Het MF-Testweekend 2018

Heren,

Ik moet spijtig mee delen dat ik dit jaar niet mee kam doen met het kamperen. Dit op advies van de chiropractor. Het zou voor mij iets te veel kunnen worden.

Als het mogelijk is zou ik wel graag die zaterdag even langs willen komen mits dat kan
Vervelend joh! Anders neem je gewoon die chiropractor mee?
 
Vervelend joh! Anders neem je gewoon die chiropractor mee?

Ja leuk, ik ken ook nog wel een paar trucjes!!!

full
 
Laatst bewerkt:
Heren,

Ik moet spijtig mee delen dat ik dit jaar niet mee kam doen met het kamperen. Dit op advies van de chiropractor. Het zou voor mij iets te veel kunnen worden.

Als het mogelijk is zou ik wel graag die zaterdag even langs willen komen mits dat kan


Jammer Alex, -O- -O-
Uiteraard ben je van harte welkom om zaterdag langs te komen.
 
die vuur prijs haal ik natuurlijk binnen dit jaar... :Y
als gast word ik in de watten gelegt toch O-)
humm...watten katoen koemest magnesium katte korrels remreiniger?

dit word weer grandioooosss lachen :+
 
Pyromaan })

Ik ben er ook ff bij voor een nachtje, zaterdag avond een bruiloft dus als jullie gaan toeren pak ik pakken wij weer in :+
 
Ja precies lekker met bijna 40 man naar de bruiloft. Ik hoop dat de bar goed gevuld is :+
Kadootje van 2,96 bij de Action vandaan trekken, afgeven, en dan voor 56,- rond zitten wegzuipen in de hoek.

Klinkt als een topavond :t
 
... en betaald. Uiteraard pakket B.

Laat nu het goede weer maar voortzetten.
Gaat het weekend eigenlijk ook door als de weergoden ons minder gezind zijn? Dan heb ik het niet over een plaatselijk buitje natuurlijk, maar een weekend in een tent bivakkeren is ook zo wat haha.
 
Ook betaald voor pakket B :9
En die wekservice zit wel snor hoor Mitkah en ik snurken jullie wel wakker O-)
Ben er alleen nog niet over uit of ik met de Tipi of met mijn koepeltentje kom :?
Voor 2 nachten is mijn koepel tentje makkelijker maar mocht er regen zijn dan kies ik liever voor de Tipi :+
Danny :W :]
 
overschrijving is gebeurt voor Pakket B ,
kan ik ook nog de ochtend wek-service erbij nemen ? }) }) })
Kijk uit wat je wenst! Het vervelende van kamperen is voor mij dat ik gewekt wordt door de merels. Da's erg vroeg. Wil je gewekt worden? Komt voor elkaar! (heb dan wel weer een koppie koffie voor je...)
 
Zoals hierboven al is te lezen, de berichten/mails voor de aanbetalingen zijn de deur uit.
Omdat we een hele kleine reservelijst hebben, heb ik de mensen van deze lijst gepromoveerd naar deelnemers :).

Ook hebben we vanaf nu ons eigen logo:

full
 
probleem is dat ik al 29 jaar nachtarbeider ben en wanneer ik dan toch eens snachts in bed lig dat ik dan smorgens soms verslaap omdat mijn bioritme andersom ligt -O-
 
Ook betaald voor pakket B :9
En die wekservice zit wel snor hoor Mitkah en ik snurken jullie wel wakker O-)
Ben er alleen nog niet over uit of ik met de Tipi of met mijn koepeltentje kom :?
Voor 2 nachten is mijn koepel tentje makkelijker maar mocht er regen zijn dan kies ik liever voor de Tipi :+
Danny :W :]
Koepeltentje dus... :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan