Honda CB Seven Fifty rijders (deel 4)

@Bram: Die uitlaat van mij is ongeveer net zo maar dan met lasdraad en plaatjes.

Maar over die uitlaat er past geen andere bochten set op van een andere 750cc van honda?

De ophangpunten van de uitlaatdempers zijn relatief makkelijk aan te passen natuurlijk.
 
@Bram: Die uitlaat van mij is ongeveer net zo maar dan met lasdraad en plaatjes.

Maar over die uitlaat er past geen andere bochten set op van een andere 750cc van honda?

De ophangpunten van de uitlaatdempers zijn relatief makkelijk aan te passen natuurlijk.

Dat weet ik niet, en ik ga er ook niet meer aan beginnen beunen, heb mezelf getrakteerd op een nieuwe V&H.

Ofwel doe ik er hier iemand een plezier mee, ofwel de ijzerboer.

-EDIT: OUDijzerboer-
 
Laatst bewerkt:
Hey mannen (en dames?!). Heeft iemand 'Roodman' nog gezien in dit topic?

Weet zijn echte naam niet meer, maar wil een benzinetank van hem terugkopen ;)
 
Laatst bewerkt:
Hallo heren,

Ik wil graag de sleutelwijdte van de achterasmoer van een CB Sevenfifty weten. Weet iemand die zo te noemen?

Kees
 
Laatst bewerkt:
Iemand interesse in een ruil van een Moriwaki uitlaat, RVS bochten en titanium demper voor een set originele dempers in zeer goede staat ? De Mori zit op mijn bijzondere Japanse CB maar ik wil eigenlijk naar de ori chomen uitlaten omdat ik dat simpelweg mooier vind en hoef niet persé dat gebrul :-)
Overigens hoort de Moriwaki ook bij deze CB vanuit Japan maar zoals gezegd ik vind e chromen uitlaat mooier.
 
Laatst bewerkt:
Damn dat zou een leuke ruil zijn. Ware het niet dat mijn uitlaat ook al ingebutste pijpen heeft met gaten en krassen op de dempers. ;)

db
 
Dat gaat m idd niet worden ;-) , zal ook wel lastig worden want mooie originele uitlaten zijn lastig te vinden.....
 
Iemand interesse in een ruil van een Moriwaki uitlaat, RVS bochten en titanium demper voor een set originele dempers in zeer goede staat ? De Mori zit op mijn bijzondere Japanse CB maar ik wil eigenlijk naar de ori chomen uitlaten omdat ik dat simpelweg mooier vind en hoef niet persé dat gebrul :-)
Overigens hoort de Moriwaki ook bij deze CB vanuit Japan maar zoals gezegd ik vind e chromen uitlaat mooier.


Zeker interesse!
Zal vanavond nog even een paar foto's maken.
 
Heeft iemand toevallig foto's van hoe de kabelboom loopt van de sevenfifty,
blijkbaar van dat deel geen foto gemaakt en bij de opbouw zit ik met enkele twijfelpunten :)
 
Heeft iemand toevallig foto's van hoe de kabelboom loopt van de sevenfifty,
blijkbaar van dat deel geen foto gemaakt en bij de opbouw zit ik met enkele twijfelpunten :)
in het tech handboek staan toch tekeningen hoe deze loopt

heb hem evt digitaal voor je
 
Laatst bewerkt:
Was voor mij niet zo duidelijk, maar 't is gelukt.
Volgende domme vraag:

demontage was 1 jaar geleden, en 1 deel van de volgorde weet ik niet goed meer.
Wat is beste volgorde van montage:
1. carbs
2. luchtfilterhuis
3. batterijhouder.

of
1. batterijhouder
2. luchtfilterhuis
3. carbs
 
Ik ga vrijdag een CB sevenfifty 1996 ophalen, overgenomen van mijn oom die na 10 jaar stilstaan in de garage weer tot leven is geroepen (door de dealer) 8-)

Omdat ik van plan ben ook zelf wat te sleutelen kwam ik deze tegen, maar ik twijfel of dit het juiste boek daarvoor is ivm het bouwjaar, kunnen jullie daar uitsluitsel over geven?

full


Ik heb dat service-manual die van de week gedeeld werd ook al opgeslagen, volgens mij is dat sowieso de goede hè?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan