Bringin' an R45 back to life!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die setjes bestaan. Ik dacht dat Dep al zo'n setje had liggen. Je moet alleen even opletten of de diameter klopt. Er zijn R65 geweest met dubbele (upgrade) schijfrem, die hebben een grotere zuiger. De fabrikant is Grimeca of Brembo. ~[edit] of Magura.

De prijs valt me trouwen tegen: Rempompen | Revisie sets
 
Laatst bewerkt:
Prijs viel mij ook tegen, boel geld voor een zuigertje en een veertje. Dat is de reden waarom ik nog geen setje heb liggen. Dan zou ik het er wel meteen ingezet hebben. Ben bang dat het er toch van gaat komen.
 
Ben er ook bang voor. De ellende met BMW is dat de klem ook gelijk de montage voor de schakelaars is. Anders had je een universele pomp kunnen monteren. En een tweedehands pomp vinden zal ook niet meevallen.
 
Laatst bewerkt:
Inwendig wel maar de stuurklem is gelijk de montageplaat voor het schakelaarblok. Het ziet er keurig uit. Gas, rem en schakelaars in een unit. Maar als de pomp verrot is moet je op zoek naar een specifieke BMW pomp.
 
Toch lijkt het bezuinigen op de remmen mij geen goede zaak.

Het heeft een paar weken gewerkt maar was toch niet goed meer, er komt echt wel een revisiesetje in ondanks de matige werking van de schijf. :P
 
Kwam vanmorgen op MP iets tegen......
Heb even een mail gestuurd of ik morgen kan komen kijken. Als dat wat wordt, gaat de BMW weer de deur uit.

Tipje van de sluier...het is Japans.
 
Je had toch voor die leuke Guzzi Monza moeten gaan, zo,n charmante Itaiaanse zou je een klein foutje nog vergeven. Bij zo,n Duitse gaat dat een stuk lastiger,..Duitsers maken geen grappen.
 
Je had toch voor die leuke Guzzi Monza moeten gaan, zo,n charmante Itaiaanse zou je een klein foutje nog vergeven. Bij zo,n Duitse gaat dat een stuk lastiger,..Duitsers maken geen grappen.

Oh nee?
Wat is er gebeurd met 'Das haben wir nicht gewüsst?'
 
Hoera! Verstand komt met de jaren! })

Eindelijk die slome beemnee de schroothoop op, eh sorry, in de verkoop.

En er een echte voor terugkopen. Deppie.... *O* *O*


:P
 
is het er zo 1..
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan