TT 2018

Dhr. Bosso

Пу́тін хуйло́!
24 mei 2012
40.572
102.992
Paviljoen 11.
Ik zie net op de MOTP-GP kalender dat de TT dit jaar op 1 juli valt. Weet iemand hier de reden van? ..tig jaar het laatste weekeinde van juni, en nu dit. :?

Kalender 2018
 
Laatst bewerkt:
Kalenders verschuiven. Dit jaar staat er een MotoGP-race méér op de kalender, in Buriram, waardoor het totaal op 19 uitkomt. Ik vermoed dat andere verschuivingen op de kalender daar een gevolg van zijn.

Maar goed, om met Tet mee te gaan, jammer, nu is de TT kapot. Allemaal thuisblijven, tv uit laten, 't is afgelopen. :+
 
Reden weet ik ook niet. Als het nog op zaterdag was geweest dan was het nog net wel in juni, zoals gebruikelijk voorheen laatste zaterdag in juni.
Gelukkig hadden we het op tijd in de gaten, we hadden al een reservering gemaakt voor een huisje het weekend eerder, mooi dat we nog konden omboeken.
 
Tja, alles moet kapot. En nu dus ook de TT. Heel jammer.
En de Titanic ook al...en stoommachines, kinderpolio, dinosaurussen, spaanse overheersing, de VOC, tweetakten, de DDR, dodo's, indianen, Fokker, Daf, breekmesjes...alles moet kapot, Tet!

:t
 
Ach , de zaterdag was al afgeschaft , dan kan die andere traditie ook wel weg.
Gelukkig bestaat de echte TT nog wel. ;)
Sorry hoor maar de "echte "TT bestaat allang niet meer , 3 raceklassen en een klein bijprogramma een circuit wat in het Herman Tielke (van de F1 circuits) past en dan denk je was het vroeger dan beter JA en ook mooier ooit 6 raceklassen dus wat men nu TT noemt kan gewoon GP van Nederland gaan heten dan zijn we daar ook gelijk in met andere landen. :]
 
Het weekend waarin de laatste zaterdag van juni valt dan maar?

En de Titanic ook al...en stoommachines, kinderpolio, dinosaurussen, spaanse overheersing, de VOC, tweetakten, de DDR, dodo's, indianen, Fokker, Daf, breekmesjes...alles moet kapot, Tet!

:t
:}
 
De wijziging in datum viel me ook wel op, wat me dan wel weer verbaasd is dat er hetzelfde weekend een Formule 1 is in Oostenrijk.

Dus zal het tijdschema van de races ook wel weer aangepast gaan worden denk ik.
 
Sorry hoor maar de "echte "TT bestaat allang niet meer , 3 raceklassen en een klein bijprogramma een circuit wat in het Herman Tielke (van de F1 circuits) past en dan denk je was het vroeger dan beter JA en ook mooier ooit 6 raceklassen dus wat men nu TT noemt kan gewoon GP van Nederland gaan heten dan zijn we daar ook gelijk in met andere landen. :]
Hij bedoelde ook niet de TT van Assen maar van de Isle of Man :]
 
De wijziging in datum viel me ook wel op, wat me dan wel weer verbaasd is dat er hetzelfde weekend een Formule 1 is in Oostenrijk.

Dus zal het tijdschema van de races ook wel weer aangepast gaan worden denk ik.

Als ik het goed heb begrepen gaat de F1 de tijden aanpassen ipv de GP, ze beginnen het blijkbaar te snappen
 
De wijziging in datum viel me ook wel op, wat me dan wel weer verbaasd is dat er hetzelfde weekend een Formule 1 is in Oostenrijk.

Dus zal het tijdschema van de races ook wel weer aangepast gaan worden denk ik.

Gaan ze denk ik hetzelfde doen als op Silverstone....motogp start dan pas om 15.30 , vind Silverstone waanzinnig maar daarom ga ik er niet meer heen , niet omdat het later start is maar je moet vol gas naar de trein bij callais anders ben je de Sjaak.
 
Gaan ze denk ik hetzelfde doen als op Silverstone....motogp start dan pas om 15.30 , vind Silverstone waanzinnig maar daarom ga ik er niet meer heen , niet omdat het later start is maar je moet vol gas naar de trein bij callais anders ben je de Sjaak.


Als ik het goed begrepen heb gaat de F1 later starten en de GP gewoon op schema ;)
 
Uitleg waarover?

Wat denk je?

maxresdefault.jpg
 
Hij bedoelde ook niet de TT van Assen maar van de Isle of Man :]

Jij snapt hem. Assen is al lang geen TT meer , nog een paar jaar dan is de laatste zondag van maart waarschijnlijk aan beurt voor Assen . Komt beter uit in de kalender , lol. :+
 
1 juli zit toch vast aan het laatste weekend van juni?? :?
Klopt. Dit hebben ze vorig jaar tijdens de TT ook bekendgemaakt.
Mijn laatste weekend van juni begint op vrijdag 29 juni om 16:00 uur.
 
Ik wil dit jaar wel eens op de haarbocht zitten, nu staan er her en der wel twee kaartje te koop maar ik blijf toch heel nieuwsschierig naar de indeling van de tribunes.

Er staat een afbeelding op de website van TT circuit, maar die amateurs :Y hebben echt een klein kloteplaatje die niet te lezen is.

Iemand een goede vakverdeling van de huidige tribunes op het circuit?

105--1-900x1480.gif
 
Plattegrond
Klik hier om het uitzicht vanaf alle tribunes te bekijken.

Benieuwd naar de vak-indeling van de nieuwe Haarbocht- en Winterdijktribune? Klik hier

Op de onderstaande plattegrond ziet u alle locaties. U kunt de plattegrond ook printen.

Print de plattegrond
 
Terug
Bovenaan Onderaan