Hallo, ik zal mij even voorstellen 😀

WhoopDeDoo

MF'er
13 mei 2018
87
0
Hallo allemaal,

Mijn naam is Mark. Ik ben 37 jaar en vader van 3 dochters (6 en 3 jaar). Woonachtig in de omgeving van Gouda. Pas 5 jaar in het bezit van mijn motorrijbewijs 😁.
Ben begonnen op een Honda Nighthawk 450 die ik na 2x rijden aan gort heb gezaagd en er een bobber van hem gemaakt. Nadat deze af was direct verkocht omdat... 450 mij niet snel genoeg ging 😉.
Mijn volgende en nog steeds huidige motor is een ZXR 750 L. Eindelijk een beetje power onder mijn kont. Echter na 3 jaar erop gereden te hebben nu toch besloten mijn houding te willen veranderen en wat meer rechtop te gaan zitten. Omdat ik altijd een zwak voor fighters heb gehad en ik erg kan genieten van sleutelen aan mijn motor (ondanks dat ik er niet zoveel verstand van heb)....ga ik ook hier de zaag erin zetten denk ik. Alvast mijn excuses voor de ZXR liefhebbers die hier niet zogoed tegenkunnen. Ik zal de huidige staat van de motor om deze reden dan ook niet beschrijven 😁😁

Mocht je dit verhaal verder willen volgen of als je het leuk vindt om mijn (soms domme) vragen te beantwoorden klik dan op de link hieronder naar mijn streetfighter project.


Project: Streetfighter ZXR 750L (1993)

Leuk om onderdeel te zijn van de MF familie en nogmaals hallo allemaal 🙋
 
:W Mark
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan