Helmond, Mierlo, Deurne en omstreken - deel 14 -

Stoppen of doorgaan met dit topic?


  • Totaal aantal stemmers
    7
  • Opiniepeiling gesloten .
Oepzzz: weer een verjaardag vergeten door alle drukte;

Gisteren was Fantasy-bart (Bart) jarig en werd ie 35 jaar.
Sorrie Bart en alsnog van harte gefeliciteerd!

full
 
Hoi,

Ik ben al een hele tijd (in)actief hier in de omgeving haha. Maar, wie weet ga ik vaker online zijn.

Ik ben Nancy, woon in Deurne, en ga eens mee kijken of het hier gezellig is ;)

Brommers:
SM610, RM125 en GPZ500s. Jeeeej
 
Goedemorgen.

Ben ook nieuw hier op het forum.

Ben zelf woonachtig in helmond.

Heb eind vorig jaar mijn rijbewijs gehaald en probeer in de mooie weekenden zoveel mogelijk lekker te touren.

Heb een yamaha diversion 900 om lekker mee te oefenen.

Wie weet leer ik zo nog wat mederijders kennen in de omgeving
Groetjes nick
 
Laatst bewerkt:
Welkom nick
Welkom nancy.

Het weer begint ( af en toe) al beter te worden dus hopelijk komen de dagen er aan dat we weer iss een eind kunnen gaan rijden.

Ik heb afgelopen zaterdag de panigale kunnen testen , ken niet wachten om meer te gaan rijden.
 
Vandaag mooi tussen de buien door naar huis kunnen rijden gelukkig. Maar, dan is er regen, en ineens kan niemand meer rijden *zucht*
 
Goedemorgen.

Ben ook nieuw hier op het forum.

Ben zelf woonachtig in helmond.

Heb eind vorig jaar mijn rijbewijs gehaald en probeer in de mooie weekenden zoveel mogelijk lekker te touren.

Heb een yamaha diversion 900 om lekker mee te oefenen.

Wie weet leer ik zo nog wat mederijders kennen in de omgeving
Groetjes nick

Welkom bij de club,Nick :] ;)
 
Hoi,

Ik ben al een hele tijd (in)actief hier in de omgeving haha. Maar, wie weet ga ik vaker online zijn.

Ik ben Nancy, woon in Deurne, en ga eens mee kijken of het hier gezellig is ;)

Brommers:
SM610, RM125 en GPZ500s. Jeeeej

Mooie motors Nancy !
En ook jij nog welkom :Y !
 
Zo, na mijn winterslaap heb ik vandaag maar weer eens hier op het forum gekeken.
Als het binnenkort goed weer is een rondje rijden in de regio?
 
Nick en Nancy welkom hier....

En Nick een diversion 900 heb ik ook gehad vond het een hele fijne motor...


Afgelopen woensdag nog vlug keer gereden
Voordat de kou weer kwam.
Hopen op dubbele cijfers en dat die pekel maar vlug weg regent...
Toedeloe
 
ik heb zelfs 2 verschillende gehad....een grijze uit 2004 of 2005 en de laatste was uit 1995 ...
De grijze verkocht omdat ik dacht dat ik niet meer zou kunnen gaan motorrijden,maar het lot besliste anders en jaar erop in augustus een zwarte diversion 900 gekocht........en sinds juni 2017 weer een harley davidson sportster 1200....

iVbQnN1.jpg

en de laatste diversion
qQiM3Gz.jpg
 
Hey Eindhoven forum is helemaal dood, wordt er vanuit hier nog wel eens wat gedaan of gehangen :p ?
 
Zo; het eerste motorritje van het jaar zit er weer op.
Motor kwam maar moeilijk uit z'n winterslaap.
Startmotor draaide goed rond, maar wilde aanvankelijk niet aanslaan....

Klein rondje was genoeg om te beginnen.
Hier en daar wat krampjes onderweg door koude spieren.
Natuurlijk ook voldoende snelheid gemaakt om af te koelen. 8-)
 
Goedeavond.

Vandaag met t mooie weer helaas geen tourke kunnen doen.

Nog mense die morge n tourke gaan doen?

Gr nick

Hoi Nick,

Ik weet niet hoe het weer gaat worden,maar als het zo als vandaag wordt,wil ik er wel een ronde aan wagen :] .
Ben alleen ook van plan naar de Harley Davidson-dag van de Liberators in Aarle-Rixtel te gaan.

Oja,vergeten jullie niet,dat vannacht de klok weer vooruit geschoven moet worden B|
 
Hoi Nick,

Ik weet niet hoe het weer gaat worden,maar als het zo als vandaag wordt,wil ik er wel een ronde aan wagen :] .
Ben alleen ook van plan naar de Harley Davidson-dag van de Liberators in Aarle-Rixtel te gaan.

Oja,vergeten jullie niet,dat vannacht de klok weer vooruit geschoven moet worden B|


Oke oke. Ik ga optijd weg denk ik. Ga eerst formule 1 kijken en daarna na n lekker gebakken eitje wou ik even gaan rijden. Hoelaat begint dat in Aarle-Rixtel??
 
Aanstaande maandag zijn we bij DCA Motorcycles weer open van 11:00 tot 17:00.
Met ook dit jaar net als afgelopen jaar 20% korting op alles behalve navigatie en banden waar wel 10% korting op geldt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan