Silly Season 2019

Stel dat Suzuki Lorenzo niet wil hebben en wel bij Ducati weg moet voor petrucci. Dan staat ie naar mijn idee zonder motor in 2019?!


Vandaar dat hij het dan een sabbatical zal noemen ;)
Mocht het zo zijn dat hij er in 19 niet bij is dan vrees ik ook meteen voor einde van zn gp carriere, of hij gokt heel erg op een plekje bij yamaha in 2020 ofzo.

Aprilia is geen optie voor hem denk ik, hij zal wel weer allerlei eisen stellen en daar gaan ze echt niet aan voldoen
 
De Honda is niet echt een gemakkelijke fiets om te sturen.

Dan heeft die dus dezelfde problemen als bij Ducati.
 
Op een factory M1 bij VDS .... net als Crutchlow bij LCR.
Zou wel een optie kunnen zijn, Monster als sponsor mee...
 
Ik denk dat vinales ondanks zijn contract bij Yamaha terug gaat naar Suzuki en lorenzo terug gaat naar Yamaha.. .hij en Wilco zijn ijzersterk💪💪

Laat hem dan meteen weer wat stenen en cement mee nemen.
 
BTw: ik koop zn hele fanshop dan leeg.. een nederlander op een kawa.. in de sbk, het kan haast niet mooier
 
Dat gerucht hoorde ik al een tijdje terug , maar daar zal de baas van Pata niet blij mee zijn ....die is vrij close met Mickey...maarja dan komt hij wel in winning team.

Tja tijd zal het leren.
Doorstroom naar MotoGP wordt wel lastiger.
Trouwens Rea heeft ook Pata als persoonlijk sponser.
Ducati schijnt in de zelfde podcast te hebben geïnformeerd te hebben naar Johnny Rea...
Maar ik zie dat niet en hun ook niet, niet zo snel gebeuren.
Ach houdt iedereen wel lekker bezig.
 
Doorstroom naar MotoGP wordt wel lastiger.

Doorstroom naar de MotoGP is praktisch onmogelijk. Er zijn ontzettend veel coureurs die azen op dezelfde zitjes. Als zelfs een coureur als Lorenzo in de (onwaarschijnlijke) geruchtenmolen mogelijkerwijs zonder fiets komt te zitten, dan maken de lui in de Superbikes geen schijn van kans. Als Michael écht zou willen, kan-ie met een miljoen euro wel aankloppen bij Reale Avintia zoals Rabat en Simeon hebben gedaan. Maar een competitieve optie is niet voorhanden volgens mij.

Wat dat betreft: lekker in de Superbikes blijven; hopen dat de dominosteentjes een keer echt zijn kant op vallen en vechten voor winst! :Y
 
Doorstroom naar de MotoGP is praktisch onmogelijk. Er zijn ontzettend veel coureurs die azen op dezelfde zitjes. Als zelfs een coureur als Lorenzo in de (onwaarschijnlijke) geruchtenmolen mogelijkerwijs zonder fiets komt te zitten, dan maken de lui in de Superbikes geen schijn van kans. Als Michael écht zou willen, kan-ie met een miljoen euro wel aankloppen bij Reale Avintia zoals Rabat en Simeon hebben gedaan. Maar een competitieve optie is niet voorhanden volgens mij.

Wat dat betreft: lekker in de Superbikes blijven; hopen dat de dominosteentjes een keer echt zijn kant op vallen en vechten voor winst! :Y

Beter dat in WSBK als fungeren als veldvulling in de MotoGP.
 
Gp kans voor Vd mark is "gepakt"door Syharin ;) Helaas maar misschien maar beter zo, vechten voor de winst ipv vechten voor een punt
 
Nou je mag het haast niet dromen eigenlijk maar daarbij word het voor Mickey alsnog wel heel lastig om Rea te gaan verslaan op een fiets die hem past.

Precies eerst zien, dan geloven. Maar van Rea had een paar jaar geleden ook niemand het meer voor mogelijk gehouden dat hij ooit nog een stap naar een kampioensteam zou maken. Dus het kan wel.
 
Precies eerst zien, dan geloven. Maar van Rea had een paar jaar geleden ook niemand het meer voor mogelijk gehouden dat hij ooit nog een stap naar een kampioensteam zou maken. Dus het kan wel.


Zeker weten waar !
Kan me al wel verheugen op alle "kenners "die dan ineens gaan roepen dat VD Mark wk gaat worden op die fiets.. volgens mij is er tegen de combi kawa / rea momenteel niemand opgewassen in het hele wsbk paddock
 
Terug
Bovenaan Onderaan