Hét MF Motorweekend 2018

Voorovernachting
  1. Wuppie
  2. Crazy600
  3. Darksight
  4. Setler
  5. Tankiej
  6. Kevjan
  7. pluche_pluus
  8. Hansss
  9. Flowergirl
  10. Eddytoo
  11. FastFriend
  12. DonDalton
  13. Channie83
  14. leo-denhaag
  15. niksweerd
  16. Mevrouwdegraaf
  17. locodemoto
  18. Wijtje
  19. Nocturna
  20. Pilatus (ovb)
  21. V FRed S (ovb)
 
Laatst bewerkt:
Voorovernachting
  1. Wuppie
  2. Crazy600
  3. Darksight
  4. Setler
  5. Tankiej
  6. Kevjan
  7. pluche_pluus
  8. Hansss
  9. Flowergirl
  10. Eddytoo
  11. FastFriend
  12. DonDalton
  13. Channie83
  14. leo-denhaag
  15. niksweerd
  16. Mevrouwdegraaf
  17. locodemoto
  18. Wijtje
  19. Nocturna
  20. Pilatus (ovb)
  21. V FRed S (ovb)


En is er al wat vastgelegd?
 
Aangezien dit de eerste keer kamperen wordt voor mij heb ik toch zo mijn vraagjes, kan iemand die beantwoorden:

-slaapzak: Tot welke temperaturen? Hoe koud kan het worden? Moet ik een slaapzak hebben voor -0 graden?
-Luchtbed/slaapmat: Wat adviseer je? Ik heb een zelfopblaasbare matje(ooit gebruikt met trekken in Indonesië) Of is een luchtbed toch comfortabeler?
-Kussen: Maak je die zelf of zijn er opblaasbare kussens..

Andere dingen waar ik aan moet denken bij kamperen met de motor?
 
Aangezien dit de eerste keer kamperen wordt voor mij heb ik toch zo mijn vraagjes, kan iemand die beantwoorden:

-slaapzak: Tot welke temperaturen? Hoe koud kan het worden? Moet ik een slaapzak hebben voor -0 graden?
-Luchtbed/slaapmat: Wat adviseer je? Ik heb een zelfopblaasbare matje(ooit gebruikt met trekken in Indonesië) Of is een luchtbed toch comfortabeler?
-Kussen: Maak je die zelf of zijn er opblaasbare kussens..

Andere dingen waar ik aan moet denken bij kamperen met de motor?

Ik ga niet mee (wilde wel, kan niet), maar:

- Als je een redelijke slaapzak hebt is het prima. Is het te koud? Gewoon slapen met sokken aan en in tshirt :) (dit werkte voor mij in -2)
- Er zijn opblaasbare kussens, ik heb er ook 1. Die dingen kosten niks, en werken prima.
- Valssppelen: vrees je dat je problemen hebt met slapen, neem gewoon een extra neut en je slaapt zacht :+
 
Laatst bewerkt:
Aangezien dit de eerste keer kamperen wordt voor mij heb ik toch zo mijn vraagjes, kan iemand die beantwoorden:

-slaapzak: Tot welke temperaturen? Hoe koud kan het worden? Moet ik een slaapzak hebben voor -0 graden?
-Luchtbed/slaapmat: Wat adviseer je? Ik heb een zelfopblaasbare matje(ooit gebruikt met trekken in Indonesië) Of is een luchtbed toch comfortabeler?
-Kussen: Maak je die zelf of zijn er opblaasbare kussens..

Andere dingen waar ik aan moet denken bij kamperen met de motor?
slaapzak is persoonlijk of je het snel koud heb dus kan ik je niet vertellen(zoek zelf ook nog betere).
slaapmat luchtbedden isoleren niet, sommige matten wel ik heb een Exped synmat al 5 jaar dat is echt super slapen.
kussen heb ik ook van Exped Air Pillow
 
Haha ik kan me in 2010 nog herinneren dat ik half lag te tollen op mijn "bed" in Luxembourgh met MF weekend, het werkte wel :+

En King was binnen 1s in slaap.


