Het grote Dolomieten/ Noord Italie Topic

Kijk, dit is hem!


full
 
Jep,en die heb ik ook.
Mooie overzichtelijke kaart met alleen de passen met de hoogtes erop :t

Ja, dat bedoel ik *O*

Heeft die kaart ook een naam? Misschien dat het online ook wel ergens te verkrijgen is? Of misschien dat het mogelijk is dat je 'm kan inscannen/fotograferen en naar mij mailen O-)
 
Ik heb poi's van bergpassen die je in mapsource of basecamp kan openen.
voorbeeld
6pszfk.jpg

28a0s8y.jpg

heb ze van Italy, Oostenrijk, Frankrijk, Duitsland, Zwitserland, Slovenië, Spanje/Frankrijk Pyreneeën.
Dat zijn honderden bergpassen maar ook wat bergmeren en uitzichtpunten.
Als de weg onverhard is staat dat er ook meestal bij.
Er zitten misschien wat foutjes in of dubbele
Wil je ze hebben stuur dan een mail.
 
Ik heb poi's van bergpassen die je in mapsource of basecamp kan openen.
voorbeeld
[afbeelding]
[afbeelding]
heb ze van Italy, Oostenrijk, Frankrijk, Duitsland, Zwitserland, Slovenië, Spanje/Frankrijk Pyreneeën.
Dat zijn honderden bergpassen maar ook wat bergmeren en uitzichtpunten.
Als de weg onverhard is staat dat er ook meestal bij.
Er zitten misschien wat foutjes in of dubbele
Wil je ze hebben stuur dan een mail.

Zojuist een mail naar het adres in je profiel gestuurd :}
 
Laatst bewerkt:
Ja, dat bedoel ik *O*

Heeft die kaart ook een naam? Misschien dat het online ook wel ergens te verkrijgen is? Of misschien dat het mogelijk is dat je 'm kan inscannen/fotograferen en naar mij mailen O-)


Het is geen Michelin of Falk kaart, enz.
Nee, geen merk of drukker. Er staan wel 2 website adressen op, maar dat leid niet tot info over deze passenkaart.
Dan zul je waarschijnlijk echt moeten mailen of bellen of je een kaart kunt krijgen.

Nutty heeft gelijk, ik heb deze kaart gekregen van een collega, die er meerdere had geritseld op de motorbeurs in Utrecht. Bij een of meerdere reisorganisaties.
Deze kaart is gewoon landkaarformaat en is dus niet te scannen.
Een foto maken kan wel maar dat kan beter bij daglicht, dus zaterdag.
Je mag jouw emailadres sturen naar het email adres in mijn profiel.

Deze foto heb ik hier trouwens al vaker gepost, ik kan hem niet groter krijgen in verband met de max van de documentenlijst. Groter gebied en dan word het te wazig.
De kaart vertoont al wel scheuren. Op zich is deze kaart ideaal. Achteraf kun je gelijk zien welke passen je allemaal gereden hebt, of van te voren wat je wilt rijden en wat de volgorde dan moet zijn. En welke plaatsen er in de buurt liggen.

:t kaart dit :Y
Het is gewoon zeer overzichtelijk
 
cool die San Boldo!

die gaat op mijn lijstje!

ik ben verschillende keren naar de Dolomieten geweest, en de Stelvio en Sella heb ik nu wel gezien,
ik kan wel wat inspiratie gebruiken.

kom maar op met die minder bekende, maar oh zo mooie passen!!


Misschien kun je hier Italy alvast inspiratie opdoen?

Toppertje is Mendola :t , als je van even lekker racen houd. Ik voelde met net Rossi, 1 bom adrealine.
 
Laatst bewerkt:
Misschien kun je hier Italy alvast inspiratie opdoen?

Toppertje is Mendola :t , als je van even lekker racen houd. Ik voelde met net Rossi, 1 bom adrealine.

Leuke site, die dangerousroads.
Ja, die Mendola is leuk, maar ik wil weer es wat anders.


FF in de laatste uitgave van Motoplus (03, 2018, "Verborgen Alpenpareltjes" :t )kijken, daar staan er een aantal in 8-) :]


goeie tip, ik ga m opzoeken!


Zojuist ook wel een mooie site gevonden met passen

Berge und Pässe der Alpen: Italien

zie r goed uit, die ga ik eens uitpluizen, bedankt!!
 
Het is geen Michelin of Falk kaart, enz.
Nee, geen merk of drukker. Er staan wel 2 website adressen op, maar dat leid niet tot info over deze passenkaart.
Dan zul je waarschijnlijk echt moeten mailen of bellen of je een kaart kunt krijgen.

Nutty heeft gelijk, ik heb deze kaart gekregen van een collega, die er meerdere had geritseld op de motorbeurs in Utrecht. Bij een of meerdere reisorganisaties.
Deze kaart is gewoon landkaarformaat en is dus niet te scannen.
Een foto maken kan wel maar dat kan beter bij daglicht, dus zaterdag.
Je mag jouw emailadres sturen naar het email adres in mijn profiel.

Deze foto heb ik hier trouwens al vaker gepost, ik kan hem niet groter krijgen in verband met de max van de documentenlijst. Groter gebied en dan word het te wazig.
De kaart vertoont al wel scheuren. Op zich is deze kaart ideaal. Achteraf kun je gelijk zien welke passen je allemaal gereden hebt, of van te voren wat je wilt rijden en wat de volgorde dan moet zijn. En welke plaatsen er in de buurt liggen.

:t kaart dit :Y
Het is gewoon zeer overzichtelijk

Gedaan! Alvast bedankt voor de kaart
 
Gedaan! Alvast bedankt voor de kaart



Ik heb de kaart weergevonden. Niet in de tas met de rest maar in mijn eigen la.
Het voordeel is wel dat ik nu ook nog een andere kaart heb gevonden van de ANWB, die ook zeer duidelijk is en bijna identiek aan de eerste kaart.
Het is alleen een kaart van de Alpen, de Dolomieten staan er maar half op.

Ik ga er nu even vanuit dat de ANWB eenzelfde kaart heeft maar dan van de Dolomieten. Maar dat weet ik niet zeker en mijn kaart is toch nog net iets mooier en beter
In elk geval, ik zal morgen even foto's maken van beide kaarten en dan mag je zelf bepalen waar je tevreden mee bent })

full
 
Ik heb de kaart weergevonden. Niet in de tas met de rest maar in mijn eigen la.
Het voordeel is wel dat ik nu ook nog een andere kaart heb gevonden van de ANWB, die ook zeer duidelijk is en bijna identiek aan de eerste kaart.
Het is alleen een kaart van de Alpen, de Dolomieten staan er maar half op.

Ik ga er nu even vanuit dat de ANWB eenzelfde kaart heeft maar dan van de Dolomieten. Maar dat weet ik niet zeker en mijn kaart is toch nog net iets mooier en beter
In elk geval, ik zal morgen even foto's maken van beide kaarten en dan mag je zelf bepalen waar je tevreden mee bent })

[afbeelding]


Mail is verstuurd, maar het zijn wel grote bestanden.
Ik hoop dat het overkomt.
 
cool die San Boldo!

die gaat op mijn lijstje!

ik ben verschillende keren naar de Dolomieten geweest, en de Stelvio en Sella heb ik nu wel gezien,
ik kan wel wat inspiratie gebruiken.

kom maar op met die minder bekende, maar oh zo mooie passen!!
als je niet bang bent voor een stukje grof onverhard (kiezels)

passo lavardet.....een oude militaire pass.

wij hebben hem twee jaar geleden gedaan, met een sp1...met passagier en het was te doen.
 
wij slapen hier 2e week juli

http://www.albergopordoi.it/it/ambient_it.asp (Hotel Pordoi Ristorante Pizzeria Albergo Italia Arabba)
 
Terug
Bovenaan Onderaan