4e 11kW Pinksterweekend 2018: De Duitse Eifel

Gerdien

MF veteraan
7 jul 2002
4.663
1.815
Vol!


De 1e, 2e en 3e tourtocht zijn goed bevallen en daarom komt er een 4e. :

Filmpjes van de 1e tourtocht:

Filmpjes van de 2e tourtocht:

Filmpje van de 3e tourtocht:
Motortoerrit in Wuppertal, Duitsland.

full

Wanneer?
Met Pinksteren.
We gaan weg op zaterdag 19 mei en komen terug op maandag 21 mei 2018.

Waar naartoe?
We gaan naar Aken in Duitsland.
We verzamelen rond 12.00 uur, de verzamelplaats wordt later bekend gemaakt. Die zal op de Zuidelijke helft van Nederland liggen.
De Eifel is bijzonder populair bij motorrijders, je kunt er prachtige routes rijden door een gevarieerd heuvellandschap.

full


Waar overnachten?
We overnachten bij een Ibis hotel in Aken.
Vanaf het hotel is het centrum lopend te bereiken.

Dit is een prima hotel en een goede uitvalsbasis voor de tourrit van zondag.
Het hotel biedt gratis Wifi.
De motor kan helaas niet binnen staan, dus neem een goed slot mee. Er is wel een parkeerterrein dat 's nachts wordt afgesloten.

full


De tourrit op zondag
De tourrit is ongeveer 150 km en voert ons door een heuvelachtig landschap met veel dorpen en bochten.
Ideaal om te leren rijden in een berglandschap.

full


Voor wie?
Het weekend is bedoeld voor rijders met een 11kW motor, daar zijn de afstanden op berekend. We rijden binnendoor en niet op snelwegen.
Maar rijders met meer kW's mogen zich ook aanmelden.
Houd er rekening mee dat we zo snel rijden als de langzaamste, en dat kan zomaar 90 km/uur zijn.

Kosten
Alle kamers hebben een eigen badkamer en toilet. Er zijn enkel tweepersoonskamers.
Verblijf op een gedeelde kamer is 57,50 euro.
Wil je alleen op een kamer liggen, dan betaal je 115 euro. De tweepersoonskamer is dan voor jou alleen.
Deze prijs is per persoon per weekend (2 nachten).
Prijs is exclusief ontbijt.
Ontbijten in het hotel kost 11 euro, maar er zijn ook andere gelegenheden in de buurt.

Zakgeld
Per persoon moet je rekenen op ongeveer € 75 voor ontbijt, lunches, diners en benzine voor het hele weekend. Maar dat ligt aan jezelf, je kunt het zo gek maken als je zelf wilt.

Aantal deelnemers
Er zijn maximaal 10 bedden beschikbaar op 5 kamers.
De tocht gaat door bij minimaal 4 deelnemers.

Aanmelden
Aanmelden kan in dit topic of per PB.
Aanmelden is onder voorbehoud en ik zet je erbij op volgorde van aanmelding. Aanmelding is pas na betaling definitief. Betalen hoeft niet eerder dan ongeveer eind maart 2018.

Vol, aanmelden jan niet meer!

Annuleren
Na betaling kun je niet annuleren.
Maar met een beetje geluk vind je een vervanger. Vorig jaar was er zelfs een wachtlijst.

Aansprakelijkheid
Ik ben geen reisorganisatie en ik doe dit vrijwillig. Ik ben dan ook niet aansprakelijk voor welke schade dan ook die je oploopt.

Voorlopige aanmeldingen
-


Definitieve aanmeldingen:
Gerdien (tweepersoonskamer voor alleengebruik)
Ronnie de Pony (tweepersoonskamer voor alleen gebruik)
Chielo
Noud J
LMGguy
Bikerbird
N-Rijder
Mrwietse

Reservelijst
-

Deze OP zal ik regelmatig bijwerken, houd het dus in de gaten.
 
Laatst bewerkt:
ik ga vrij regelen en heb je weer een snurkkamer voor mij *O*


oh en heb effe zitten kijken bij google maps maar gaan we richting rurberg en einruhr *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

zou echt vet gaaf zijn.

V FRed S weet nog een adres voor de lunch aldaar
 
X20DTL, je staat erbij.

Ik probeer zeker een route langs de Nürnbergring te maken. :]

Alleen op een kamer liggen is vanaf nu niet meer mogelijk.
 
Laatst bewerkt:
hm...interessant. (maar dat zei ik van de editie '17 ook _O- )

ja piet hein volgende keer maar geen cold feet dus electrische verwarmde sokken is een uitkomst en anders achter op de trekhaak :Y

rondje langs de nordschleife oef dat wordt dan een heel lang rondje tenzij we er alleen stoppen voor een worstje *O* Google Maps
 
X20DTL, je staat erbij.

Ik probeer zeker een route langs de Nürnbergring te maken. :]

Alleen op een kamer liggen is vanaf nu niet meer mogelijk.

alleen op een kamer gaat echt wel lukken :Y gewoon je motor na doen 's nachts _O- maareh dat is toch gewoon mogelijk want daar betaal je ook voor als je alleen op een kamer wilt slapen.
 
alleen op een kamer gaat echt wel lukken :Y gewoon je motor na doen 's nachts _O- maareh dat is toch gewoon mogelijk want daar betaal je ook voor als je alleen op een kamer wilt slapen.

Er liggen er nu 3 alleen op een kamer en dat is de max. De andere 3 kamers worden gedeeld, want anders komen we bedden tekort. Snappie?
 
Nieuwe aanmelingen komen vanaf nu op de reservelijst.
 
Laatst bewerkt:
Het lijkt me erg gezellig om een keer mee te maken, ik zou graag op de reservelijst willen
 
Laatst bewerkt:
Het lijkt me erg gezellig om een keer mee te maken, ik zou graag op de reservelijst willen

Ik zet je op de gewone lijst, Roelof, want er is weer ruimte.
Ik reageer wat laat, want ik zie het nu pas. :$
 
Kan ik dit evenement op de nu bijgewerkte WIWTD kalender plaatsen?

Lastig. Want dan melden zich meteen weer rijders met A rijbewijs aan. Het staat speciaal hier om 11kW rijders een kans te geven om ook eens mee te kunnen met een evenement. Dus doe nog maar niet.
 
Lastig. Want dan melden zich meteen weer rijders met A rijbewijs aan. Het staat speciaal hier om 11kW rijders een kans te geven om ook eens mee te kunnen met een evenement. Dus doe nog maar niet.

Helemaal geen probleem, daarom vraag ik het eerst ook even ;)
 
Ik kan helaas niet mee, door een drukke planning en ongunstige verlofperiode (voor de rit) gaat het mij niet lukken om het weekend vrij te plannen. Ik houd het in de gaten voor 2019!
Veel plezier allen
 
Ik kan helaas niet mee, door een drukke planning en ongunstige verlofperiode (voor de rit) gaat het mij niet lukken om het weekend vrij te plannen. Ik houd het in de gaten voor 2019!
Veel plezier allen

Shitterdeshit, wat jammer! -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan