Honda CB1000R Meetingpoint deel 7

Ja voor langere ritten zijn die sm fietsen niet echt geschikt,meer voor de kortere ritten.
 
Hier is ze dan! Een abs-loze cb1000r uit 2009 met 18000 op het klokje :]

Nu wachten op goed weer.. :r

Heeft iemand enig idee waar de constructie in de tank voor dient? ( voorkomt dat ik de pomp normaal in de tank kan steken )
full
 
Welkom bij de club, mooie fiets! Zo te zien bij Barbiermotorsport gekocht. Te herkennen aan de picknicktafel en het strookje met grind. Ik heb hem daar 2jr terug alweer ook gekocht.
Prima zaak :)
 
Bikers, ivm overstap maar andere motor heb ik een Leovince katvervanger voor Honda CB1000R 2008-2011 te koop. Heeft aansluiting voor originele lambda sonde. Past ook op originele uitlaat en mogelijk andere after market uitlaten.

Graag naar waarde bieden. De katalysator vervanger met lambdasonde aansluiting kost nieuw 200,- Euro. Mijn prijs is 90,- Euro.

Trefwoorden: Leo vince CB 1000 R slip on SBK Evolution 2 sportuitlaat Honda 2009 2010 einddemper katalysatorvervanger, catalysator, linkpipe, linkpijp. Zie marktplaats voor de gehele advertentie met foto's.
 
Laatst bewerkt:
Voor de liefhebbers de nieuwe CB1000R is van 22 t/m 24 feb. bij Tenkate te bewonderen!
Helaas dit jaar geen Honda aanwezig tijdens de motorbeurs in Utrecht..

Ik ga wel ff een kijkje nemen :)
 
Candy Chromosphere Red, foto’s zullen jammer genoeg nog even op zich laten wachten. Wordt op zijn vroegst april.
 
Eindelijk na een aantal jaren weer tijd, ruimte en geld voor een mooie motor!
De CB1000R is al jaren mijn favoriet, en die gaat het dan ook worden.
Ben nog op zoek, heb er een paar van dichtbij bekeken maar nog niet eentje gevonden met de juiste prijs/kwaliteit verhouding..
Zijn er dingen specifiek voor de CBKR waar ik op zou moeten letten? Alvast bedankt voor de reacties!
 
Eindelijk na een aantal jaren weer tijd, ruimte en geld voor een mooie motor!
De CB1000R is al jaren mijn favoriet, en die gaat het dan ook worden.
Ben nog op zoek, heb er een paar van dichtbij bekeken maar nog niet eentje gevonden met de juiste prijs/kwaliteit verhouding..
Zijn er dingen specifiek voor de CBKR waar ik op zou moeten letten? Alvast bedankt voor de reacties!
Er zijn mij geen specifieke CB1000R problemen bekend. Dus gewoon goed letten op de gebruikelijke dingen zoals remmen, banden ketting/tandwielen, voorvorkkeerringen enz.
Als je een mooiweer rijder bent zou ik gaan voor een model zónder ABS.
 
Er zijn mij geen specifieke CB1000R problemen bekend. Dus gewoon goed letten op de gebruikelijke dingen zoals remmen, banden ketting/tandwielen, voorvorkkeerringen enz.
Als je een mooiweer rijder bent zou ik gaan voor een model zónder ABS.


hoi antig01
waarom zou jij voor de versie zonder ABS gaan(zelf heb ik ook de versie zonder ABS) heb zelf alleen geen ervaring met de cb met ABS, wel verschillende andere motoren met ABS maar de cb niet....
 
even een vraagje....
Ik wil samen gaan rijden met
wie heeft er ervaring met een communicatie systeem voor in de helm(graag niet te veel kabeltjes en onzin)
En is chinees..spul iets??
en wat zijn de kosten van jullie ervarings model

hoor graag van jullie!!!!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de Sena 10S. Ik gebruik hem voornamelijk om met mijn partner te communiceren en ik heb hem gekoppeld met de TT Rider. Bevalt mij prima, groot bereik in het buitengebied. In de bebouwde kom wordt het bereik wat minder (wat logisch is)

Als de headset gekoppeld is met een andere Sena en met de TomTom dan verliest hij soms de connectie tussen de headsets, dan is het even een kwestie van uit/aan, dan pakt hij de connectie wel weer op.

De bediening is ook eenvoudig met het wieltje.
De FM functie gebruik ik niet :)

Voor meer info kun je hier kijken:
Bluetooth Headsets
 
Laatst bewerkt:
:+
Er zijn mij geen specifieke CB1000R problemen bekend. Dus gewoon goed letten op de gebruikelijke dingen zoals remmen, banden ketting/tandwielen, voorvorkkeerringen enz.
Als je een mooiweer rijder bent zou ik gaan voor een model zónder ABS.

Hoi Antig01,

Wat maakt dat je voor een mooi weerrijder een versie zonder ABS adviseert?

Ik rijdt zelf de ABS-versie, kom niet op het circuit (en ben ook wel een beetje een mooi-weerrijder '( ) Als ik me lekker aan het uitleven ben in de bergen heb ik namelijk niet het gevoel dat ik op het gebied van de remmen wat te kort kom. Je kunt met ABS lekker hard en diep de bocht in remmen. Het enige wat je dan mist ten opzichte van mijn vorige motor is de kwisepelende achterkant vanwege het blokkeren van het achterwiel. (Was altijd wel leuk :+ , maar een rustige achterkant geeft wel zuiverdere rijlijnen en minder bandenslijtage...)
Ik kom van een TDM af dus bijna alles wat je daarna koopt remt beter, dus misschien vertroubeld dat een beetje mijn beeld.
 
na weer een weekend gereden te hebben en me te hebben geërgerd aan de verkeers drempels...denk ik, ik vraag het toch....zijn er meer mensen die bij het(met 2 personen op de motor)op of afrijden van een hoge drempel de onderkant van de katalysator raken....en hier mss een oplossing voor hebben(en nee...kom niet met het commentaar AFVALLEN)

grzz gretje
 
na weer een weekend gereden te hebben en me te hebben geërgerd aan de verkeers drempels...denk ik, ik vraag het toch....zijn er meer mensen die bij het(met 2 personen op de motor)op of afrijden van een hoge drempel de onderkant van de katalysator raken....en hier mss een oplossing voor hebben(en nee...kom niet met het commentaar AFVALLEN)

grzz gretje


Misschien je achterveer wat strakker zetten :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan