Regio Haarlem Deel 254 - MFH Het laatste deel?

Oooooooo voelen jullie ook al de lentekriebels opkomen???
Ik kan niet wachten op mooi weer!

Ben ook druk bezig om mijn motor te veranderen zodat ik met een glimlach de lente/zomer in kan.

Kappen krijgen een andere kleur + angel eyes monteren (is besteld, nog niet binnen) maar wat is het een ****** klus om de angel eyes te minteren.. alles moest eraf wat eraf kon en dan nog zaten bepaalde dingen vast en neemt gwn heel veel tijd in beslag. Pfffff t wordt nog een dingetje

[afbeelding]

Lentekriebels heb ik nooit zo'n last van. Ik merk wel dat de lente eraan komt zodra het onkruid op mijn motor weer begint te groeien. :Y
 
Wat is hier aan de hand ?.....
Gaan we opeens weer helemaal los?....

Btw Sven...als haar beide benen op de grond staan terwijl ze op een motor zit....
Is wel de juiste uitgangspositie })
 
Hoi hoi

Leuk om zo'n topic gevonden te hebben. Er is 1 motorrijder erbij gekomen in Haarlem :) je kunt mij herkenen aan een witte yamaha r125 met valschade aan de rechterkuip of aan het oorverdovende geluid van mijn uitlaat lol. Ik ben niet van plan om mijn motor in de winterstalling te doen maar integendeel zoveel mogelijk km maken tot ik mijn a2 heb.
Welkom :W

soms....doen we ook weekje spa...of een trackdagje...op zandvoort of assen.
helaas wordt het wel steeds minder....maar het bestaat nog ;)

vele liggen aan de ketting van hunnie man of vrouw, sommige hebben van die kleine schreeuwwertjes gekregen maar willen geen geld uitgeven voor een maxicossy op de motort...
sommige veranderen hun motor in een plantenbak of mostuin...

raar volk hier
ACF95FA.jpg

ja ja, ik ben al bezig met passen en meten

Moeten jullie nodig zeggen. Zitten jullie te slapen hier? Jullie bloedeigen huismod staat op achterstand.


MODJE/ADMIN VAN HET JAAR 2017 VERKIEZING
Mijn stem heb je ook, alvast voor 2018 :+

:)

Besef ook dat niet iedereen die aangemeld is ook motor rijdt

*O* -O-
Guus! Nog bij de reva?
 
Het is echt slecht gesteld met deze topic.... Heb oma maar even weggestuurd.

Is de MFH Voorjaarsrit al geweest? Of wordt die ook dit jaar niet verreden?

En gaan we nog naar Spa? Of.... ehm... Ook dit jaar maar niet? :')







Dooie boel... |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan