Abs kapot k1200rs bj 2000

V3T3RAN

Rookie
30 apr 2012
11
1
Mijn Bmw K1200rs heeft een pronleem met de abs...
hij blijft lopen zelfs met contact uit..
Moet de accu losgooien om het te laten stoppen.
Iemand ideeën om dit te verhelpen?...of wie weet raad?
 
Check of beide remlichtschakelaars niet blijven hangen (remhendel/pedaal bedienen, hij moet klikken net na/voor rustpositie).

Een van de twee zal waarschijnlijk de oorzaak zijn. Daarna even in het werkplaatsboek opzoeken welk relais van de ABS is, en die vervangen want die blijft waarschijnlijk hangen als gevolg daarvan.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag aan het kijken geweest of ik de abs weer stil kan krijgen en heb hem een oudhollandse TIK op zijn flikker gegeven...en warempel..hij is weer stil..
Hij remt goed en heeft volgens mij zover geen probleem....op de flikkerende lampen na...die blijven nog aan de gang...voorgesteld aan mijn monteur om het hele systeem leeg te maken en vernieuwen van dot4 vloeistof...ofwel bleeden.kijken hoever mij dat gaat brengen.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag aan het kijken geweest of ik de abs weer stil kan krijgen en heb hem een oudhollandse TIK op zijn flikker gegeven...en warempel..hij is weer stil..
Hij remt goed en heeft volgens mij zover geen probleem....op de flikkerende lampen na...die blijven nog aan de gang...boorgesteld aan mijn monteur om het hele systeem leeg te maken en vernieuwen van dot4 vloeistof...ofwel bleeden.kikken hoever mij dat gaat brengen.

Ik denk niet zover, verversen kan geen kwaad maar gaat voor jouw probleem heen verschil maken. Maar doe vooral niks met de tips van MasterTommy want straks los je het nog op O-)
 
Lol...Jawel is ga toch dingen doen met de tips van MasterTommy....haha bedankt.

Had de remschakelaars gecontroleerd maar die zijn zover ik zie in orde..anders zou er ook een remlicht moeten blijven branden en dat is ook niet..
 
Terug
Bovenaan Onderaan