Ha ja dat dat lukt me nog steeds; kussen voelen en weg :+

Overigens; ik zeg "kussen" maar ik gebruik daarvoor een opgerolde trui ofzo. Je hoeft niet alles mee te nemen he :)
 
ROUTES

De routes zijn vanaf heden te downloaden via: Deze link

Houd rekening met het volgende:

  1. Zorg dat je met een volle tank bij de start staat. We vertrekken bij Cafe de Bokkenrijder vlakbij het drielandenpunt. Tanken kan in het dorp bij de Esso.
  2. Breng voldoende contant geld mee. De drankrekening wordt aan het einde van het weekend contant afgerekend en ook koffie/lunch moet vaak contant. Reken op zo'n 200 euro voor het hele weekend.
  3. Breng wat muntgeld en klein briefgeld mee en zorg dat dit bereikbaar is. Dat is wel zo handig op de veerpontjes!

De routes zijn gemaakt in Basecamp, op kaartversie NTU 2018.30. Het GPX bestand bevat ook de tracks. Het is handig die in het scherm te zetten tijdens het rijden, maar uiteindelijk blijft ook dit jaar gelden: "De voorrijder heeft altijd gelijk." (althans tijdens het rijden. Bij koffie- tank- en lunchstops is uitgebreid te tijd om discussie aan te gaan over de gevolgde route, de gekozen sluipweggetjes, etc.)

De tankstops liggen maximaal zo'n 150 km uit elkaar en bij alle pompen kan met credit-card of PIN betaald worden. Is je actieradius minder dan 150 km, meld dit dan bij de voorrijder, zodat daar rekening mee gehouden kan worden.
 
Laatst bewerkt:
Startpost bijgewerkt:
- routes downloadlink
- icoontje voor de voorovernachters
- geruilde plekken bijgewerkt
- afmelders....


er zijn dus in ieder geval TWEE plekjes ter overname nog. Iemand?

[edit]
loop even door de lijst, check eve of er fouten in staan :)[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Startpunt en tijd
Startpunt: Vaals, Restaurant De Bokkenrijder
googlemaps
Tijd: Je word op donderdagochtend om 9:00 uur verwacht. Er zal dan een korte briefing gehouden worden en de groepen worden ingedeeld. Uiterlijk 10:00 uur zijn we onderweg.

Belangrijk!
--> Als je het niet haalt dan graag even een bericht in de appgroep of eventueel een belletje naar mijn mobiele telefoon. Zit je niet in de appgroep dan is dit de tijd om dat te regelen: pm mij even
 
Ik weet dat ik m'n eerste weekend nog moet gaan beleven en dus (vast O-) ) nog niet zo veel te vertellen heb... Maar ik heb geen toegang tot het 'MF Weekenders lullen verderder', waar ik natuurlijk uit pure nieuwsgierigheid toch wel graag wilde gaan rondneuzen...

Bij wie moet ik zijn om toegang te regelen hiervoor? (of mag dat pas na hét Weekend...)
 
Ik weet dat ik m'n eerste weekend nog moet gaan beleven en dus (vast O-) ) nog niet zo veel te vertellen heb... Maar ik heb geen toegang tot het 'MF Weekenders lullen verderder', waar ik natuurlijk uit pure nieuwsgierigheid toch wel graag wilde gaan rondneuzen...

Bij wie moet ik zijn om toegang te regelen hiervoor? (of mag dat pas na hét Weekend...)


Als jij met je account bent ingelogd op MF moet jij er gewoon bij kunnen.
 
Ik weet dat ik m'n eerste weekend nog moet gaan beleven en dus (vast O-) ) nog niet zo veel te vertellen heb... Maar ik heb geen toegang tot het 'MF Weekenders lullen verderder', waar ik natuurlijk uit pure nieuwsgierigheid toch wel graag wilde gaan rondneuzen...

Bij wie moet ik zijn om toegang te regelen hiervoor? (of mag dat pas na hét Weekend...)

Als jij met je account bent ingelogd op MF moet jij er gewoon bij kunnen.
Je moet 30 dagen lid zijn en 30 berichten hebben geplaatst voordat je off-topic kan inzien... Dus nog ff door spammen Channie ;)
 
Laatst bewerkt:
Ja helaas heb ik daar geen controle over.... in het whatsappgroepje zat je al he?
 
Dienstmededeling

Hierbij het beroemde contactformulier. Invullen is verplicht!

Waarom is dit nodig? Nou dit is nodig voor als er wat gebeurt. Dat we een beetje weten wie je bent en met wie we eventueel contact moeten opnemen. Hopelijk niet nodig maar je weet het nooit.

Dus doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan