Racen op een oude GSXR (86 t/m 00)

Ze zijn in ieder geval al UPSD. Zitten er standaard al cartridges in die vorkpoten? Zo ja, dan een service+reshim+goede afstelling. Als je een tweedehands set uit van tien jaar geleden koopt, zou ik hem sowieso al een klein beetje geven.

Wat er aan de binnenkant in zit durf ik niet te zeggen. Ik weet alleen dat vanaf 1995 ze niet meer open zijn geweest dus service of andere poten zullen beide een vooruitgang zijn
 
Na eens op internet gezocht te hebben toch maar besloten om de vering die ik nu heb te laten reviseren, scheelt een hoop geld en gedoe.

De vering op de 95/95 schijnt dus al erg goed te zijn.
Daarna de rempomp reviseren en dan kan die er wel weer even tegen aan. :]
 
Vorige eigenaar van mijn SRAD heeft de motor ingeleverd bij een veringboer en die heeft behalve een service ook een reshim gedaan, andere veren geplaatst en afgesteld inclusief flinke verhoging van de achterkant. Als die van jou nog helemaal origineel is en afgesteld staat op fabrieksinstellingen, dan valt er nog een hoop te optimaliseren. Een beetje veringboer heeft zo'n SRAD gewoon in de database staan en weet zo precies wat eraan moet gebeuren.
 
Vorige eigenaar van mijn SRAD heeft de motor ingeleverd bij een veringboer en die heeft behalve een service ook een reshim gedaan, andere veren geplaatst en afgesteld inclusief flinke verhoging van de achterkant. Als die van jou nog helemaal origineel is en afgesteld staat op fabrieksinstellingen, dan valt er nog een hoop te optimaliseren. Een beetje veringboer heeft zo'n SRAD gewoon in de database staan en weet zo precies wat eraan moet gebeuren.


Ik heb geen SRAD (tenminste op het circuit) maar een 750W, ik heb op internet genoeg opties gezien voor een set nieuwe veren voor. En achter zou al helemaal geen probleem moeten zijn met een k8 schokbreker
 
Even uit nieuwsgierigheid, wat voor tijden rijden jullie met een srad op Assen?

Heb zelf alleen nog maar TT gereden, heb laatste keer met alleen andere banden en vertanding PR met 6 seconden verbetert naar 2:11 en heb het gevoel dat het nog een stuk harder moet kunnen met mijn 750W
 
Mijn SRAD '99 in de nieuwe kleuren op een nat Jerez. Hij was dus wit.
full
 
Back to basic

Rijd sinds vorig jaar circuit op een gsxr van 85 met wat modificaties

Compleet yoshispecs verstevigd frame
Kwakz750 wielen
R1 klauwen
Micron rvs raceysteem
Yoshi demper
Opgeboorde flatslides
Wilbers vering voor en achter
Sv1000 voorvork
Slingshot linksysteem
Gebracede achterbrug
Davinci dash
Starlane Quickshifter
Etcetc

Voor volgend jaar ga ik een hybride blok 900 plus cc bouwen met hopelijk 150 awpk’s en injectie

Vorige week op Mettet gereden was weer even wennen na een winter niks doen dadelijk 23 april op assen met Pirelli.

Ben zo groen als gras op de baan dus rijd tot nu altijd rookiegroep met instructie in de ochtend dan smiddags zelf. Ga met stappen vooruit

Aangezien ik vaak voor het eerst op een baan sta en deze dus niet ken zou ik het handig vinden als ik ergens per baan de ideale lijn kan zien voordat ik ergens ga rijden

Iemand tips waar te vinden ?
 
Back to basic

Rijd sinds vorig jaar circuit op een gsxr van 85 met wat modificaties

Compleet yoshispecs verstevigd frame
Kwakz750 wielen
R1 klauwen
Micron rvs raceysteem
Yoshi demper
Opgeboorde flatslides
Wilbers vering voor en achter
Sv1000 voorvork
Slingshot linksysteem
Gebracede achterbrug
Davinci dash
Starlane Quickshifter
Etcetc

Voor volgend jaar ga ik een hybride blok 900 plus cc bouwen met hopelijk 150 awpk’s en injectie

Vorige week op Mettet gereden was weer even wennen na een winter niks doen dadelijk 23 april op assen met Pirelli.

Ben zo groen als gras op de baan dus rijd tot nu altijd rookiegroep met instructie in de ochtend dan smiddags zelf. Ga met stappen vooruit

Aangezien ik vaak voor het eerst op een baan sta en deze dus niet ken zou ik het handig vinden als ik ergens per baan de ideale lijn kan zien voordat ik ergens ga rijden

Iemand tips waar te vinden ?

Gaaf! Heb je ook een foto van deze hybride GSX-R?
 
Back to basic

Rijd sinds vorig jaar circuit op een gsxr van 85 met wat modificaties

Compleet yoshispecs verstevigd frame
Kwakz750 wielen
R1 klauwen
Micron rvs raceysteem
Yoshi demper
Opgeboorde flatslides
Wilbers vering voor en achter
Sv1000 voorvork
Slingshot linksysteem
Gebracede achterbrug
Davinci dash
Starlane Quickshifter
Etcetc

Voor volgend jaar ga ik een hybride blok 900 plus cc bouwen met hopelijk 150 awpk’s en injectie

Vorige week op Mettet gereden was weer even wennen na een winter niks doen dadelijk 23 april op assen met Pirelli.

Ben zo groen als gras op de baan dus rijd tot nu altijd rookiegroep met instructie in de ochtend dan smiddags zelf. Ga met stappen vooruit

Aangezien ik vaak voor het eerst op een baan sta en deze dus niet ken zou ik het handig vinden als ik ergens per baan de ideale lijn kan zien voordat ik ergens ga rijden

Iemand tips waar te vinden ?
Ik heb je gezien ;) ,ik reed die groene daytona 675 en stond in de hoek rechts van jullie :)
Lijnen kun je goed halen uit Youtube filmpjes "onboard mettet" :t
full
 
Laatst bewerkt:
Ik heb je gezien ;) ,ik reed die groene daytona 675 en stond in de hoek rechts van jullie :)
Lijnen kun je goed halen uit Youtube filmpjes "onboard mettet" :t
[afbeelding]

Heb ik idd gezien de groene Daytona, onboard kan idd heb ik ook al naar gezocht ben zelf een beetje ouderwets en kan veel met een getekende lijn van bovenaf gezien getekend in een layout de beste man van racecracks doet dat ook.
 
[~[url="http://i146.photobucket.com/albums/r261/proffie_bucket/B8069B5F-C5E2-46A9-B8DB-40B0073EF267_zpsvgurtscs.jpg"]afbeelding~][/URL]

[~[url="http://i146.photobucket.com/albums/r261/proffie_bucket/19E2133C-7486-483A-9D5A-24D7352A1E42_zpsofehiebi.jpg"]afbeelding~][/URL]

Wij zijn vorig jaar met een vriendengroepje begonnen met circuitrijden als Team Banana voor de lol wij rijden onder de oldskoolsuzuki vlag met uitsluitend oude suzuki’s.

zeg ,waar heb je die bovenste foto vandaan?

ik zoek hier maar vind niks :') ,kijk nu al enkele dagen

One Photo
 
Ooit eens 1.56 gereden snelle rusken.
Was de brommer volledig gepoetst en de rijder topfit.

1:56 dat is serieus snel. Hoeveel secs scheelt dat normaal gesproken met de oude Rusken?

Zijn er hier nog meer mensen met een SRAD of ouder die onder de 2:00 op Assen zitten?
 
men zegt dat het 2 sec scheelt. Ben dit jaar niet onder de 2.00 gekomen, maar dat moest ook niet omdat ik dan n klasse hoger moest in de ZAC.
Heb nu n recentere gsxr gekocht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan