KTM 690 SMC (-R) DEEL 8 Let the sun shine!

Die kan je zelf maken met een grote slangklem en een dikke benzine slang waar je die slangklem dus doorheen moet reizen.
 
Mijn probleem is trouwens verholpen! Het was of een knik in de benzine slang of het verkeerde filter. :)
 
Ik heb mijn probleem ook gevonden gelukkig. Het was de hellingshoeksensor die ik te verticaal had gemonteerd. Dan geeft hij gewoon een error cABS en MTC meer niet. Lees je hem met de software weer uit is alles goed en kun je zelfs een trending maken als je de motor beweegt. Toevallig erachter gekomen met het verwisselen van een andere sensor en toevallig ietsje horizontaler terug geplaatst.
full
 
Laatst bewerkt:
Vraagje, ik ben de sack van mijn achterveer aan het afstellen en moet de pre tension van mijn achterveer nu iets verhogen. Heeft iemand een makkelijke manier om de ringen te draaien zonder de achterveer te demonteren? Bij crossmotoren heb je altijd veel meer ruimte en is het een fluitje van een cent, alleen hier toch wat minder ruimte.
 
Vraagje, ik ben de sack van mijn achterveer aan het afstellen en moet de pre tension van mijn achterveer nu iets verhogen. Heeft iemand een makkelijke manier om de ringen te draaien zonder de achterveer te demonteren? Bij crossmotoren heb je altijd veel meer ruimte en is het een fluitje van een cent, alleen hier toch wat minder ruimte.

Ik had/heb er een speciale sleutel voor, maar zonder de lak van je frame te beschadigen is het bijna onmogelijk.....

Veer "steeds" demonteren is de enige optie.

Wel een lange torx-dop nodig met een centeer-"pikkie"
 
Leuk je even te ontmoeten Timmmh. :W
Zal je wel vaker tegenkomen in de regio.

In Katwijk rijdt ook nog iemand rond met een SMC.
 
Leuk je even te ontmoeten Timmmh. :W
Zal je wel vaker tegenkomen in de regio.

In Katwijk rijdt ook nog iemand rond met een SMC.

Zeker! Moeten als t een x mooi weer is maar eens met meerdere ktms van t forum een rondje gaan rijden :)
 
Iemand hier : https://link.marktplaats.nl/a1003837313 ervaring mee en is het het geld waard? Ik ben nog niet tevreden over de akra mapping die in mijn '13 smc-r zit en heb het gevoel dat het beter kan. Ik heb onder andere last van:
- soms uitvallen bij vanuit stilstand weg rijden ( met db killer er uit doet hij dit best vaak )
- soms bij gas dicht draaien toch nog ff een halve seconde gas blijven geven
- gas respons is traag
 
Iemand hier : https://link.marktplaats.nl/a1003837313 ervaring mee en is het het geld waard? Ik ben nog niet tevreden over de akra mapping die in mijn '13 smc-r zit en heb het gevoel dat het beter kan. Ik heb onder andere last van:
- soms uitvallen bij vanuit stilstand weg rijden ( met db killer er uit doet hij dit best vaak )
- soms bij gas dicht draaien toch nog ff een halve seconde gas blijven geven
- gas respons is traag

Ja ik! Destijds laten doen bij mijn 2012 model, custom mapping laten schrijven. Was ongeveer 250,- kwijt, maar de beste uitgaven die ik had gedaan aan mijn KTM. Had de zelfde issues die jij beschrijft en die waren allemaal verholpen. Kon zelfs normaal achter auto’s rijden in de straten, zonder bokken en dergelijken.

Nou weet ik niet zeker of je voor het 2013 model nog een custom mapping kan laten schrijven, maar volgens mij wel. Ik raad het je iig ten zeerste aan!
 
@smpowah, yesss ik ken die man. Is vlak bij mij.
Hij heeft ooit m'n 640 blok gereviseerd en dat was echt onwijs goed gedaan. Hij heeft ook een keer een custom mapping gemaakt voor de 690SM van een vriend van mij. Hij was echt tevreden over z'n mapping. Dat gebok, uitvallen, etc was allemaal weg. Wereld van verschil toen ik op zijn motor ging rijden :P
 
Laatst bewerkt:
Toppp, laat ff weten wanneer je hier in de buurt bent. Je hebt nog een rondleiding in het 't Gooi tegoed na die rit in Heerenveen :]
 
Laatst bewerkt:
Hallo KTM'ers!!

Ik ben op zoek naar een 690 Enduro R. Iemand hier die er eentje heeft en er wellicht vanaf wil? Of weet je 1 te staan die te koop is, ik hoor het graag!
Thanks!

Groet Chris
 
Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje aan het rondkijken naar een KTM SMC (r), heeft iemand hier er een te koop staan of weet iemand die dat heeft? mijn budget ligt rond de €5000, het liefst onder de 20k kilometer.

Ik hoor het graag!

Groet RHS
 
Laatst bewerkt:
Thanks, maar die heeft me teveel gelopen. Wat meer info van mijn kant is idd wel handig.
Ik zoek een Enduro R, onder de 10k gelopen en vanaf 2010 graag. Ik heb een hele nette gezien in Duitsland van 2010, maar helaas minder dan 6000km gelopen. Op zoch natuurlijk perfect, maar dan is de BTW weer de volle mep. Lang leve de belastingdienst!

Gewoon een tellerhuis met 10.000 plus van iemand lenen......
 
Terug
Bovenaan Onderaan