welke beste olie kopen voor de burgman 400 k8

jack-sparrow

MF'er
2 aug 2017
33
0
wat is het aller beste olie voor de suzuki burgman 400 ?

heb een burgman op gehaald van de week die pas een beurt heeft gehad volgens de eigenaar
alleen is het olie pijl kijk glaasje helemaal vol is dat niet erg?

hij is onderhouden bij een zaak , lijkt mij dat ze wel goed hebben gedaan , of moet het niet helemaal vol zijn het kijk glaasje ?

en graag jullie mening wanneer alle andere vloeistoffen te verversen

heb een burgman 400 uit 2008 gekocht met 1700 op de teller, nu inmiddels 2300 op de teller

kan ik met alle andere vloeistoffen door rijden of beter te verversen ook na 10 jaar

zoals koelvloeistof, tanwielbakk olie , remvloeistof

want hij heeft wel net een beurt gehad maar was alleen filters en olie en controle op alles

hoor graag jullie advies , bedankt alvast
 
wat is het aller beste olie voor de suzuki burgman 400 ?

heb een burgman op gehaald van de week die pas een beurt heeft gehad volgens de eigenaar
alleen is het olie pijl kijk glaasje helemaal vol is dat niet erg?

hij is onderhouden bij een zaak , lijkt mij dat ze wel goed hebben gedaan , of moet het niet helemaal vol zijn het kijk glaasje ?

en graag jullie mening wanneer alle andere vloeistoffen te verversen

heb een burgman 400 uit 2008 gekocht met 1700 op de teller, nu inmiddels 2300 op de teller

kan ik met alle andere vloeistoffen door rijden of beter te verversen ook na 10 jaar

zoals koelvloeistof, tanwielbakk olie , remvloeistof

want hij heeft wel net een beurt gehad maar was alleen filters en olie en controle op alles

hoor graag jullie advies , bedankt alvast

Laat de motor warm draaien.
Zet de motor uit e laat het 5 a 8 minuten stil staan op de hoofd standaard.
de olie moet tussen F en L staan.
Staat hij dan nog helemaal boven in, is het peil te hoog. dat kan schade aan de motor geven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan