Arnhemmers verenigt U Deel 57 ! !

Kan nog steeds die dijk.. over 5 weeken kan het WEER denk ik..
full
 
Goei'ndag!

Momenteel woon ik nog in het prachtige Vriezenveen(kuch kuch), echter per 1 april heb ik werk in Nijmegen. Nu ben ik dus op zoek naar een woning in of rondom Arnhem (of Nijmegen) zodat ik niet 260km per dag hoef te rijden aan woonwerk. Mocht iemand dus iets betaalbaars weten met ruimte voor de motor. Dan hoor ik het graag.

Zit hier nog twee weken vast, dan lekker twee weken vrij. Lekker alvast in Arnhem/Nijmegen de wegen verkennen en flitspalen opslaan in mijn geheugen! Veel van jullie zal ik dan vast wel onderweg eens tegenkomen aankomende weken/maanden/jaren. Het is mij namelijk wel de bedoeling in deze regio te vestigen, met als grootste voorkeur Arnhem.

Kleine introductie van mijzelf;
Patrick, 26 jaar en rij sinds mijn 24ste op een Yamaha FZ1.
Motorrijden is altijd een wens geweest maar gewacht tot ik direct voor het volledige rijbewijs kon gaan. Verder gek op gadgets, knutselen en koken/BBknoeien.

19420447_10211945290581957_6545272241190281619_n.jpg
 
Welkom Patrick,

We kennen elkaar van de FZ forum. De FZ1 heb ik inmiddels verkocht en rijd nu een Tuono V4.

Overigens is dit topic op sterven na dood ;-).

Gr. Maurice.
 
Welkom Patrick,

We kennen elkaar van de FZ forum. De FZ1 heb ik inmiddels verkocht en rijd nu een Tuono V4.

Overigens is dit topic op sterven na dood ;-).

Gr. Maurice.
Valt toch wel mee
In 1 week tijd meer reacties dan in de afgelopen 1.5 jaar
De tijd van f5 bashen op je keyboard is voorbij
Wel jammer want het was best gezellig
Die bbq bij mier toen der tijd was ook geweldig
 
Welkom Patrick,

We kennen elkaar van de FZ forum. De FZ1 heb ik inmiddels verkocht en rijd nu een Tuono V4.

Overigens is dit topic op sterven na dood ;-).

Gr. Maurice.
Maar 1 manier om een topic op te laten leven, en dat is posten!

Ik ben vanaf nu alleen nog maar op de motor te spotten, de auto staat te koop!
 
Maar 1 manier om een topic op te laten leven, en dat is posten!

Ik ben vanaf nu alleen nog maar op de motor te spotten, de auto staat te koop!
alvast welkom in het mooie stadje.

ik durf wel te bieden O-) kun je mooi je huisraad nog mee nemen naar arnhem en hier direct overschrijven :P

helm weg gebracht voor reparatie ventilatieroosters... tip voor jullie om geen glassex of wat dan ook te gebruiken dat schijnt kunstof aan te tasten met gevolg alles af knapt.

Vorige week nieuwe accu gekocht. motor moet nog voor terugroepactie van remcilinder terug naar de dealer daarna
3PW1871600.jpg
 
Laatst bewerkt:
alvast welkom in het mooie stadje.

ik durf wel te bieden O-) kun je mooi je huisraad nog mee nemen naar arnhem en hier direct overschrijven :P

helm weg gebracht voor reparatie ventilatieroosters... tip voor jullie om geen glassex of wat dan ook te gebruiken dat schijnt kunstof aan te tasten met gevolg alles af knapt.

Vorige week nieuwe accu gekocht. motor moet nog voor terugroepactie van remcilinder terug naar de dealer daarna
[afbeelding]

Yep, dat lost de weekmakers op.

Natte microvezel doek over de helm leggen, uurtje wachten en alle vliegen veeg je er zo af
 
Goei'ndag!

Momenteel woon ik nog in het prachtige Vriezenveen(kuch kuch), echter per 1 april heb ik werk in Nijmegen. Nu ben ik dus op zoek naar een woning in of rondom Arnhem (of Nijmegen) zodat ik niet 260km per dag hoef te rijden aan woonwerk. Mocht iemand dus iets betaalbaars weten met ruimte voor de motor. Dan hoor ik het graag.

Zit hier nog twee weken vast, dan lekker twee weken vrij. Lekker alvast in Arnhem/Nijmegen de wegen verkennen en flitspalen opslaan in mijn geheugen! Veel van jullie zal ik dan vast wel onderweg eens tegenkomen aankomende weken/maanden/jaren. Het is mij namelijk wel de bedoeling in deze regio te vestigen, met als grootste voorkeur Arnhem.

Kleine introductie van mijzelf;
Patrick, 26 jaar en rij sinds mijn 24ste op een Yamaha FZ1.
Motorrijden is altijd een wens geweest maar gewacht tot ik direct voor het volledige rijbewijs kon gaan. Verder gek op gadgets, knutselen en koken/BBknoeien.

[afbeelding]
Welkom bij dit zooitje hier O-)
 
Jaaa, wacht even. Wat nou inslapen? Nog een Arnhemmer hier.

Ik ben Mike, in het bezit van een oud hok, een Shadow 1100C uit ' 91, maar wat een heerlijke machine om lekker mee te tokkelen. Als het nodig is, kom je er ook nog aardig mee vooruit, maar op de snelweg moet je niet ermee willen rijden. Dan waai je echt uit je hemd door de rechte zit en het ontbreken van enige vorm van windbescherming. Maar goed.

Hier een plaatje van mijn fiets.
Shadow.jpg


EDIT: Dit was mijn fiets. Het werd tijd voor een nieuwe liefde. Zie mijn avatar :)
 
Laatst bewerkt:
Valt toch wel mee
In 1 week tijd meer reacties dan in de afgelopen 1.5 jaar
De tijd van f5 bashen op je keyboard is voorbij
Wel jammer want het was best gezellig
Die bbq bij mier toen der tijd was ook geweldig


WTF zitten jullie nog steeds hier :}
Ik dach, ik kijk ff of mijn foto er nog opstaat .. haha ja dus. *O*

BBQ ja die was geweldig, heeft Rick het ook nog wel eens over en dat ie bij jou was gaan zitten omdat de rest aan de andere kant van de tuin zat _O-
En ja het was hier altijd heel gezellig ...wat een spam _O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan