Hét MF Motorweekend 2018 - Voorrijdweekend

KingCoder

Begeisterungsmeister [bəˈgaistərʊŋs-ˈmaistɐ]
9 jan 2002
11.488
176
Oss
Ter voorbereiding van Hét MF Motorweekend 2018 gaan we natuurlijk weer met een beperkte groep de routes, de accommodatie testen en de restaurants uitzoeken. Official business! Geen fun :+

Routes kunt je hier downloaden

Wanneer: 26 t/m 29 April 2018


Dit topic is er enerzijds voor discussie over de routes en dergelijke, en anderzijds voor het samenstellen van het groepje; Om het praktisch te houden wil ik een groepje van minimaal 10 man bijeen krijgen. Liefst zoveel mogelijk voorrijders!

Deelnemers:
  1. KingCoder
  2. Scammie
  3. FastFriend
  4. Crazy600
  5. Flooriz
  6. eddytoo
  7. db-Tops
  8. blihi
  9. V FRed S
  10. Nocturna
  11. FrankFJR
  12. Hansss
  13. Kevjan
 
Laatst bewerkt:
Met Koningsdag die niet lekker valt dat is jammer, ga mijn best doen maar kan nu nog niets beloven dus ovb voor mij
 
Present. Staat al in de agenda...

Voorovernachting in de buurt van Maastricht:


Zoals vaker doen we een voorovernachting in de buurt van Maastricht. De keuze is gevallen op Het Binnenhof in St. Geertruid. De totaalprijs is 285 euro zonder ontbijt plus 1,35 toeristenbelasting pp. Ik ga nog even na of ontbijt mogelijk is.

Vooralsnog heb ik 10 bedden en de volgende personen:
  1. KingCoder
  2. FastFriend (ontbijt)
  3. Crazy600 (ontbijt)
  4. Flooriz (ontbijt)
  5. eddytoo (ontbijt)
  6. db-Tops (ontbijt)
  7. V FRed S (ontbijt)
  8. Nocturna
    Hansss (ontbijt)
  9. Kevjan (ontbijt)
  10. Ik zei de gek (ontbijt)

De onderstaande mensen hebben aangegeven zeker niet te overnachten in Het Binnenhof:
 
Laatst bewerkt:
Hier ook maar even laten weten. Heeft King tenminste niet zelf bedacht mij een kamer/bedje te geven...

Ik ga ook mee.
 
Ik wil ook mee maar ik kan/mag pas in februari op definitief (als mijn vrije dagen zijn goedgekeurd)
 
Ik ben er helaas niet bij op 24 maart wanneer het voor-overleg gepland is voor het voorrijdweekend.
Met het voorrijdweekend ben ik er (natuurlijk) wél bij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan