Het Honda CBR 600RR topic deel 76

Oh!
Dat wist ik niet. Dacht dat de 600RR er nooit mee geleverd was.

Het 2003-2004 model heeft het niet. Dat weet ik wel zeker.
 
5 mei Zandvoort met MSL staat vast!

Wij gaan nog kijken of wij in april nog een dag doen, maar dat zien wij tegen die tijd wel.
Kijken wat er dan nog beschikbaar is en wat het weer brengt.

Zaterdag 5 mei staat in ieder geval, omdat het op zaterdag is.
Dat is wel heel relaxt. Zonder lekker rustig bijkomen en filmpjes bekijken *D
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij wel met glijschade.

Ik neem aan dat je dat zelf al hebt. Anders mag je hem gratis komen ophalen in Almere Buiten.
 
Ik zou graag andere deksels, genre pro-bolt, voor de reservoirs van de remvloeistof hebben. Kan ik de oude gewoon losdraaien en de nieuwe plaatsen? Het is misschien een domme vraag maar het is een kwestie van niks verkeerd te willen doen :N
 
Dat kan als je verder niet aan de vloeistof zit. Voor de zekerheid van de remhendels afblijven terwijl het open ligt.

Zolang je geen lucht gaat aanzuigen is er niets aan de hand.
 
Laatst bewerkt:
Zoww, voorjaarsbeurt uitgevoerd, eerste km's van 2018 gemaakt.. op naar het WSBK in Assen..

full
full
full
 
Hallo mede CBR rijders hierbij mijn nieuwe aanwinst :]
CBR komt uit 2005 en heeft wat leuke updates waaronder een bruut klinkende akrapovic pijp :}

360.jpg


Nu maar hopen op wat mooi weer, motor heeft nog een klein beurtje nodig voor het nieuwe seizoen.
Heeft iemand toevallig een service manual pdf?

Gr Mathijs
 
Laatst bewerkt:
Hallo mede CBR rijders hierbij mijn nieuwe aanwinst :]
CBR komt uit 2005 en heeft wat leuke updates waaronder een bruut klinkende akrapovic pijp :}

[afbeelding]

Nu maar hopen op wat mooi weer, motor heeft nog een klein beurtje nodig voor het nieuwe seizoen.
Heeft iemand toevallig een service manual pdf?

Gr Mathijs

Welkom!

Klikje
 
Ik wil graag de onderkuip van mijn cbr 600 rr zwart hebben. Kan iemand mij vertellen wat dit ongeveer zou mogen kosten bij een spuiter? Of is dit makkelijk genoeg om zelf te doen?
 
Zelf spuiten (ik neem aan met spuitbussen) wordt nooit zo mooi als laten spuiten (tenzij je een cabine tot je beschikking hebt of heeeeel goed kan spuiten met spuitbussen).

Je hebt ook zwarte kleurstellingen met zwarte onderkuipen. Een andere onderkuip kopen die origineel zwart is lijkt mij het mooiste.

Bijvoorbeeld
Honda CBR 600 RR Right Side Lower Fairing Cowl Cover 64451-MEEA | eBay

Of
Honda CBR 600 RR Right Side Lower Fairing Cowl Cover 64451-MEEA | eBay

Prijzen kunnen wel uiteen lopen en je moet natuurlijk beide kanten hebben.
PC37 zijn vaak duurder dan PC40 kuipen.

Als je op Engelstalige sites kijkt moet je zoeken naar 600rr lower fairing of 600rr belly.
 
Laatst bewerkt:
Thanks voor de links, alleen heb ik toevallig al een extra set grijze onderkuipen liggen. Deze heb ik een tijdje terug met een complete kappenset overgenomen. Vandaar dat ik ze wil overspuiten. Een kameraad heeft wel een compressor en spuitkitje. Maar als ik voor 40/50 euro max klaar zou zijn bij een spuiterij dan gaat mijn voorkeur natuurlijk daarna uit.
 
Nog een vraag voor de kenners. Ik heb originele stuurgewichten gehaald. De gene die er op zaten vond ik niet mooi en links stak verder uit dan rechts. Nu monteer ik de oem stuurgewichten, alleen deze steken nu beide verder uit dan de bedoeling is. De interne stuurgewichten zitten beiden tot vlak bij de rand. Moeten deze verder naar achter? Zo ja hoe is dat te regelen?
 
Op je originele stuurgewichten zitten halve maantjes die er goed in horen te vallen. verder zitten bij mij de interne gewichten wat naar binnen. (halve cm ongeveer)
 
Op je originele stuurgewichten zitten halve maantjes die er goed in horen te vallen. verder zitten bij mij de interne gewichten wat naar binnen. (halve cm ongeveer)

Ik heb het nagekeken en heb de interne gewichten uit eindelijk wat naar binnen kunnen duwen. Nu zitten de originele externe gewichten wel goed. Bedankt voor de info!
 
Tot morgen dan!

Mijn fiets is nu zwart met oranje velgen in plaats van blauw met oranje velgen.

Rij je in groep 3 of 4?
Eerste keer 4 voor mij. Eens zien of ik er sneller van ga.
 
Tot morgen dan!

Mijn fiets is nu zwart met oranje velgen in plaats van blauw met oranje velgen.

Rij je in groep 3 of 4?
Eerste keer 4 voor mij. Eens zien of ik er sneller van ga.
Groepje 4.
Ik zal uitkijken naar de fiets die waarschijnlijk vrij veel op mijn motor lijkt. Die is namelijk ook zwart met een fluor oranje onderkuip en velgen.

De regenwielen kunnen we gelukkig thuis laten. Tot morgen!
 
Ben benieuwd wat voor telefoonhouder jullie hebben op de CBR.
Zelf opzoek naar eentje voor in het balhoofd, heeft iemand daar ervaring mee?
 
Terug
Bovenaan Onderaan