David *zwaait*

davidhund

MF'er
11 mei 2018
53
16
Ik ‘lurk’ al een paar maandjes een beetje mee, maar nu moest ik me maar eens echt voorstellen…

Hoi! Mijn naam is David Hund, ik ben net geen 39 meer en woon in Doorwerth (in het bos tussen Arnhem en Wageningen ;) )

Afgelopen december heb ik van Vrouwlief een ‘Try-The-Bike’ cadeau gekregen en ben ik direct maar gaan lessen. Begin April heb ik het roze kaartje mogen updaten.

Ondertussen heb ik me suf gegoogled op een goede motorfiets. Ik wilde 'm nieuw- en op de zaak kopen (want fiscaal erg aantrekkelijk) en zal er (helaas) vooral woon-klus verkeer mee rijden.

Ik ben uitgekomen bij de Suzuki V-Strom 650 en heb bijna de eerste 1000km op mijn gloednieuwe, gele V-Strom XTA 2018 erop zitten.

Ik vind 'm mooi ;-)

full


Voor de geïnteresseerden:

Het is een 2018 V-Strom 650, XTA variant met andere (stalen) handkappen, valbeugels, middenbok, Givi Airflow scherm en Givi Trekker TRK kofferset.

Ik heb hem pas 1 keer zacht op zijn kant gelegd :o
Super suf: bij het vastklikken van de topkoffer schoof zijstandaard in..
Ik blijf een beginner natuurlijk :+
 
Welkom David op MF!

Ik zal je vast wel eens spotten op je stoere gele vstrom. Heerlijke fiets, ik heb 'm ook maar niet zo nieuw als die van jou :)

Groet uit Ede :W
 
Hey hart42wheels!

Ik dacht al: “Wanneer komt 'ie langs” :+

Als ik het goed begrijp ben jij redelijk actief op het forum, v-strom liefhebber en woonachtig in Ede (kom er regelmatig).

'T zou zo maar kunnen dat onze suusjes eens kennis kunnen maken ;)
 
@Jeffrey en @hart42wheels,

Ik kreeg al snel het idee dat ik nauwelijks een slechte keus kan maken met een v-strom, maar ik ben (als nieuweling) natuurlijk wel heel benieuwd naar jullie overwegingen.

Zo heb ik b.v. even getwijfeld tussen een Versys 650 en de V-Strom. Uiteindelijk gaf het karakter van de Twin, reputatie van de Suzuki en de ('off road') stijl van de XTA de doorslag.

PS: Jeffery, ik heb die koffers nog geen 2 weken! Maar als ik er ooit van af wil, dan denk ik dat ik ze ook hier op MF even post, akkoord? ;-)
 
Laatst bewerkt:
Hey hart42wheels!

Ik dacht al: “Wanneer komt 'ie langs” :+

Als ik het goed begrijp ben jij redelijk actief op het forum, v-strom liefhebber en woonachtig in Ede (kom er regelmatig).

'T zou zo maar kunnen dat onze suusjes eens kennis kunnen maken ;)

Is het zo erg? :$ :+

Wees ook welkom in het Ede topic (als je durft }))

Ben je inmiddels spotbaar met MF-sticker? Die van mij zit boven de nummerplaat, want heb inmiddels al aardig wat verhalen voorbij zien komen van MF-ers die door de politie werden gesommeerd de sticker te verwijderen van de nummerplaat.
 
Laatst bewerkt:
Ik had niet zoveel overwegingen eigenlijk. Ik liep er toevallig tegenaan. Ik was op zoek naar een fazer en toen stond deze strom direct bij de ingang. Ik was direct verkocht door de stabiliteit van deze fiets en tot op heden geen spijt van gehad. De versys vind ik trouwens ook erg mooi maar die stond destijds niet zo op mijn netvlies.
 
Ik kom van Dikke Tour motoren van af..
Maar de Laaste Motor Pasde ik niet fijn op.
En op aanrader van de meesten Mensen , toch maar is een All road motoren geprobeerd .
Vond het Eerst maar Oude wijven motoren hahaha :P
Verschillende getest en gereden, maar kwam op de Lichtste motor Dl 650 .
Was al heel Snel verkocht.. :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan