Bringin' an R45 back to life!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet je, soms kom je opeens iets tegen waarvan je denkt: dit is te leuk om te laten staan. In mijn geval was dat dus afgelopen zondag. Maandag afgesproken, en inderdaad, ook in het echt bleek hij te leuk om te laten staan. Morgen zal ik even een plaatje posten van mijn nieuwe aanwinst, en ga ik op zoek naar een nieuw baasje voor de BMW.
 
*O* Ikke weet wat het geworden is! })

Maar ik mag het niet verklappen van de Dep. (anders krijg ik een ban) ;(


;)
 
Nee veel lelijker dan dat gaat bijna niet toch? Grijs was zijn kleur ook niet geloof ik.
 
full
 
Het verhaal hierachter en meer plaatjes later, moet er nu even vandoor. :W
 
zomerdeal?

maar Dep, 4 cilinders??? dat gaat snel vervelen........

maar eerlijk is eerlijk hij ziet er mooi uit!!
 
Laatst bewerkt:
zomerdeal?

maar Dep, 4 cilinders??? dat gaat snel vervelen........

maar eerlijk is eerlijk hij ziet er mooi uit!!
:^
Heel mooi om te zien op deze leeftijd maar die dingen waren nieuw al saai.
Een welgemeend advies van mijn kant: gooi er alleen 102 octaan van de Firezone of Aspen benzine in. Anders sta je elk jaar die k#dcarburateurs uit elkaar te pellen om de camambert er uit te wassen.
 
:^
Heel mooi om te zien op deze leeftijd maar die dingen waren nieuw al saai.
Een welgemeend advies van mijn kant: gooi er alleen 102 octaan van de Firezone of Aspen benzine in. Anders sta je elk jaar die k#dcarburateurs uit elkaar te pellen om de camambert er uit te wassen.
4in1 lawaaipijp,racebuddy en speciaal paint maken een hoop goed. 8-) Zo zagen die dingen er in de jaren 80 allemaal uit.
 
Weet je, soms kom je opeens iets tegen waarvan je denkt: dit is te leuk om te laten staan. In mijn geval was dat dus afgelopen zondag. Maandag afgesproken, en inderdaad, ook in het echt bleek hij te leuk om te laten staan. Morgen zal ik even een plaatje posten van mijn nieuwe aanwinst, en ga ik op zoek naar een nieuw baasje voor de BMW.

Je mag 'm zo inleveren bij de projectmanager. ;)



D.D. nou toch. -O-

Ik moest gelijk hieraan denken:
sht_is_all_around_us_it_happens_640_26.jpg


















Nee hoor, leuke sleutelfiets. Enne een taaie rakker zo'n ouwe GS. :t
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan