Motor professioneel "poetsen"

Voor de mensen die het leuk vinden, deze editie van MOTO73 staat een uitgebreid artikel in over mijn werkzaamheden als motorfiets detailer.
 
Oh leuk! Ben de laatste tijd erg geinteresseerd in detailen. Voornamelijk voor auto's is er veel te vinden op Youtube. Ben zelf groot fan van Larry van AMMO NYC. Ik zal de MOTO73 morgen even halen, ben benieuwd! :)
 
Workshop detailing in april trouwens voor de mensen die er zin in hebben. Ik had beloofd hier nog een berichtje achter te laten. Check shine2go facebook pagina voor datum en locatie etc.
 
Oh, staat voor TerugVindPost
Zodat ik het topic in de gaten kan houden als er interessante dingen wordem gepost :)
Je weet dat dat ook op een handigere manier kan?
Je kan een topic ook volgen (rechtsbovenaan de pagina) zonder iets te posten. Dan onderbreek je de berichten hier ook niet met een posting die er niet toe doet.
 
@eurofighter krijg jij ook aluminium / gepolijst aluminium weer in nieuwstaat. (Krasjes en putjes uiteraard niet, maar bedoel meer de shine)
 
Wat leuk dit filmpje. Had ik als 18-jarige al mijn eigen was-en poets mini-eenmanszaakje ipv vakkenvullen😂, poetsen doe ik zeer graag. Net op FB opgezocht en ik kom graag naar een demodag!
Hartstikke leuk, ik moet er een organiseren maar ik doe ze niet meer gratis. Aantal maal gedaan hier voor de forum leden maar nu is het tegen betaling. Een op een training doe ik ook.
Dank voor je leuke reactie.
 
Ik heb ook wel interesse, pb me maar als er een datum bekend is.

Jammer dat er in het begin zo vreemd gereageerd is... Interesse reageer, geen interesse, dan reageer je niet...
 
Ik post niet meer zoveel hier maar eigenlijk komt dat door drukte. Toch zal ik de aankomende dagen proberen weer eens wat te plaatsen.
2zduahl.jpg
 
Ik zie filmpjes van glimmende motorfietsen die je vervolgens gaat poetsen... daar heb je dan toch geen eer aan? :?
Zelf zou ik het veel interessanter vinden om een filmpje te zien van een fiets met pekelplekken en vliegroest... dan kun je pas écht laten zien wat je kunt, toch?
Ik geloof gerust dat je dat ook glimmend kunt krijgen hoor, dat is m'n punt niet... maar een fimpje waarin je een glimmende motorfiets nog meer laat glimmen is gewoon niet zo interessant.
 
Het gaat ten eerste niet om glimmen maar om duurzaam reconditioneren en duurzaam beschermen. Ik heb de tijd en het budget niet om overal foto's en filmpjes van te maken. Hier op MF willen veel mensen mega transformaties zien. Die gebeuren ook regelmatig maar ik leg niet alles vast op video. Vraag maar aan de eigenaar van die Nuda hoe die eruit zag voor ik eraan begon. Je ziet alleen de laatste polijstsessie en het aanbrengen van de coating. Dat filmpje ging namelijk over het coaten van een motor. Ik kan hier ook 50/50 foto's plaatsten van spruitstuk herstel, verkrachte lakken, schuurwerk etc etc maar dat is voor mij en mijn klanten gewoon datgene wat dagelijks gebeurd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan