Bringin' an R45 back to life!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Taaie rakker, daar hoop ik wel een beetje op. Ik ben nu eenmaal geen begenadigd sleutelaar. -O-
 
Gisteren afscheid genomen van de R45. Aan een kant jammer, het is gewoon een leuke motor om mee te rijden. Aan de andere kant is hij nu bij iemand terecht gekomen die er beter voor gaat zorgen dan ik ooit zou kunnen. En ter geruststelling van de fans, er wordt geen café-racer of brattstyle misbaksel van gemaakt.
 
Heeft er een slotje op gezet zodat niemand anders hem kan overbieden :+


_O- _O- _O-


Onderdelen zijn eigenlijk niet nodig. Laat de spaken wel een keer vervangen door rvs exemplaren, en er komt een ander stuur op. Misschien nog de achterste knippers vervangen door mooiere, als ik die voor weinig tegen kom, maar dan heb je het wel gehad.
 
Denk het niet. Hij is naar het oosten des lands gegaan.


Jawel! En nadat de kopert de gaskabels gelijk had gezet en een beetje met de luchtschroeven had gepield (wel professioneel natuurlijk }) ) Snort het twinnetje als een tevreden poes. :P
Hij start direct en bij gas geven komen de paarden er met zoveel geweld uit, dat er meterslange gleuven, gevuld met rubber, in het wegdek achterblijven. :Y :Y

_O-

Oh en voor ik het vergeet, de kopert vroeg mij of ik nog ergens een oude strijkplank voor een projektje had staan. Ga zo ff kijken.O-)
 
Laatst bewerkt:
Zie je wel, ik wist dat hij goed terecht zou komen. Het wordt tijd dit avontuur af te sluiten.

En van dat verbouwen.....daar geloof ik niks van!


Slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan