Clubweekenden Ned. Ver. Zijspanrijders ( NVZ )

Ik was ook nog even wezen kijken, zaterdag. Stuk van de toertocht mee gereden.

Vriendelijke mensen en prachtig weer, ik vond het geslaagd !! :t
 
Was weer een geslaagd NVZ weekendje met ideaal weer. Nieuwe tentje is prima bevallen, 's avonds gezellig bij de BBQ en later het kampvuur. Mijn Berenburg raakte geheel op en Whiskey niet helemaal (gelukkigmaar). Ook naar ik gehoord heb een mooie toertocht maar ik ben eerder afgehaakt want ik kon het tempo niet bijhouden. Tot de volgende keer maar weer .
 
Was weer top weekend, gezellig weer een aantal MF,ers te ontmoeten.
 
Was weer een geslaagd NVZ weekendje met ideaal weer. Nieuwe tentje is prima bevallen, 's avonds gezellig bij de BBQ en later het kampvuur. Mijn Berenburg raakte geheel op en Whiskey niet helemaal (gelukkigmaar). Ook naar ik gehoord heb een mooie toertocht maar ik ben eerder afgehaakt want ik kon het tempo niet bijhouden. Tot de volgende keer maar weer .

hahaha, tempo was idd niet bij te houden, maar wel gaaf om z,on rijdende stoet zijspannen te zien!
 
Voor wie eens wil komen kijken bij de NVZ, de agenda voor 2018.

23,24,25 Maart voorjaarsweekend in St.Jansklooster

10,11,12,13 Mei Hemelvaartweekend in Luxemburg.

22,23,24 Juni Kidzweekend in Panningen.

21,22,23 September najaarsweekend, lokatie nog niet bekend.

Voor meer info over deze weekenden neem dan kontakt op met onze secretraris: secr-nvz@live.nl
 
Voor wie eens wil komen kijken bij de NVZ, de agenda voor 2018.

23,24,25 Maart voorjaarsweekend in St.Jansklooster

10,11,12,13 Mei Hemelvaartweekend in Luxemburg.

22,23,24 Juni Kidzweekend in Panningen.

21,22,23 September najaarsweekend, lokatie nog niet bekend.

Voor meer info over deze weekenden neem dan kontakt op met onze secretraris: secr-nvz@live.nl
dit is enkel voor clubleden ?
 
in de agenda zetten kan nooit kwaad, dus dat heb ik iig maar even gedaan: gaandeweg maar even kijken welke gaan passen.
Wil wel proberen om de kids er iets beter bij te gaan betrekken zodat ze zich ook wat makkelijker onder de andere NVZ kids gaan begeven, maar alle 4 gaat vast en zeker niet lukken
 
Wil wel proberen om de kids er iets beter bij te gaan betrekken zodat ze zich ook wat makkelijker onder de andere NVZ kids gaan begeven,

Hier net zo, leuk span nu. Kleine zit als een vorst. En we moeten mss maar weer eens kamperen. Pfffff B|
 
Hier ook idem, aangaande de kids. Die sluiten ook niet zo heel erg makkelijk aan bij een groepje voor hun vreemde kinderen/personen. Hebben ze van mij, ik sta in een groep ook niet vooraan....
 
Laatst bewerkt:
komt wel goed met de kids, trekken wel met elkaar op, en daarna zijn ze verslaafd aan de weekenden.
 
Dat is waarom wij de prioriteit verleggen. Kinderen vinden de NVZ super en leren elkaar bij meerdere weekenden goed kennen. Met de motor op pad gecombineerd met gezin gaat hier echt wel 4x per jaar lukken. Vorig jaar veel vaker zelfs. Wij kijken er naar uit.
 
Onze kids gaan niet meer met ons mee, die rijden zelf motor en zijn zelf ook ouders nu, maar ze kijken nog steeds terug op de mooie weekenden die we met de zijspan deden.
En ze gingen van jongs af aan gewoon mee, een karwei op zich dat wel.
 
Paar uurtjes werken nog en dan richting st. Jansklooster, voorjaarsweekend NVZ.
Tevens 45 jarig bestaan. Treffen we nog MF NVZetters? Uiteraard is iedereen welkom.
 
Hele week al van huis geweest. Blij dat ik even een paar dagen thuis mag zijn.

Over twee weken haal ik t wel in 🍻
 
Paar uurtjes werken nog en dan richting st. Jansklooster, voorjaarsweekend NVZ.
Tevens 45 jarig bestaan. Treffen we nog MF NVZetters? Uiteraard is iedereen welkom.

ikke, lasmoat, en zijspan Pierre waren er wel! was weer mooi feest!
 
Was zeker leuk. Ik kon helaas alleen zaterdag middag even langs komen wegens andere verplichtingen.
Maar wel veel mensen gesproken en de hand kunnen schudden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan