Het Honda CBR600F/FS Topic deel 101 "Vergane glorie...?"

Gratis af te halen een originele uitlaat en kuipruitje van een CBR 600 F uit 2007.
Stuur even een mailtje als je interesse hebt.
 
Hoi :W

Doe alle 6oofies het nog??
De mijne doet het nog wel, maar staat al heel lang stil. Ik heb een heel ambitieus plan om 'm helemaal uit elkaar te halen en op te knappen.
Alle benodigdheden daarvoor zijn aanwezig:
  • garage
  • heftafel
  • gereedschap

Behalve de tijd en rust om te beginnen.
Daarbij heb ik ook nog het probleem dat de remmen van m'n Tiger vast zitten, en aangezien dat de nu meest rijdende motor is heeft die prio. Echter... laatst geprobeerd de klauwen eraf te krijgen en dat ging niet door niet passend gereedschap. :')
 
Laatst bewerkt:
Omdat het dus niet kan!

20180417_212544_zpsylqak3ww.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik ben bezig met een ombouw van een CBR 600 FS naar een 600F, en zoek daarvoor een (600F injectie 2002-2007) achterlicht compleet met de montageplaatjes waarmee je m aan het subframe bevestigt (ik weet nog niet exact hoe dat achterlicht gemonteerd hoort te worden en wat er nog allemaal aan bevestigingsmaterialen nodig zijn).
 
Laatst bewerkt:
Dit is een foto die ik heb kunnen nemen van een van de twee bevestigingsplaatjes. Geen idee hoe dat die weer aan het subframe zitten...
full
 
Ik ben bezig met een ombouw van een CBR 600 FS naar een 600F, en zoek daarvoor een (600F injectie 2002-2007) achterlicht compleet met de montageplaatjes waarmee je m aan het subframe bevestigt (ik weet nog niet exact hoe dat achterlicht gemonteerd hoort te worden en wat er nog allemaal aan bevestigingsmaterialen nodig zijn).
Waarom van een FS naar een F?
Ik kan zo wel een foto maken van mijn achterlicht,Als je dat wil?
 
Dank voor de foto.
Als ik het zo zie lijkt het alsof die metalen beugeltjes bij het achterlicht horen.

Enne, ik wil een bankstelzadel erop hebben, da's lekkerder zitten voor mijn meisje. Daarom de ombouw
 
Laatst bewerkt:
Dank voor de foto.
Als ik het zo zie lijkt het alsof die metalen beugeltjes bij het achterlicht horen.

Enne, ik wil een bankstelzadel erop hebben, da's lekkerder zitten voor mijn meisje. Daarom de ombouw
Het zit ook niet verkeerd achterop,hier voor een gsxr en een sv650s gehad maar die zaten slechter,De stepjes zaten wat hoger.

Ik heb op 1 van mijn zadels de duo plek langer gemaakt en wat rechter tegen het glijden van de duo en ook voor mijn bagagerol.
 
Hey luitjes ik zit op internet te spitten naar een electrisch schematje,. Mijn dim en groot licht doen het niet. Waarschijnlijk een draadbreuk (beetje wringen aan de draden en dat werkt de verlichting heel even). Weet iemand een wph pdf versie voor een cbr600f2?

Verder rijd ik heerlijk rond, alleen zou zonde zijn om in de avond niet te kunnen rijen :P
 
thaanks hawk.. ik heb toch die wiring diagram van de f3 bekeken en de kleuren van de grootlicht en dimlicht komen ook overeen met de f2 handig.
 
Gezocht en nog niet gevonden: een duoseat cover voor mijn F2 1994. Volgens mij zijn die dingen niet dik gezaaid, iemand tips?

Edit, nog even een ploatje:

Stad.jpg


:W
 
Laatst bewerkt:
Er zijn zelden problemen net de cbr dus technische vragen zijn er niet,ze worden ook niet echt verbouwd dus die foto,s zijn er ook al niet.


Gaan er wel mensen op vakantie met de cbr?

Ik ga over 2 weken de Alpen in :]
 
Laatst bewerkt:
Aaah ok, ik meld me hierbij aan als nieuwe cbr 600 f rijder die wel het halve beessie uit elkaar trekt, (oude eigenaar heeft het slecht onderhouden).

Eerste grote beurt is al gegeven, ff uitzoeken hoe ik wat foto's upload.
 
Terug
Bovenaan Onderaan