Deo/remreiniger proef

25 dec 2012
165
2
Haren(Groningen)
Als ik de remreiniger proef uitvoer.
Dan loopt mijn gsx niet hoger maar valt die bijna uit lager in toeren dus. Dacht altijd dat door de vlambare remreiniger het toerental omhoog zou schieten.
 
Als ik de remreiniger proef uitvoer.
Dan loopt mijn gsx niet hoger maar valt die bijna uit lager in toeren dus. Dacht altijd dat door de vlambare remreiniger het toerental omhoog zou schieten.
Het gaat er om dat een blok reageert. Dat betekent dan al dat er van buitenaf spul bij kan komen, wat niet hoort.
 
Het gaat er om dat een blok reageert. Dat betekent dan al dat er van buitenaf spul bij kan komen, wat niet hoort.

Ja zo dacht ik ook maar als ik dan ga zoeken op het forum lees ik allemaal dat de toeren omhoog moeten schieten. Maar als ik het rechtstreeks in de luchtfilter nevel dan valt de motor uit.(warme motor)

Bedankt martell voor de snelle reactie.
 
Er moet ook lucht bij. Als je er remmenreiniger in spuit, zeker in een warme motor, verzuip je hem alleen maar. Bij een goed lopende motor heeft het geen nut. Je spuit remmenreiniger in als je je carburateurs verdenkt te weinig benzine te krijgen, dan vliegt het toerental omhoog. Een motor waar je normaal mee kan rijden verzuip je. Je kan hem niet opvoeren door remmenreiniger in te gaan spuiten.
 
Laatst bewerkt:
Er moet ook lucht bij. Als je er remmenreiniger in spuit, zeker in een warme motor, verzuip je hem alleen maar. Bij een goed lopende motor heeft het geen nut. Je spuit remmenreiniger in als je je carburateurs verdenkt te weinig benzine te krijgen, dan vliegt het toerental omhoog. Een motor waar je normaal mee kan rijden verzuip je. Je kan hem niet opvoeren door remmenreiniger in te gaan spuiten.

Bedankt voor de info hier was ik naar opzoek. Dus inlaat rubber lek. Omdat die dan dus ook slechter gaat lopen (verzuipen) alleen omdat ik over las dat mt valse lucht en remreiniger je toerental omhoog schiet die van mij. Dus andersom. Bedankt allen kan een slotje op ga een rubber bestellen
 
Rob, waarom haal je die Deo erbij?? Heeft dat hetzelfde effect? :?

Ga ik het eens met scheerschuim proberen. :+
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Motor trekt valse lucht, remreiniger stopt dit 1 seconde, dus toerental zakt.

foute conclusie : hij spuit de remmenreiniger in de luchtfilterkast. welke van de 4 lekt dan ? allemaal ? meer mucht + remmenreiniger en daarvan zakt het toerental ?

zal wel eerder zijn : de 2 cylinders die wel werken verzuipen en daardoor zakt het toerental.

je spuit het alleen direkt in de kast als de motor niet wil starten, heb je in 1 of meer cylinders een probleem spuit je het direct in die carbu, dus zonder luchtfilterkast.
 
Terug
Bovenaan Onderaan