Het grote Triumph Sprint ST & GT Topic - deel 2

Paar dagen geleden in een golfwinkel enkele golfballetjes gekocht. Prijs viel mee: € 1,75 p.stuk. Ook een RVS pijp van 12 mm, (50 cm / € 2,50).
Vanmorgen daarmee aan de slag gegaan.
Dankzij uitleg van de verkoper van de balletjes wist ik dat ze gevuld zijn met een stevig soort schuim, dus met lage snelheid geboord. Resp. 4 - 8 - en 12 mm.
De balletjes gaan behoorlijk stroef over de pijp. Ik betwijfel of ik ze moet vastlijmen.
Wel een Tie-rib ipv die ringetjes naast de ballen bevestigd, verlies ik die pijp in elk geval niet meer.
Bleek dat ik toch niet helemaal recht geboord had, maar ik vind het goed zo.
Enne mooie kleur toch ?? :)
full
 
Laatst bewerkt:
Mijn Sprint gaat weer in de verkoop. Ik ben te vaak in stedelijk gebied, dus ik ga iets lichters zoeken.

Iemand belangstelling?
Blauwe 1050 ST
Km-stand +- 45.000
Koffers
ABS
Bagagerekje

Recent olie gewisseld.
 
Ik heb een paar side trims gekocht om het geheel wat op te leuken.
Zouden moeten passen op een ST1050 van 2005 - 2009.
Die van mij is van 2009 maar helaas ze lijken er niet eens op.
De originele side trims zijn een stuk hoger dan de exemplaren die ik geleverd heb gekregen.

Wellicht is er iemand op het forum die interesse heeft in carbon side trims voor een Sprint ST 1050 die de lagere side trims heeft?
open
 
Laatst bewerkt:
Zijn de eerste Sprint kilometers hier alweer gemaakt?

Ik heb inmiddels 3 ritjes weer achter de rug na het grote onderhoud van begin dit jaar. Kleppen staan allemaal weer correct, alleen nog even de voorvorkolie verversen voor het seizoen echt losbarst *O*
 
Zijn de eerste Sprint kilometers hier alweer gemaakt?

Ik heb inmiddels 3 ritjes weer achter de rug na het grote onderhoud van begin dit jaar. Kleppen staan allemaal weer correct, alleen nog even de voorvorkolie verversen voor het seizoen echt losbarst *O*

Jazeker, dit jaar alweer bijna 4000km er op zitten ;)
 
Technisch is ie nagenoeg perfect, behalve een afgeknapt rempedaal, naar de achterrem gebruik ik toch nooit. Optisch niet meer zo mooi.
 
Ook ik wil een Triumph!

Kent iemand de Sprint GT die bij Knoppert aanbeboden staat.
Kenteken: MX-XT-73
 
Terug
Bovenaan Onderaan