Kawasaki Versys 1000

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vorige maand geflitst in Otterlo op de N304 Apeldoorseweg.
Is niet leuk meer ze flitsen vanuit een bestel auto en camera waarschijnlijk in de achterbak achter het raam want ik ben natuurlijk van achter geflitst ;(

Dus let op als je daar vaker rijd !!

[afbeelding]
[afbeelding]


Hier in NH moet je er gewoon rekening mee houden: auto (type Combo) in de berm dan van het gas. :/
 
Donkere VW Caddy staat vaker op de weg tussen Ede en Apeldoorn. Soms ook een busje, en ook wel een personenwagen met losse opstelling.

Tsja, je krijgt in Nederland veelal geen bekeuring voor te hard rijden maar..... vaak wel voor slecht opletten.

Groeten Bertje
 
Donkere VW Caddy staat vaker op de weg tussen Ede en Apeldoorn. Soms ook een busje, en ook wel een personenwagen met losse opstelling.
Als je daar niet bekend bent weet je dat dus niet.

Tsja, je krijgt in Nederland veelal geen bekeuring voor te hard rijden
Ik heb nog nooit een bekeuring gehad voor te langzaam rijden :P
vaak wel voor slecht opletten.
Door slecht opletten krijg je ongelukken :/
 
Gister heb ik mijn ZX-9R ingeruild voor mijn Versys *O* , mijn eerste 250 km`s er ook op gezet gister.

360.jpg


Oud en nieuw naast elkaar ,

Dit :] een stuk ontspannender dan mijn 9 na een dag :]
 
Gaat lukken in een weekje.

Met gemak gaat je dat lukken.
Heb zelf net mijn Xmax400 opgehaald van het weekend en aankomende maandag alweer de 1000km beurt.
De kilometers knallen erop.
Kwestie van lekker doorrijden en genieten.
Vr Gr
 
[afbeelding]

Goedkoper dan een nieuw kuipdeel :Y

Of je neemt een allrisk verzekering :+
Had hem ook op de optielijst, eenmaal motor en accessoires binnen bij dealer bleek dat de SW Motech crashbar niet te passen met de originele led mistlampen van Kawasaki.
Of je moet de kappen van de lampen inkorten/gat in boren.
Dat zag ik niet zitten met een nieuwe brommert.
 
Momenteel heb ik daar aan beide zijde een ram mount knop/bol
zitten voor een camera.
Die knop steekt ook buiten de kuipdelen uit.

Kan wellicht helpen mocht de motor omvallen, alleen jammer van de camera mocht deze erop gemonteerd zijn.
Zie foto, beetje smerig op Corsica.

full
 
Hoi Robse, heb je ook een foto met daarop de camera? Ik zou graag zien hoe dat gemonteerd is.
En eventueel ook een beeld die met de camera zelf is opgenomen, zodat ik kan zien welk (weg)deel er ongeveer in beeld is?

William
 
Beslissing is genomen, zaterdag ga ik met vrouwke de Versys 1000 bestellen. We zijn er alleen nog niet uit welke kleur.
Hopelijk kan ik mij dan snel aanmelden bij de groep :)
 
Momenteel heb ik daar aan beide zijde een ram mount knop/bol
zitten voor een camera.
Die knop steekt ook buiten de kuipdelen uit.

Ik denk niet dat die kogel zo blijft zitten als de fiets omvalt.
Frans (snarf61) heeft een leuke oplossing voor camera's, vanaf de gps steun achter het raam.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan