Het Newbies MotorWeekend, 25 t/m 28 Mei 2018

Sws nog een vriend (Tim) van me.. en daarna eventueel jij (of er moet nog zaken via privébericht zijn gegaan natuurlijk.

Prettig weekend allen!

Ik heb allang en breed een plekje, was gewoon nieuwsgierig wie er nog op een eventuele reservelijst staan, thats all ;)
 
Tot dusver inderdaad nog 1 persoon op de reservelijst en 2 deelnemers die elders overnachten. Last minute zal vast nog wel iets geschoven worden in de kamerindeling.
 
!!VOORPRET RITJE 8 April 2018!!
*O* :] *O*

In de voorbereidingen op het Newbies MotorWeekend van 25 t/m 28 Mei bedachten we dat het ook wel een leuk idee zou zijn om alvast met zoveel mogelijk deelnemers (en Newbies die het weekend niet mee kunnen) een rit te rijden binnen Nederland. We hebben de agenda's bij elkaar gelegd en zijn uitgekomen op 8 April 2018.

Het startpunt is in de regio Gouda. Daar verzamelen vanaf 10:30 (details volgen per mail na aanmelding)

We hebben een mooie route voorbereid van ongeveer 130 km. Geplande tussenstops zijn voorzien in Schoonhoven en Zwammerdam. Het eindpunt is weer in Gouda.

De rit is bedoeld voor newbies, deelnemers van voorgaande motorweekendjes, en uiteraard iedereen die in 2018 mee gaat naar Dasburg. Graag even van tevoren per mail laten weten als je wilt meedoen, dan krijg je van ons de precieze locatie en alvast de route voor je navigatie terug gestuurd.

Aanmelden graag via mcdenewbies@hotmail.com
 
Laatst bewerkt:
Mocht iemand geïnteresseerd zijn om mijn reservering (1 persoonskamer) over te nemen, stuur ff een pb'tje.


Inmiddels hebben zich 2 mensen gemeld dus niet meer appen/bellen/mailen/smsen/pben of telegrammen. Dank.

De eenpersoonskamer is nu van Dhr. van den Brakel.
Veel plezier allemaal!
 
Laatst bewerkt:
Nog maar een ruime week en dan is de voorpret rit al! Ondanks het weer van nu heb ik er nu al zin in ;-)
 
Komend weekend boven de 20 graden.... tot hoe laat duurt de rit? Ik moet om 17.00 uur werken🤔
 
Oeh, ik denk dat ik zondag wel kan.. alleen wel weer achterlijk vroeg :Z :Z
Ik ben niet zo'n ochtend mens... en moet nog even rijden.

Is er al een beetje opkomst verwacht?
 
Laatst bewerkt:
Komend weekend boven de 20 graden.... tot hoe laat duurt de rit? Ik moet om 17.00 uur werken🤔

Verzamelen vanaf half 11, daarna heb je het grotendeels zelf in de hand hoe lang je stopt voor hapje/drankje/babbel. Doorgaans zijn bij ons de "snelle" groepen later terug dan andere omdat we zelfs met een stevig tempo de stops niet compenseren :-)
Je kunt ook afspreken dat je bij een groepje begint en meerijdt tot een bepaald tijdstip waarop je echt weg moet.
 
Vandaag ook weer lekker aan het sturen geweest... Even de nieuwe voorband inrijden. Ondanks dat rond m'n woonplaats ook wel wat leuke weggetjes te vinden zijn, kan het allemaal niet op tegen het Eifel/Ardennen gebied.
De laatste hand wordt gelegd aan de routes voor het motorweekend.

Er zijn op dit moment nog 3 bedden beschikbaar in het hotel. Er zijn hier en daar geluiden van eventuele gegadigden, maar nog geen definitieve invulling. Wie het eerst komt,...etc
 
Goed punt... volgende keer beter. Ik denk dat er letterlijk 0 foto's gemaakt zijn ;-)
Deze foto heb ik vlak na de rit gemaakt:

B1QNfBo.jpg
 
dat zijn best een hoop verschillende kleuren roest op een motor van een paar jaar oud |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan