
Hoopte dat hij de 75e maal mee had kunnen maken.
Het was hem helaas niet gegund.
Rob, ouwe TT tijger, rip
Je broertje...


Jeetje...zie hem nog trots lopen morgens vanaf de parkeerplaats naar de Bult in zijn gif groene motorpak...we hadden afgesproken elkaar volgend jaar even te groeten....jammer....RIP en sterkte voor jouw en jouw Fam "broertje"...
 
Hallo allemaal,
Het was de laatste tijd een beetje rustig met het verzamelen van pins c.q. speldjes ( kan ook haast niet anders met een verzameling van 638 stuks) maar ik heb er een paar gevonden waar ik heel lang naar op zoek was en dus erg blij mee ben. Ook de derde pin, die van Duitsland 1994 heb ik sinds kort in mijn verzameling. Ik wilde dit even laten weten. Groeten uit Assen, Eddy.
full
 
gisteren deze oude TT assen patch gevonden op marktplaats. [ deze had ik nog nooit eerder gezien ]. nummer 56 in mijn TT assen patch verzameling.

full
 
Mooie patch, Tjeerd. Tja ik reageer niet zo vaak omdat ik meestal op mijn telefoon de berichten lees en via mijn telefoon kan ik niet reageren. Ook je doos met pins van 1994 is geweldig. Ik heb binnenkort ook weer een TT Assen speld die iedereen wel graag wil.....
Ik laat jullie (nieuwsgierig) wachten welke het is. Zodra ik hem binnen heb, post ik hem wel.
 
nu maak je het spanend. :Y als je een TT assen speld binnen krijgt die iedereen graag wil. dat houd dus automatis in dat ik hem dus ook niet heb ! |( andes zou bijna iedereen hem graag willen . ;)
 
nu maak je het spanend. :Y als je een TT assen speld binnen krijgt die iedereen graag wil. dat houd dus automatis in dat ik hem dus ook niet heb ! |( andes zou bijna iedereen hem graag willen . ;)

_O-

Je kan niet alles hebben :P
 
En ja hoor. :Y Ik dacht dat het bijna onmogelijk was om nog een pin/badge van de TT Assen te vinden die ik niet heb, kom ik zomaar weer een tegen. *O* Zodra ik hem binnen heb, plaats ik hem wel weer. :}
TT Assen zonder jaartal. :]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan