Triumph 900 T400 "Steamer"

Goedemorgen beste Tijgernoten, de Snertrit is gepland! Zaterdag 3 maart in de ochtend verzamelen bij mij in Nijmegen met koffie en iets met calorieën. Dan ga ik proberen een leuke rit uit te zetten rondom Nijmegen (Waal met uiterwaarden, stukje Duitsland misschien, hoogteverschillen, bos en hier en daar wat beschaafd onverhard). In de middag zo nodig bij de speciale motorwasplaats van de lokale benzineboer de brommer afspoelen. En dan bij mij in de keuken aan een lekker bord zelfgemaakte snert. Stuur me ff een PB als je mee wilt gaan. Groet, Jan

Leuk initiatief ! Bij leven en welzijn en zonder sneeuw en ijzel ben ik van de partij Jan :W
 
T400 IKEA versie :+
full
 
2. Nieuwe oliekeering op de koppelingsstift gezet en het probleem schijnt opgelost
De straat is nat dus slecht te zien maar het drupt niet meer. Op het Duitse forum kende
men de klacht wel.
Mooi! Ik heb nog even op het Engelse forum gekeken voor je, maar had niets gevonden.


T400 IKEA versie :+
Komt die ook in een platte doos? Inbusjes genoeg op zo'n Tiger naar Ikea standaarden in ieder geval. ;)
 
Mijn trouwe Tiger is verkocht. Ik heb van hem genoten, maar was toe aan een volgende stap. Ik ga het mooie koppelverloop van de T400 wel stiekem een beetje missen.
 
Voorstelbaar. De GS is super, maar ik kijk toch stiekem nog regelmatig naar de advertentie waarin mijn oude Tiger te koop staat... ;)
 
Zo, even de ijsseldijk over, eens kijk of het olielek echt gedicht is.
Keerring vervangen heeft geholpen en het gesleutel van de afgelopen maanden heeft zijn vruchten afgeworpen.
De remmen uit elkaar gehad en een nieuw balhoofdlagerer in , fijne nieuwe kettingset , verse olie erin, hij vliegt weer lekker over de dijk. Nou nog 10 graden erbij en dan kan de camping troep erop en ff lekker weg. *O*
full
 
Zo, even de ijsseldijk over, eens kijk of het olielek echt gedicht is.
Keerring vervangen heeft geholpen en het gesleutel van de afgelopen maanden heeft zijn vruchten afgeworpen.
De remmen uit elkaar gehad en een nieuw balhoofdlagerer in , fijne nieuwe kettingset , verse olie erin, hij vliegt weer lekker over de dijk. Nou nog 10 graden erbij en dan kan de camping troep erop en ff lekker weg. *O*
[afbeelding]


Heerlijk Hans!
:)
 
Hoi mag ik met jullie meespelen? Ik heb sinds maandag een Tiger 900 in British green gekocht na lang wikken en wegen. Het is is zover gekomen dat ik mijn TT600 heb ingeruild voor deze all roader, en heb totaal geen spijt! Hij rijdt zoals hij eruit ziet; rauw en geweldig. Hij had slechts 31000 km gelopen sinds hij in 98 gebouwd is en is volledig origineel!

Natuurlijk een plaatje van de mooiste Tiger 900 van Nederland...

full
 
Laatst bewerkt:
Goed dat je ons weer wakker schudt, anders dutten we in, welkom hier in de T400 kelder
je hebt daar een mooi exemplaar, en voor de km's hoef je het niet te laten, mijn
97'er heeft nu 118k gelopen en is nog fit.

Vreselijk veel plezier ermee :]

Hans
 
Laatst bewerkt:
vraag voor de techneutwn onder ons . mn motor houd in en begint te bokken bij lage brandstof stand in de tank (lampje brand) ook lijkt het alsof er soms bij 2000-3000 toeten hij op 2 poten loopt
 
Terug
Bovenaan Onderaan