montage topkoffer

27 feb 2013
83
12
Alphen aan den Rijn
Beste mensen,

Ik heb voor mijn motor een topkoffer gekregen, een universele koffer.
Voor de bevestiging zit er montage materiaal bij maar alleen voor vaste montage.

Ik wil graag de mogelijkheid hebben om de koffer simpel eraf te kunnen halen, omdat er bijvoorbeeld waardevolle spullen in zitten of om ook gewoon zonder koffer te kunnen rijden.

Weet iemand of er universele systemen te koop zijn met het zogenaamde klik systeem mogelijk ook met slot, net zoals bijvoorbeeld de GIVI koffers dat hebben.

Hoor het graag,
Nellie
 
Doorgaans is de basisplaat die bij een koffer zit, bedoeld voor vaste montage aan de motor. De koffer kan dan wel van die basisplaat gehaald worden, en weer gemonteerd.

Zomaar een andere basisplaat vinden, is lastig. Zeker bij een universeel ding.

Maar eeh, doe es foto of link van wat je hebt?
 
full
 
Lopen zeulen met een topkoffer omdat er waardevolle spullen inzitten lijkt mij sowieso een minder goed idee, zeker als die zo mooi gelakt is. Voor je het weet zitten er krassen op. Waardevol spul in een tasje doen en met het tasje lopen. Klaar is Klara. En hoe vaak hoor je dat een topkoffer wordt opengebroken? Moeilijk kan het niet zijn, maar ik hoor of lees er nooit over.
 
Precies,
beter een grote rugtas in de topkoffer. Eventueel eentje zoeken, die er vol net in past.

Als je dan onderweg de koffer als grabbelbak gebruikt bv met eten en drinken, kun je dat altijd nog uit de tas laten en er los bovenop leggen. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan